Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
 
Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 9859
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Виховні години та позакласні заходи

БЕЗПЕЧНІ ОСЕЛЯ ТА ПОДВІР'Я

Тема:   нагадати учням правила безпеки у побуті та правила безпеч­ної поведінки під час ігор на подвір'ї; навчити попереджати та запобігати виникненню небезпечних ситуацій, що можуть ста­ти загрозою для життя дитини,- виховувати дисциплінованість, обережність та увагу.

Обладнання: плакати правил безпеки у побуті; пам'ятки «Правила проти­пожежної безпеки», «Якщо виникла пожежа, а дорослих немає вдома» та «Що робити, якщо пахне газом»
                     ДІЙОВІ ОСОБИ

Учитель

Учні-читці  (чотири особи)    

       Домовичок

Виховний захід відбувається у класі. На класній дошці

розташовані плакати правил безпеки. Угорі написано назву

виховного заходу.

Учитель. Друзі, перед тим, як розпочати нашу бесіду, я хочу поставити вам запитання.

Скажіть, яке місце на землі ми вважаємо найнебезпечнішим? Куди ми несемо і радощі, і жалі?

Учні відповідають: «Рідний дім».

Так, рідна домівка — це найдорожче місце для людини. Тут ми знаходимо затишок, спокій, тут нас люблять і розуміють.

Існує давня приказка «Мій дім — моя фортеця». Як ви ро­зумієте цей вислів? Від цього залежить наша безпека вдома? Учні висловлюють власні думки щодо запитання, учитель

доповнює і узагальнює відповіді.

Отже, ми дійшли висновку, що безпека та добробут нашої до­мівки залежить від нас самих. От про те, як захистити від лиха рідну оселю і власне життя, ми і поведемо сьогодні розмову.

Наперед виходить Домовичок.

Домовичок. Привіт, друзі! Не чекали на мене? А чи упізна­ли? Я — Домовичок.

Учитель. Доброго дня тобі, Домовичку. Вибач, але ми на те­бе, дійсно, не чекали.

Домовичок. От і дарма. Захист оселі — це ж мій прямий обов'язок. Хоч мене іноді дражнять Домовичком-шкідничком, проте я не ображаюсь, бо насправді багато добра людям роблю.

Учитель. Але ж ти такий давній, хіба тобі можна довірити опікуватись сучасним житлом?

Домовичок. Часи змінюються, шановні, і я — разом із ни­ми. Тож добре знаюся на усіх сучасних досягненнях у побуті. Ще й вам чимало слушних порад дам.

Учитель. Тоді ласкаво просимо до бесіди.

Сучасні домівки мають багато зручностей: до них підведені і водопровід, і газопровід, і електрика. Ми вже не можемо уявити свій побут без цих комунікацій. А чи замислювались ви, що саме вони і можуть виявитись джерелами небезпеки?

Скажіть, які лиха може спричинити легковажне поводження з водою, газом та електрикою?

Учні відповідають: «Газ та електрика можуть стати джерелом пожежі, вода — призвести до затоплення приміщення».

Домовичок. Я пропоную докладніше поговорити про поже­жу. Адже це — найстрашніше лихо.

Наперед виходить учень-читець.

1 -й учень

Стала древня людина стосила

Відтоді, як вогонь приручила.

Але й іншим буває вогонь:

Злим, як змій, і підступним, як ворог,

Не зігріє він ваших долонь,

Може все спопелити на порох.

Учитель. Вогонь друг і ворог людини. Від нас залежить, яким він буде: добрим чи злим. Якщо з вогнем поводиться не­обачно, може статися пожежа. Під час пожежі небезпеку для жит­тя людей становить вогонь і дим. Вогонь спричиняє опіки тіла, а від диму можна учадіти.

А чи ви можете згадати, від чого у квартирі може початися пожежа?

Учні  відповідають: «Від необережного поводження із сірниками, від газової плитки та несправних електроприладів».

Домовичок. Мені часто доводиться рятувати різні оселі від цього лиха. Почнуть дітлахи гратися сірниками — тільки і слід­куй, щоб пожежа не зайнялася. А ще якось довелося рятувати ха­ту, де дівчинка — от горе-господиня — вирішила над запаленою газовою конфоркою рушник висушити.

Учитель. Вогонь від одного сірника може спалити не лише квартиру, а й великий будинок. Полум'я може зайнятися і від за­пальнички, петарди або бенгальського вогню. Пожежники якось підрахували, що кожна сьома пожежа виникає через те, що діти гралися із сірниками або запальничками.

Наперед виходить учень-читець.

2-й учень

Сплять у порядку Дерев'яні малятка, Білі, темноголові, Та у цих тихонь В головах вогонь.

Домовичок

Будьте, діти, з вогнем обережні,

 Вивчіть правила протипожежні!

Для розваги та для гри

Сірничата не бери!

З полум'ям погані жарти,

Жартувати з ним не варто!

Учитель. У кожній сучасній оселі «живуть» корисні механіз­ми — машини, їх називають побутовою технікою. Які побутові прилади ви знаєте?

Учні називають: «Телевізор, пральна машина, комп'ютер, праска, пилосос, кухонні електроприлади, холодильник».

Домовичок. Харчуються ці побутові помічники елект­роенергією, що поступає до них по шнурах від розеток. Як во-Да біжить по трубах водопроводу, так струм біжить по проводах. І як вода, знайшовши дірочку у трубі, спричиняє аварію, так само й електроенергія стає небезпечною, якщо несправні проводи.

Скажіть, чим загрожує людині несправний або напівобірва-ний провід?

Учні  відповідають: «Якщо людина торкнеться такого провода, її вдарить током, може статися пожежа».

Категорія: Виховні години та позакласні заходи | Додав: хотина (16.01.2010)
Переглядів: 7858 | Рейтинг: 3.9/14
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
пошук на сайті
Годинник
Друзі сайту
Друзі сайту
Презентації для дітей
http://grushkivka.at.ua
Вчитель-вчителю
Я - Вихователь!
talschool-music Сервер поздоровлень, побажань та привітань МамаТато  З думкою про учня... �������-���� Вязание спицами и крючком музыка, '); Сценарии школьных мероприятий Васильківський РМК< Великовільшанська ЗОШ< поурочные, гдз, учебники
Моя кнопка
 Заступник з виховної роботи



Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz