Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
 
Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 9859
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Нормативно-правові документи

Модель випускника школи І-ІІІ ступенів

Сфери компетентності

Характеристика сфери компетентності випускника початкової школи

Готовність до беззупинної освіти

1.    Допитливість, пошук додаткової інформації з питань, що цікавлять.

2.    Відповідальне ставлення до навчання прагнення,  одержувати гарну оцінку за роботу на уроці.

3.    Сумлінність у виконанні домашніх завдань.

4.    Любов до читання.

5.    Самостійність у розв’язанні пізнавальних задач.

Професійно-трудова компетентність

1.    Позитивне ставлення до праці.

2.    Готовність допомагати іншим у навчальній та позаурочній.  діяльності класу.

3.    Дбайливе ставлення до результатів людської праці.

4.    Звичка до самообслуговування, робити все акуратно й  красиво.

5.     Дотримання правил безпеки під час виконання трудових завдань. 

Суспільно-правова компетентність

1.     Знання символіки держави.

2.     Знання прав і обов’язків учнів.

3.     Дотримання правил внутрішкільного життя.

4.     Активна участь у справах класу та школи.

5.     Сумлінність у виконанні доручень у класі.

Сімейно-побутова  компетентність

1.     Наявність уявлень про найближчих родичів, сімейні свята і традиції.

2.     Участь в обговоренні планів і проблем родини.

3.     Звичка ділитися подіями особистого й  шкільного життя в родині.

4.     Володіння навичками самообслуговування.

5.     Виконання постійних доручень у родині.

Психолого-фізіологічна

компетентність

1.    Дотримання правил особистої гігієни, негативне ставлення до шкідливих звичок.

2.    Уміння організувати й денний режим  дотримуватися його.

3.    Акуратність і охайність.

4.    Регулярно займатися фізичною культурою та спортом.

5.    Активна участь у спортивних змаганнях класу й школи.

Культурно – дозвілева компетентність

1.     Здатність помічати прекрасне в навколишньому житті.

2.     Почуття краси й  міри у виконанні тієї чи іншої  роботи.

3.     Наявність улюблених   занять і захоплень.

4.     Відвідування культурних центрів (бібліотеки, кіно, музеїв, виставок).

5.     Постійні заняття в школах мистецтв, гуртках, секціях.

Особистісно-етична зрілість

1.Уважне й дбайливе ставлення до інших людей (однокласників, вчителів, знайомих).

2. Дбайливе ставлення до землі, рослин та тварин.

3. Прагнення зберігати природу в повсякденній життєдіяльності й праці.

4. Культурні звички в повсякденному житті.

5. Уміння організувати свій час, керувати собою і своєю поведінкою.

Категорія: Нормативно-правові документи | Додав: хотина (29.01.2013)
Переглядів: 1405 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
пошук на сайті
Годинник
Друзі сайту
Друзі сайту
Презентації для дітей
http://grushkivka.at.ua
Вчитель-вчителю
Я - Вихователь!
talschool-music Сервер поздоровлень, побажань та привітань МамаТато  З думкою про учня... �������-���� Вязание спицами и крючком музыка, '); Сценарии школьных мероприятий Васильківський РМК< Великовільшанська ЗОШ< поурочные, гдз, учебники
Моя кнопка
 Заступник з виховної роботи



Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz