Нумо, дівчата!
2-й ведучий
І сонечко вже дужче гріє,
Голубить і сади, й поля.
І кожен з нас радіє,
Життям все повниться земля.
1-й ведучий. Доброго дня, шановні друзі! Гарного настрою бажаємо всім, хто присутній у нашій гостині.
2-й ведучий. Справді, прийшла весна і принесла нам чудове свято. В нас воно незвичайне і називається: «Нумо, дівчата!».
1-й ведучий. А ще ми хочемо привітати всіх наших мам з наступаючим святом 8 Березня.
2-й ведучий
Здрастуй, березень наш крилатий,
Перший місяць весни, теплий день.
Здрастуй, березень, ніжне свято.
Всіх дівчаток, жінок і пісень.
3-я ведуча
Сьогодні привітати хочем
Ми любих мам із Днем весни!
І побажання шлемо щирі,
Щоб завжди гарними були.
4-а ведуча
Щоб не сивіло в вас волосся,
І щоб не морщилось чоло,
Щоб вам, кохані наші мами
У всьому і завжди везло.
3-я ведуча
Щоб вас любили наші тата,
І дарували квіти вам.
Нема ж бо у світі жінок чарівніших
За нині присутніх тут мам.
1-й ведучий
Вже заспівали дзвінко води,
Вже проліски найперші розцвіли.
Сьогодні хлопці класу
Вітання вам, дівчатка, принесли.
2-й ведучий
Ви, дівчатка, всі красуні
Ми давно це знаємо
Щастя, радості, успіхів
Вам в житті бажаємо.
1-й ведучий
Ми бажаєм вам добра,
Сміливості й удачі.
Попереду вас чекає гра.
Болільники ми ваші.
Учитель. Сьогодні наші дівчатка покажуть всі свої таланти і вміння, а допоможуть їм у цьому їхні мами. За їх успіхами будуть стежити шановні і мудрі вчителі — журі — та морально підтримуватимуть вболівальники-хлопчики.
Етап І. Конкурси на спритність
1. Позбирати розсипані горіхи у свої сумочки: хто більше і швидше. (3 бали)
2. Крутити круг на талії. (3 бали)
3. Одягнутись із зав’язаними очима. (3 бали)
4. Пришити ґудзик. (3 бали)
(Музична пауза.)
Етап II. Конкурс інтелектуальний
3 бали, з мамою — 2 бали, з однокласниками — 1 бал.
1. Якою косою не можна косити? (Дівочою)
2. Який вузол не можна розв’язати? (Залізничний)
3. Яким буде сивий кінь, коли його скупати? (Мокрим)
4. На якому дереві листя не росте? (На сухому)
5. Чому собака гавкає? (Бо говорити не може)
6. Яким гребінцем не розчешешся? (Півнячим)
7. Який вогонь не пече? (Намальований)
8. У чому не просвердлиш дірки? (У воді, повітрі)
9. Чому поросята дивляться вниз? (Соромно, що мама свиня)
10. Чому корова лягає? (Бо не вміє сидіти)
11. На яких полях ніколи не сіють? (На полях капелюха)
12. Якою бочкою по воду їздять? (Порожньою)
13. Чому людина оглядається? (Бо на потилиці немає очей)
14. Чого ні у якому разі не можна зробити ввечері? (Поснідати)
15. З якого посуду не їдять? (З порожнього)
(Звучить пісня «Доня-помічниця».)
Етап IIІ. Конкурс — кулінарний
Називається страва, а діти перераховують продукти, з яких вона приготована.
1. Борщ. 2. Суп. 3. Олів’є. 4. Бульйон. 5. Бутерброд. 6. Кисіль. 7. Юшка. 8. Вінегрет. 9. Торт. 10. Котлети. 11. Голубці. 12. Пельмені. 13. Піца. 14. Сирники. 15. Оладки.
Eтап IV. Конкурс (для мам) «З чиєї сім’ї порада»
1. Йди вчити уроки.
2. Учись краще.
3. Прибирай після себе речі.
4. Ти повинна лягати спати о 21.00.
5. Ти повинна прибрати після себе.
6. Не дивись довго телевізор.
7. Іди займайся музикою.
8. Іди пограй на піаніно.
9. Лягай спати о 21.00.
10. Лягай раніше спати.
11. Сідай вже за уроки.
12. Не вставай дуже рано.
13. Дивись за дітьми.
14. Ти повинна краще вчитися.
15. Учи і гарно пиши, не забудь зошити, роби те, що задавали, а не дивись мультики.
Учень
Утік якось із уроків
Коваленко Коля,
І подався до базару,
Щоб не бути в школі.
Зустрів Коля на базарі
Молоду циганку
Причепилася до нього
Із самого ранку.
І гадала, і казала,
Скільки років Колі
І в якому класі вчиться,
І у якій школі.
— Завтра,— каже,
Запитає вчитель по історії,
Що ти знаєш про троянців,
Про загибель Трої?
Пригадай, ще про Елладу,
Не забудь-но, Колю,
Повторить параграф 7,
Запитають в школі.
Зажурився наш Микола
Та скоріш додому,
Мабуть, треба вчить уроки,
Загубивши втому.
Як за рогом він сховався
Циганка зраділа
З голови знімає хустку,
Що на парик наділа.
Тепер, каже, хочу Васю
Скоріш перестріти,
Бо йому параграф 8
Треба підучити.
Чого тільки не буває
В учительській долі.
І актором стане вчитель,
Щоб учились Колі.
Етап V. Конкурс ввічливості і тактовності
Учениця
Поміняймося місцями
О, якби б ви, мами, з нами
Помінялися місцями?
Уявіть собі, будь ласка,
Не життя у вас, а казка.
Вас зі школи зустрічаєм.
— Чи веселі ви?— питаєм.
І коли в моєї мами
Двійка трапиться, словами
Не каратиму я маму,
Знаю — виправить сама.
І не кину в злості мамі:
— Чом товчешся під ногами?!
Без наказу, без поради
За уроки мама сяде.
І коли в цей день неждано
Однокласниця нагряне,
Не скажу їй, річ відома,
Що немає мами вдома.
А скажу:— Заходь до хати!
Буду тортом пригощати.
І не злитимусь нітрішки,
Як засмітите доріжки...
Ну, то як, кохані мами,
Поміняємось місцями?
Давайте спробуємо. Що ви скажете в ситуації:
1. Ваша дитина принесла «2» з математики.
2. Ваша донька не принесла здачі з магазину.
3. Вам треба швидко подзвонити, а доня вже півгодини висить на телефоні.
4. Замість готування уроків ваша донька дивиться дорослий фільм.
5. Ваша донька заявила, що навчання їй не потрібне.
6. Ваша донька вимагає золоті сережки.
7. Доня встала з-за столу і пішла гуляти.
8. Донька розважається з подругами, а в хаті — брудно.
9. Ваша донька заявила, що їй пора вже ходити на танці.
10. Доня йде в школу нафарбована.
11. Ваша доня заховала щоденник з двійкою.
12. Ваша доня побилася із сусідською дівчинкою.
13. Ваша доня запізнилася зі школи на три години.
14. Доня вередує і не хоче їсти манну кашу.
15. Доня привела в хату цілу ватагу дітей, які нишпорять по кутках.
(Музична пауза.)
Етап VI. Конкурс «Танцювальний, артистичної майстерності»
1. Манекенниці.
2. Сучасний танець.
3. Вальс.
4. Сюрприз від хлопчиків — частівки.
5. Сюрприз від мами «Моя найкраща доня».
Підбиття підсумків, вручення зірок
За книгою «Класні години. 5–9 класи», Х. : Вид. група «Основа», 2008.
|