Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
 
Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 9859
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Виховні години та позакласні заходи

Інтелектуальна гра "Магія слова"
Інтелектуальна гра «Магія слова» Мета: узагальнити та систематизувати знання, отримані з мови та літератури; прищепили бажання вивчати українську мову й літературу, традиції народу; виховувати любов до рідної мови й культури. Обладнання: на дошці: назви команд; надпис «Рідна мова — безцінна й невичерпна скарбниця народу»; портрети українських письменників; плакати та картки з буквами для лінгвістичної естафети; ребуси із зашифрованими частинами мови. Хід гри Гра складається з п'яти конкурсів та одного конкурсу для вболівальників. Кожен конкурс оцінюється визначеною кількістю балів. Ці бали відмічає журі в спеціальних картках. Активну участь у грі беруть вболівальники. Вони можуть показати свої знання у конкурсі вболівальників, а також допомогти своїй команді у випадку, якщо вона не знатиме правильної відповіді, й отримати додаткові бали. Кожна команда заздалегідь продумує назву та девіз. Наприклад, команди можуть називатися «Мовознавці» та «Розумники» і мати відповідно девіз «Знати мову те ж саме, що знати себе, «Світоч Всесвіту — сонце, світоч людині — знання». Конкурс І. Лінгвістична естафета Кожній команді пропонується по 10слів з пропущеними буквами (слова написані на картках). Завдання: поставити потрібну букву. Перший гравець вставляє букву в першому слові, другий — в другому і т. ін. Виграє та команда, яка першою поставить букви у слова і правильно це зробить. Оцінювання: від 1 до 10 балів, залежно від кількості слів з правильно підібраними буквами. Команді 1 пропонуємо слова: Команді 2 пропонуємо слова Кр..ниця, ..палахнути, Ч..каго, пів..Європи, пари..ький, дон..чин, торф...яний, юн..ат, пес..ливий, подорож..ю, мавп..ячий ро..ставити, Ч..лі, кіс..лявий, нян..чити, пів..яблука, ..садити, ніч..ю. параш..т, два..цять, Конкурс II. Портретна галерея Кожній команді пропонується по 5 портретів письменників XIX -поч. XX ст. Завдання: назвати ім'я, по батькові та прізвище письменника, а також справжнє ім'я, якщо автор творив під літературним псевдонімом. На обговорення командам дається 1 хвилина. Оцінювання: від 1 до 5 балів. Командам пропонуємо портрети письменників: І. Франка, Лесі Українки, Г.Сковороди, І.П.Котляревського, Г. Квітки - Основ'яненка, Т.Шевченка. Конкурс III. Літературна вікторина Командам зачитуються уривки з твору. Завдання: назвати героя, про кого йдеться в уривку, назву твору, автора. Право відповіді надається тому, хто перший готовий відповідати. За умови неправильної відповіді право відповідати надається команді супротивника. Оцінювання: від 1 до 4 балів. 1) Уривок із „Плач Ярославни"; 2) Уривок із поеми „Наймичка" Шевченка; 3) Уривок із повісті „Маруся" Г. Квітки-Основ’яненка; 4) Уривок із поеми „Сон" Шевченка Конкурс вболівальників Завдання: командам вболівальників пропонується по черзі називати прислів'я та приказки на тему «Розум» Наука. Знання», Виграє той, хто більше назве фразеологічних одиниць. Оцінювання: залежить від кількості названих прислів'їв та приказок. Конкурс IV. Театральний Представники команд показують інсценівку із твору. Завдання: команда супротивника повинна сказати, яких героїв зображують учні, з якого твору та автора цього твору. Оцінювання: 10 балів. Команда 1 інсценізує розмову Команда 2 інсценізує розмову батька і матері з дочкою матері з Наталкою з драми з поеми Шевченка „Катерина" Котляревського „Наталка Полтавка» Конкурс капітанів Конкурс складається з 3-х етапів. Оцінювання: кожна правильна відповідь -1 бал. 1) Назвати синоніми – фразеологізми до слів Я називаю слова. Капітани по черзі швидко називають синоніми - фразеологізми. У разі затримки відповідає суперник. втекти; ледарювати; давно; багато; повільно, без бажання; близько; зовсім промокнути; даремно сподіватися. 2) Розгадайте ребус. Кожному капітанові пропонується розшифрувати ребус (попередньо учитель дає завдання групі учнів скласти декілька ребусів на пропоновану тему й обирає з них найкращі для гри). Завдання: розшифрувати, записати на дошці правильну відповідь. Враховується швидкість виконання завдання. 3) Дати відповіді на питання. Команді 1 Які свята припадають на 14 січня, другу неділю травня, 7 липня, 24 серпня Команді 2 Які свята припадають на 7 січня, 50-й день після Великодня, 28 червня, 19 серпня На які числа припадають свята: Команді 1 Зимового Миколи, Івана Купала, Покрови, Андрія Первозванного Команді 2 Стрітення, Благовіщення, Петра і Павла, Спаса Журі підбиває підсумки і визначає переможця. Обидві команди нагороджуються грамотами за місця, які посіли.
Категорія: Виховні години та позакласні заходи | Додав: LUC (18.10.2010) | Автор: Леся Чвіль E
Переглядів: 3702 | Рейтинг: 3.5/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
пошук на сайті
Годинник
Друзі сайту
Друзі сайту
Презентації для дітей
http://grushkivka.at.ua
Вчитель-вчителю
Я - Вихователь!
talschool-music Сервер поздоровлень, побажань та привітань МамаТато  З думкою про учня... �������-���� Вязание спицами и крючком музыка, '); Сценарии школьных мероприятий Васильківський РМК< Великовільшанська ЗОШ< поурочные, гдз, учебники
Моя кнопка
 Заступник з виховної роботи



Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz