Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
 
Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 9855
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Соціально-психологічна служба

Тест шкільної тривожності за Філіпом(продовження)

Обробка  результатів

Перевіряється відповідність збігу відповідей із ключем.  Відповіді, які не збігаються з ключем — це і є тривога.

1.  Загальна кількість розбіжностей по всьому текстові.  Якщо вона понад 50%, можна казати про підвищену тривогу дитини, якщо більша 75% - про високу тривогу.

2.  Кількість збігів за кожен із 8 чинників тривоги.  Рівень тривоги визначається так, як у попередньому випадку.  Аналізується загальний внутрішній стан школяра, кількість синдромів тривоги та їх величина.  Результати відображаються на індивідуальній діаграмі.

З.  Середнє значення всіх синдромів тривожності учнів по класу для порівняння з індивідуальними покажчиками тривожності з метою визначення учнів групи ризику.

Ключ до тесту («так» —«+», «ні» — «-»)

1.  - 2.  - 3.  - 4.  - 5.  - 6.  - 7.  - 8.  - 9.  - 10.  - 11.  + 12.  - 13.  - 14.  -15.  - 16.  - 17.  - 18.  - 19.  - 20.  + 21.  -22.  + 23.  - 24.  + 25.  + 26.  - 27.  -28.  - 29.  - 30.  + 31.  - 32.  - 33.  - 34.  - 35.  + 36.  + 37.  - 38.  + 39.  + 40.  - 41.  + 42,-43. +44. + 45. -46. -47. -48. -49. -50. -51. -52. -53. -54.  - 55.  - 56.  - 57. - 58.  -. . .

1.  Загальна тривожність у школі—загальний емоційний стан дитини, пов'язаний із різними формами її включення в життя школи.

2.  Переживання соціального стресу — емоційний стан дитини, на фоні якого розвиваються й"

соціальні контакти (з однолітками).

3.  Фрустрація потреби в досягненні успіху — несприятливий психічний фон, який не дає змоги дитині розвивати свої потреби в успіхові досягненні високого результату тощо.

4.  Страх самовираження - негативні емоційні переживання ситуацій, демонстрації себе та своїх можливостей.

5.  Страх ситуації перевірки знань - негативне ставлення і переживання тривоги в ситуаціях перевірки (особливо публічної) знань, досягнень, можливостей.

6.  Страх невідповідності сподіванням оточуючих - орієнтація на значущість інших в оцінюванні своїх результатів, вчинків, думок, тривога за надані оточуючими оцінки, очікування негативних оцінок.

7.  Низький фізіологічний опір стресу - особливості психофізіологічної організації, які знижують пристосованість дитини до ситуацій стресогенного характеру, підвищують вірогідність неадекватного, деструктивного реагування на тривожний чинник середовища.

8.  Проблеми і страхи у стосунках з учителями - загальне негативне емоційне тло стосунків з дорослими у школі, яке знижує здатність дитини до успішного навчання.

 

 

Чинники

Номер запитання

1) загальна тривожність у шкалі

2,3,7,12,16,21,23,26,28,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,

56,57,58

Е-22

2) переживання соціального

стресу

5,10,15,20,24,30,33,36,39,42,44

Е-11

3) фрустрація потреби у

досягненні мети

1,3,6,11,17,19,25,29,32,35,38,41,43

Е-13

 

4)страх самовираження

2,7,31,34,37,40,45

Е-6

5)страх ситуації перевірки знань

2,7,12,16,21,26

Е-6

6)страх

невідповідності

очікуванням оточуючих

3,8,13,17,22

Е-5

7)низька фізіологічна опірність стресу

9,14,18,23,28

Е-5

8) проблеми і страхи у стосунках із учителями

2,6,11,32,35,41,44,47

Е-8

 

Категорія: Соціально-психологічна служба | Додав: хотина (16.01.2010)
Переглядів: 2092 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
пошук на сайті
Годинник
Друзі сайту
Друзі сайту
Презентації для дітей
http://grushkivka.at.ua
Вчитель-вчителю
Я - Вихователь!
talschool-music Сервер поздоровлень, побажань та привітань МамаТато  З думкою про учня... �������-���� Вязание спицами и крючком музыка, '); Сценарии школьных мероприятий Васильківський РМК< Великовільшанська ЗОШ< поурочные, гдз, учебники
Моя кнопка
 Заступник з виховної роботи



Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz