Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
 
Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 9859
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Виховні години та позакласні заходи

КОНКУРС «ХОЧУ ВСЕ ЗНАТИ І ВМІТИ»

КОНКУРС

«ХОЧУ ВСЕ ЗНАТИ І ВМІТИ»

Конкурс «Хочу все знати і вміти» розвиває творчі можливості, природ­ну кмітливість та спритність думки у школярів середнього та старшого шкільного віку. Його можна проводи­ти в декілька етапів серед класів або груп учнів з одного класу (наприклад, один ряд з іншим, дівчата змагаються з хлопцями, тощо).

Конкурс охоплюс всі сторони шкільних інтересів, допомагає віднайти, роз­вити та порівняти можливості учнів, вдосконалити навички колективної думки, відчути насолоду боротьби і досягнення мети, гіркоту поразки, пеі«вірити надійність старих друзів. Можливо організувати змагання учнів з учителями або різновікових команд. Команди доцільно комплектувати не дуже кількісно: по 7—8 учнів. Обира­ється ведучий"та журі.

І етап. Індивідуальні змагання

На цьому етапі з кожної команди на одне завдання виставляється по од­ному учаснику. Змінюється завдання і змінюється учасник, який відповідає або виконує завдання.

1.       Пам'ять

На столі покласти 15 предметів, які накриті скатертиною: зошит, кни­га, лінійка,,яожищ, олівець, сірник, цвях, щітка, молоток, транспортир, виделка, ложка, пір'їна, гумка, ко­тушка ниток.

Учасники змагання роздивляються предмети, а потім кожен записує на аркуші паперу, скільки він запам'ятав предметів.

Час— 1 хвилина.

Критерій: максимум — 5 балів (всі 15); 4 бали (до 12); З бали (до 10); І бал (до б).

2.      Спортивна спритність

Протягом 1 хв. не виходячи за межі кола, яке намальоване крейдою, по­трібно підбити ракеткою тенісний м'яч найбільшу кількість разів.

Час — \ хвилина.

Критерій: максимум 3 бали — до 15 разів; 2 бали — до 10; І бал — до 5 разів.

3.      Спритність рук

Кожному учаснику дають по одному туго зав'язаному вузлу з вірьовки і його треба якнайшвидше розв'язати.

Критерій: по 2 бали тому, хто перший упорався із завданням.

4.      Хто гострозорий?

Кожному учаснику видають суміш круп у склянці, наприклад, до рису додають насіння пшениці, тощо. Хто якнайшвидше перебере насіння, той переміг.

Критерій: першому — 4 бали, друго­му — 2 бали.

5. Корисна праця

Дня хлопчиків: 5 цвяхів, молоток, до­шка. Переможе той, хто швидше заб'є цвяхи.

Для дівчаток: котушка з ниткою, 5 голок. Переможе та, яка швидше протягне нитку через вушко голки.

Критерій: максимум 5 балів за кожний конкурс.

6.      Ходячий калькулятор

Кожному учаснику від команд да­ють на картках однакові завдання на арифметичні дії (додавання, відніман­ня тощо) з допомогою калькулятора, наприклад:

65 432 + 12 345 - 77 777; 248 + 842 = = 1090 і т.д.

Критерій: на кожне правильне зав­дання по 1 балу.

7.      Майбутній банкір

За 5 хвилин написати на аркуші паперу номінали української гривні та пор­трети видатних людей, які зображені на банкнотах в 1, 2, 5, 10, 20, 50, 100 і 200 гривень.

Критерій: по І балу за І травильну від­повідь.

8. Юні астрологи

Учасникам пропонується написати на­зви сузір'їв зодіаку, які вони знають.

Час — 3 хвилини.

Критерій: 5 балів — за 12; 3 бали — 8—10;

I  бат — до 6.

II етап. Командні змагання

1. Окомір

Завдання: вгадати, на якій сторінці товстої книги лежить закладка. За­гальну кількість сторінок в даній книзі дозволяється повідомити всім учас­никам.

Критерій: 2 бали за найближче зна­чення.

2.      Слова

Завдання: на картках написані букви в безладді. Потрібно впорядкувати слова.

Час — 2 хвилини.

Критерій: 5 балів—за 7 слів; 3 бали — за 5 слів; 1 бал — за 3 і менше слів.

Слова: НИГАК - книга; СИКО-НЕЦЬ -косинець; КАЛ1НІЙ—ліній­ка; ЛАШКО - школа; ЛАКС - клас; ТАПАР — парта; КАГУМ — гумка.

3.      Поети

Завдання: реставрувати (доповнити) пропущені слова у віршах. Замість пропущених слів вставлені крапки відповідно до пропушених літер:

З Борисполя злітають, В Борисполі сідають, Красиві білі птахи

Могутні      (літаки)

О, Київська земля!
Ти — справжняя скарбниця.
Ти — життєдайних сил
Джерельная         (криниця) і т. п.

Час — 3-4 хвилини.

Критерій: за кожне вгадане слово по І балу.

4.     Телемани

Завдання: кожна команда на аркуші паперу повинна написати максимальну кількість відомих назв телевізійних каналів.

Час — З хвилини.

Критерій: 5 балів — за 20 каналів; 4 бали •- за 15; 3 бали — за 10; 1 бал — за 5.

Наприклад: Інтер, Тоніс, «1 + 1», СТБ, ТЕТ тощо.

5.     Перекладачі

Завдання: пропонується перекласти не­великий текст із 3-5 реченьз російської мови на українську або навпаки.

Час — 4 хвилини.

Критерій: 5 балів — без помилок; З бали — 1 -2 помилки; 2 бали — біль­ше 3 помилок.

6.     Чи знаєте ви свята?

Завдання: пропонується обом коман­дам написати назви державних свят протягом року (наприклад: День не­залежності — 24 серпня і т. д.)

Час — 3 хвилини.

Критерій: всі свята — 3 бали; менше не оцінювати.

Категорія: Виховні години та позакласні заходи | Додав: хотина (16.01.2010)
Переглядів: 2351 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
пошук на сайті
Годинник
Друзі сайту
Друзі сайту
Презентації для дітей
http://grushkivka.at.ua
Вчитель-вчителю
Я - Вихователь!
talschool-music Сервер поздоровлень, побажань та привітань МамаТато  З думкою про учня... �������-���� Вязание спицами и крючком музыка, '); Сценарии школьных мероприятий Васильківський РМК< Великовільшанська ЗОШ< поурочные, гдз, учебники
Моя кнопка
 Заступник з виховної роботи



Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz