Сфери компетентності
|
Характеристика сфери компетентності випускника початкової школи
|
Готовність до беззупинної освіти
|
1.
Допитливість,
пошук додаткової інформації з питань, що цікавлять.
2.
Відповідальне
ставлення до навчання прагнення,
одержувати гарну оцінку за роботу на уроці.
3.
Сумлінність
у виконанні домашніх завдань.
4.
Любов
до читання.
5.
Самостійність
у розв’язанні пізнавальних задач.
|
Професійно-трудова компетентність
|
1.
Позитивне
ставлення до праці.
2.
Готовність
допомагати іншим у навчальній та позаурочній.
діяльності класу.
3.
Дбайливе
ставлення до результатів людської праці.
4.
Звичка
до самообслуговування, робити все акуратно й
красиво.
5.
Дотримання правил безпеки під час виконання
трудових завдань.
|
Суспільно-правова компетентність
|
1.
Знання
символіки держави.
2.
Знання
прав і обов’язків учнів.
3.
Дотримання
правил внутрішкільного життя.
4.
Активна
участь у справах класу та школи.
5.
Сумлінність
у виконанні доручень у класі.
|
Сімейно-побутова компетентність
|
1. Наявність уявлень про найближчих родичів,
сімейні свята і традиції.
2. Участь в обговоренні планів і проблем
родини.
3. Звичка ділитися подіями особистого
й шкільного життя в родині.
4. Володіння навичками самообслуговування.
5. Виконання постійних доручень у родині.
|
Психолого-фізіологічна
компетентність
|
1. Дотримання правил особистої гігієни,
негативне ставлення до шкідливих звичок.
2. Уміння організувати й денний режим дотримуватися його.
3. Акуратність і охайність.
4. Регулярно займатися фізичною культурою та
спортом.
5. Активна участь у спортивних змаганнях
класу й школи.
|
Культурно – дозвілева компетентність
|
1.
Здатність
помічати прекрасне в навколишньому житті.
2.
Почуття
краси й міри у виконанні тієї чи
іншої роботи.
3.
Наявність
улюблених занять і захоплень.
4.
Відвідування
культурних центрів (бібліотеки, кіно, музеїв, виставок).
5.
Постійні
заняття в школах мистецтв, гуртках, секціях.
|
Особистісно-етична зрілість
|
1.Уважне й дбайливе ставлення до інших людей (однокласників, вчителів,
знайомих).
2. Дбайливе ставлення до землі, рослин та тварин.
3. Прагнення зберігати природу в повсякденній життєдіяльності й праці.
4. Культурні звички в повсякденному житті.
5. Уміння організувати свій час, керувати собою і своєю поведінкою.
|