ДІЙОВІ ОСОБИ
Ведуча
Ведучий
Танцювальний гурт учнів
Журі конкурсної програми
(чотири особи)
Учасники конкурсної програми
(вісім хлопців та вісім дівчат)
Для проведення свята учні класу заздалегідь готують
«валентинки» для своїх друзів або для тих, у кого закохані.
На конверті, куди вкладено листівку, має бути написані ім'я,
прізвище та клас, у якому навчається адресат. Організаторам
свята слід подбати про святкове частування усіх гостей свята
та про сувеніри для переможців конкурсної програми.
Ранком 14 лютого у класі (або школі) діє «Валентинова
пошта», листоноші розносять «валентинки» відповідним
адресатам. Свято відбувається у класі. Його приміщення прикрашене
червоними повітряними кульками у формі сердечок,
сріблястим та золотистим дощиком, яскравими гірляндами із
сердечок та пташок та паперовими квітами. На видному місці
прилаштовано великий плакат із запрошенням на святкування
дня Валентина.. Звучить музика.
До глядачів виходять ведучі.
Ведуча. Привіт, друзі!
Ведучий. Раді вас вітати на святкуванні Дня святого Валентина.
Ведуча. І, звичайно, сьогоднішній вечір ми присвячуємо вічній темі — коханню.
Ведучий
Життя без кохання,
Життя без любові —
То небо без сонця,
То небо беззоре!
Ведуча
Життя неможливе,
Воно не існує,
Коли наше серце
Любові не чує!
(Звертається до ведучого.) Гарно сказали, правда?
Ведучий. Так, дуже красиві рядки. Але перед тим, як розпочати свято, давай представимось. (Звертається до глядачів.) Нашу святкову програму вестимуть: чарівна ... (називає ім'я ведучої).
Ведуча. І не менш чарівний ... (називає ім'я ведучого).
Ведучий (звертається до ведучої). Як ти гадаєш, чому усі сьогодні такі веселі?
Ведуча. Я гадаю, тому, що для цього є кілька причин: дехто сьогодні отримав гарну оцінку з улюбленого предмета, дехто — «валентинку», а дехто навіть закохався.
Ведучий. У кого?
Ведуча. Та у будь-кого. Чи ти вважаєш, що у нашій школі нема кого або що любити? (Звертається до глядачів.) Друзі, чи є серед вас ті, хто любить дискотеки та розваги? А своїх друзів? А чи є у кого-небудь із вас улюблений учитель або урок?
Учні відповідають: «Так!».
Ведучий. Отже, усі з нашого класу знайшли свою любов або принаймні захоплення?
Ведуча. Як бачиш. До речі, добре відомо, що ті, у чиєму серці живе любов, завжди у гарному настрої. І для того, щоб веселощі не залишали нас до самого кінця свята, пропонуємо сьогоднішній вечір назвати вечором усіх закоханих.
Ведучий. А хіба може бути вечір закоханих без ідеальної пари?
Ведуча. Її ми визначимо наприкінці нашої конкурсної програми. Але спочатку проведемо відбірний тур, учасники якого продемонструють нам свої теоретичні знання про любов.
Ведучий. Тож запрошуємо бажаючих взяти участь у конкурсі «Ідеальна пара».
Учні обирають поміж себе членів журі, яке очолюватиме
класний керівник.
Ведучі запрошують вийти наперед вісім хлопців та вісім дівчат із числа глядачів та проводять відбірний тур конкурсу.
Відбірковий тур
Тур складається із двох конкурсів: вікторини та конкурс саморобок.
Вікторина
Для її проведення виносять жетони-сердечка (кожний дорівнюватиме одному балу). -
Ведучі читають запитання вікторини. Для того, щоб відповісти на них, учасники мають підняти руку. Право відповіді надається тому, хто встиг першим підняти руку. Якщо відповідь виявиться неправильною, питання розігрується знову серед інших учасників. Кожний гравець отримує за правильну відповідь один жетон. Запитання вікторини.
1. Як древні греки називали маленького крилатого бога кохання? (Ерот.)
2. Твір якого композитора обов'язково слухають усі молодята? («Весільний марш» Мендельсона.)
3. Який твір виконували у давнину закохані юнаки під балконами своїх обранок? (Серенаду.)
4. Назвіть видатного англійського драматурга, який у своїх творах оспівував кохання. (Вільям Шекспір.)
5. У яку найпрекраснішу пору життя, як правило, приходить перше кохання? (В юності.)
6. Кожна визначна річниця шлюбу має свою назву: перша — «ситцеве» весілля, десята — «порцелянове», двадцята — «кришталеве», двадцять п'ята — «срібне», п'ятдесята — «золоте». А як називають сімдесят п'яту річницю шлюбу? («Діамантове* весілля.)
7. Назвіть найвідомішу поему-казку про любов російського письменника О. Пушкіна. («Руслан і Людмила»,)
8. Як називається запланована зустріч двох закоханих? (Побачення.)
9. Як звали давньоримську богиню кохання? (Венера.)
10. Як звали дівчинку, у яку закохався Том Соєр, герой твору американського письменника Марка Твена? (Беккі Тетчер.)
11. Який ювелірний виріб свідчить про те, що людина, яка його носить, одружена? (Обручка.)
12. На якій квітці закохані ворожать: «любить — не любить»? (На ромашці.)
13. Як називався вечір напередодні весілля, коли до нареченої приходили подруги? (Дівич-вечір.)
Журі підраховує і оголошує бали, які отримали учасники
конкурсу.
Конкурс саморобок
Для його проведення виносять вісім коробків зі скріпками (хлопцям) та вісім наборів, що складаються з альбомного аркуша, ножиць та кольорових фломастерів (дівчатам). Завдання для хлопців — виготовити зі скріпок намисто дівчині.
Завдання для дівчат — виготовити «валентинку» хлопцеві. Учасники приступають до виконання завдань.
Звучить музика. До глядачів виходить танцювальний
гурт, виконує танець. Учасники представляють глядачам та журі свої витвори.
Ведучий. Нашому поважному журі було нелегко підводити підсумки відбірного туру, адже усі учасники конкурсної програми гідні перемоги і аплодисментів від глядачів. Але конкурс є конкурс, і у ньому обов'язково визначаються кращі. Отже, слово журі.
Журі оцінює роботу кожного учасника за п'ятибальною системою, додає бали, які він отримав у попередньому конкурсі, і оголошує переможців відбірного туру — шістьох хлопців та шістьох дівчат.
Учасникам, які вибувають із змагання, ведучі вручають невеличкі святкові сувеніри.
В е д у ч а. А тепер наступний тур конкурсної програми. Він вимагатиме від учасників здібностей поетів та співаків.
Ведучий. Саме тому цей тур так і називається: «Мистецький».
«Мистецький» тур
Кожен з учасників конкурсної програми має виконати завдання.
Завдання для хлопців: кожному скласти чотиривірш про кохання або дружбу, де має зустрічатися одна із запропонованих рим (наприклад, «краса — чудеса», «кохання — сперечання», «вії — мрії», «ранок — світанок»).
Завдання для дівчат: кожна має виконати свою улюблену пісню про кохання.
Журі оцінює виступи кожного учасника за п'ятибальною системою, оголошує переможців туру — трьох хлопців і трьох дівчат.
Учасникам, які вибувають зі змагання, ведучі вручають невеличкі святкові сувеніри.
Ведуча. І от перед нами фіналісти. Саме серед них і визначаться остаточні переможці конкурсної програми..
Ведучий. Але спочатку нашим учасникам слід утворити пари. Допоможе їм у цій справі гілочка щастя.
Учасникам виносять гілку, на якій знаходиться три червоні листочки (для дівчат) і три зелені (для хлопців). На кожному червоному листочку написано ім'я літературної героїні (Джульєтта, Попелюшка, Герда), на кожному зеленому —відповідне ім'я літературного героя (Ромео, Принц, Кей).Учасники зривають листочки і утворюють пари: Ромео —
Джульєтта, Принц — Попелюшка, Кей — Герда.
Ведуча. Ну от, пари визначились, і нам залишається лише побажати учасникам успіху в останньому турі.
Ведучий. Його ми назвали «Аматорський».
|