РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ МИСЛЕННЄВИХ УМІНЬ УЧНІВ
Рівні:
Дуже низький рівень:
—
формуйте у дітей
вміння виділяти ознаки предметів та впізнавати предмети на даними ознаками;
— вчіть порівнювати два і більше предметів;
—
вчіть класифікувати
предмети і явища та узагальнювати їх за планом (проаналізувати предмети чи
явища, виділити істотні ознаки; виділити головні ознаки відповідно до мети
завдання; об’єднати їх словами чи реченнями).
Середній, високий рівні
—
формуючи уміння
здійснювати аналіз і синтез, спирайтеся на побутовий досвід дитини;
—
вчіть дітей
виявляти аналогію або її відсутність; добирайте приклади з вашого предмета,
демонструйте аналогію і давайте завдання дітям на виявлення її;
—
використовуйте
на уроках абстрактні поняття, давайте завдання на їх конкретизацію;
- розвивайте у дітей навички використання індуктивного й
дедуктивного методів пізнання.
|