ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА З ВИХОВНОЇ РОБОТИ 04.09.2008 від admin Популярність: 17% Сторінки: 1 2 «Погоджено» Голова ПК:______________________ Дата: «____» ______________20____р. «Затверджую» Директор школи:__________________ Дата: «____» ______________20____р. ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА З ВИХОВНОЇ РОБОТИ Забезпечує: систему виховної роботи в школі, основою якої є національно-культурне відроджєння, відновлення історичної пам’яті, формування національної самосвідомості учнів, становлення національної школи, національної системи виховання. Керується: правовими актами України, міжнародними правовими актами, Загальною Декларацією прав людини, Декларацією прав дитини та Конвенцією прав дитини, Законом України “Про освіту”, нормативними документами Міністерства освіти України, органів освіти. Відповідає за: активність і культуру поведінки учнів, зайнятість у гуртках, секціях, об’єднаннях; запити, нахили, інтереси школярів, виявлення учнів, які потребують особливої уваги; якісний склад, рівень знань і професійних вмінь педагогічних працівників школи для здійснення позанавчальної роботи; особливості мікрорайону школи, соціально-педагогічний “портрет” сімей учнів, можливості залучення батьків до виховної роботи в школі, виявлення сімей, які потребують особливої педагогічної уваги; залучення до співпраці зі школою позашкільних та культурно-освітніх закладів,державних установ та громадськиї організацій; стан матеріально-технічної бази для здійснення виховної роботи школи, перспективи її поповнення та зміцнення; організацію діяльності педагогічного колективу (класних керівників, вихователів,керівників гуртків та клубів за інтересами, консультантів органів самоврядування,педагогів-організаторів по роботі з дитячими об’єднаннями та організаціями); формування в учнів загальнолюдських цінностей та моралі; національне такультурне відродження, запровадження національних традицій, звичаїв та обрядів, виховання поваги до рідної мови; організацію інформаційно-просвітницької роботи серед учнів; розвиток творчих таінтелектуальних здібностей учнів, залучення дітей до різноманітної діяльності за інтересами; організацію морально-правового виховання, залучення до цієї роботи працівників правоохоронних органів; за захист прав та інтересів учнів; надання допомоги і організації роботи органам учнівського самоврядування, дитячих та юнацьких формувань; організацію літнього відпочинку школярів, зокрема дітей-сиріт, дітей з багатодітних, малозабезпечених, неблагополучних сімей; охорону та зміцнення здоров’я дітей, організацію відпочинку у канікулярний час; організацію роботи з батьками, спрямування діяльності батьківського комітету на національно-культурне відродження; організацію соціально-педагогічної допомоги учням і сім’ям, які потребують особливої уваги; організацію методичної роботи з педагогічними кадрами; роботу з дітьми-сиротами, напівсиротами, дітьми із багатодітних і малозабезпечених сімей; соціальний захист неповнолітніх при розгляді питань, пов’язаних з вирішенням їх долі. Контролює та керує: а) безпосередньо: роботою класоводів та класних керівників; роботою вчителів з питань організації виховної діяльності учнів; роботою методичного об’єднання класних керівників школи; роботою педагога-організатора. б) опосередковано: роботою учнівського самоврядування; роботою обслуговуючого персоналу. Організовує: реалізацію в роботі школи концепції національного виховання підростаючого покоління України; позаурочну виховну роботу з врахуванням інтересів, нахилів і здібностей учнів, побажань батьків на принципах взаємоповаги і співробітництва; планування виховної роботи школи; роботу гуртків, секцій, об’єднань за інтересами учнів; методичну роботу класних керівників; проведення загальношкільних виховних заходів;
|