Перший раз у перший клас
Ведуча. Як вільно веселка у небо злітає І грає всіма кольорами, Так вільно моя Україна співає, Йдучи нелегкими шляхами.
Ведучий. Із дерева роду зростає пагіння І лине до сонця, до світла Стрічай, Україно, нове покоління, Що ніби веселка розквітло. Під музику діти заходять до залу.
Ведуча. І йде в твої школи знання здобувати, Щоб бути розумним у світі, І світлу державу свою будувати У новому тисячолітті.
Ведучий. Цим дітям, народженим у вільній державі, Судилось багато зробити: Наш прапор підняти у мирі і славі И любові зорю засвітити.
Ведуча. Стрічай, Україно, чарівне суцвіття Дітей своїх рідних у школі. Сміливо веди їх у тисячоліття У щасті з любов'ю до волі.
1 учень. Мені вже виповнилось 6. Велика я, як жито в полі, Тому кажу я всім-усім. Я вже навчаюсь в школі.
2 учень. І я підріс. Був я вчора просто хлопчик А сьогодні вже школяр.
3 учень . Це не вигадка, не казка Я — школярик Ось портфелик мій, будь ласка А в портфелику букварик
4 учень. Тепер я школярик: Книжечки читаю. І по світі, по широкім Думками літаю
5 учень. Любить мене матуся. Що я гарно вчуся. Любить мене тато, Що вже знаю я багато Діти виконують пісню „Пісня про школу" муз. М.Дремлюги, сл. Т.Масенка. Вчитель. Щоб нас прийняли в дружну шкільну сім'ю треба пройти випробування. Діти, попрацюємо колективно, покажемо своє знання рідної мови. Треба дібрати слова-рими, щоб вийшов вірш.
1 учень. Українська рідна мова Мелодійна (світанкова)! Ти від серця йдеш до серця І дзвениш, як те (джерельце).
2 учень. Щира, світла і казкова, Ніжна-ніжна, (пелюсткова). Ти багата і барвиста, І дзвінка, і (промениста).
3 учень. І буденна, і святкова Мово наша (калинова). І свята, і найрідніша, І для слуху (наймиліша).
4 учень. У тобі лани світання, Є любов, а є (кохання). Ти така ясна, чудова, Мова наша (веселкова).
5 учень. У тобі глибінь кринична, Ти близька для нас і (звична). І весела, і завзята, Ти дотепна і (крилата).
6 учень. Лагідна і терпелива То сумна, то (жартівлива). Іскрометна і лірична, І пісенна, й (поетична).
7 учень. Дорога, а ще пречиста, То звичайна, то (врочиста). Ти цікава й щедра мова І відкрита, й (загадкова).
8 учень. І повільна, й блискавична, І правдива, й (фантастична), І щаслива, і нещасна, Історична і (сучасна).
9 учень. Ділова і виробнича, І відверта, й (таємнича). І тому не випадково Є в тобі потрібне (слово) На всі випадки життя І на кожне (почуття).
Випробування 2: „Відгадай загадку” 1. Дає здоров’я — спорт. Вагу — солодкий торт. Мед—працьовиті бджоли. Знання глибокі —... (школа). 2.Цю найпершу в школі книжку Знає будь-який школяр. До усіх книжок доріжку Прокладає наш... (Буквар)
3. Чи в лінійку, чи в клітинку, Чистим був, та за хвилинку Мерехтить від цифр та літер. Здогадались, що це, діти? Ручці він говорить: «Прошу!». Це шкільний учнівський... (зошит)
4.Я беру в свою правицю Із пеналу помічницю. Зосереджуюсь, зберуся, Крапка, рисочка, карлючка, Разом пишем, я і... (ручка).
5.Тоненький хлопчик, Та заліз у стовпчик. І де носом поведе — Там заміточку складе. (Олівець)
6.0сь до класу всіх скликає Голосистий наш дзвінок. І ми радо поспішаєм Не в садок, а на... (урок).
7. Вчить читати й рахувати, І писати, і співати. Всіх дітей довкола Наша люба... (школа).
8. Є чарівник у школі в нас, Ану впізнайте, хто він! Озветься — тиша йде у клас, Озветься ще раз — гомін. Щоб не спізнились на урок, Нам голос подає... (дзвінок).
9.На базарі їх не купиш, На дорозі не знайдеш, І не зважиш на терезах, І ціни не підбереш. (Знання)
10. Паперовий кораблик щодня Перевозить у трюмах знання. Після плавання цей корабель Повертається в рідний портфель. (Книжка)
11. Разом стіл я і стілець, Хто вгадає — молодець. (Парта)
Діти виконують пісню „Букварик" муз. Л.Дмитраш, сл. В. Паронової (Чути стукіт, заходить Коза) Вчителька. — Кізонько чому ти така сумна? Коза. —Добрий день, діти. Я із казки „Вовк і семеро козенят". Вовк таки забрав моїх діток - козенят. Я вже і пісні співала, і просила, і сварилась - нічого не допомагає. Дав мені вовк завдання і сказав, що поки їх не виконаю, то козенят не віддасть. Оце прийшла до вас може допоможете. Діти. — Допоможемо! Вчитель. — Наші діти всім допомагають. Вони знають про тебе казку і знають, що ти дуже любиш козенят. А завдання в тебе складні? Коза. — Ой, дуже складні. Ось вони у кошику написані на квіточках. Завдання 1. Гра „Назви сусідів". Назвіть сусідів чисел 2,3,5,7,9. Завдання 2. Ось вовк прислав фотокартку диво-дерева. Він хоче знати „Скільки тут трикутників, прямокутників, квадратів. Завдання 3. Гра „Назви наступний день". Завдання 4. „Розв'яжіть задачі": Скачуть жабки: „Ква-ква-ква! Ой, яка м'яка трава". Тут п'ять жабок, а там дві, Скільки разом їх в траві.? Киця й котик залюбки Випікали пиріжки. Киця з тіста п'ять зліпила, Котик з снігу тільки два. Скільки всіх, малечо мила, Пиріжків вони з'їдять?
— Коли козі виповниться 6 років , що буде? — Летіли горобець, ластівка і метелик. Скільки всього птахів летіло? — Якщо з'їси одну сливу, що залишиться?
Вчитель. — Ось ми й допомогли Кізоньці виконати всі завдання вовка. Коза. — Дякую вам діти. Велике спасибі від мене і моїх діток-козенят. Побіжу до вовка за своїми козенятами. Вони вже чекають на мене. До побачення! Дякую! Вчитель. Сьогодні на наше свято надійшло багато телеграм. Деякі казкові герої не змогли прийти на свято, вони прислали телеграми, але забули підписатися. Сподіваюся, що разом з вами ми відгадаємо, від кого телеграми. —Котику-братику, рятуйте мене! — Я від баби втік, я від діда втік, скоро буду у вас! — Гуси, гуси, гусенята! Візьміть мене на крилята! — Заспокойте діда й бабу, нехай вони не плачуть. Знесу я їм інше яєчко. — Рятуйте! Нас з'їсть сірий вовк. Вчитель. А ось одна і казка все ж таки до нас завітала
|