Психолого-педагогiчна характеристика
колективу 4-А класу
У 4-А класi навчається ___ учнiв, з
них:___ дiвчаток i ___ хлопчикiв. Клас вiкової норми з групою iнтелектуальних
дiтей.
Показники успiшностi у класi такi:
• учнiв з високим рiвнем навчальних
досягнень ______;
• учнiв iз достатнiм рiвнем навчальних
досягнень ______;
• учнiв iз середнiм рiвнем навчальних
досягнень ______;
• учнiв iз початковим рiвнем
навчальних досягнень _____.
Бiльшiсть дiтей має високий навчальний потенцiал i
хорошi здiбностi до навчання.___% учнiв класу навчаються iз задоволенням i
тiльки троє ______ мають початковий рiвень навчальних досягнень.
Труднощi пiд час вивчення окремих предметiв мають
_________.
Дисциплiна на уроках задовiльна. Такi учнi,
як:_________ — не завжди виконують домашнi завдання.
Колектив класу дiяльний, живий, енергiйний. За даними
останнього анкетування пiд час вивчення мiкроклiмату колективу, активність
учнiв класу виявилась такою: 50 % дiтей проявляють себе надзвичайно активно в
життi колективу; 25 % дiтей мають середнiй рiвень активностi, а 15 % вiд
загальної кiлькостi дiтей не цiкавляться справами колективу.
60 % дiтей вважають, що колектив класу згуртований. За
результатами анкетування виявлено групу дiтей з високим рiвнем тривожностi,
напруженостi в життi коллективу. До її складу входять такi учнi:______________.
Вони вiдчувають себе незахищеними вiд негативного впливу дорослих i товаришiв.
Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнi,
приятельськi. Дiти можугь органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне
одного й допомагати в критичних ситуацiях. Але повного порозумiння мiж
дiвчатами та хлопцями немає (є випадки заздрощiв, образливостi, амбiцiйностi).
У стосунках мiж дiтьми мало спiвчуття, теплоти, галантностi, терпимостi до
помилок товарища. Не всi учнi проявляють стриманiсть у стосунках зi старшими,
вчителями, не всi цiнують фiзичну працю, зокрема обслуговуючого персоналу.
Бiльшiсть дiтей у класi з повних сiмей, де обоє
батькiв виховують дитину; проте є сiм’ї, де вихованням дитини займається тiльки
мати; є малозабезпеченi сiм’ї.