Програма вивчення сім’ ї
1. Прізвище, ім'я учня.
2.
Адреса.
3. Тип сім'ї: повна
проста (батьки., діти), повна складна (батьки, діти, бабуся,
дідусь), повна, але один із
батьків нерідний, неповна.
4.
Скільки
років існує сім'я.
5.
Кількість
дітей.
6.
Житлові
і матеріальні умови.
7.
Характеристика
сім'ї за віком: вік дорослих членів сім'ї, вік дітей.
8.
Де і ким працюють батьки.
9.
Освіта
дорослих членів сім'ї.
10. Культурний рівень
батьків:
-
наявність
домашньої бібліотеки;
-
читання
періодичної преси;
-
читання
педагогічної літератури;
-
відвідування
осередків літератури.
11. Сімейна атмосфера:
-
доброзичлива;
-
дружелюбна;
-
нестійка;
-
байдужа;
-
гнітюча,
недоброзичлива.
12. Хто з батьків більше приділяє уваги дітям.
13. Система виховного впливу:
-
узгодженість
усіх членів сім'ї у питаннях виховання дитини;
-
відсутність
чи наявність конфліктів щодо виховання дітей;
-
відсутність
виховання як системи цілеспрямованого впливу.
14. Рівень (відсутність) інтересу і бажання
поповнювати свої психолого-педагогічні
знання.
15. Стосунки в сім'ї:
-
стосунки
між батьками, старшими членами родини;
-
стосунки
між батьками і дітьми;
-
стосунки
між дітьми;
-
причини
конфліктів в сім'ї;
-
особливості протікання
конфліктів в сім'ї,
їх періодичність, інтенсивність, тривалість, способи їх
вирішення.
-
вплив
стосунків у сім'ї на самопочуття,
поведінку дитини в сім'ї, школі, її успішність.
16 Дозвілля сім'ї та дитини: - як члени
сім'ї проводять своє дозвілля, чому його присвячують;
-
час,
використаний на дозвілля членів сім'ї;
-
форми
проведення дозвілля: проведення спільне, окреме;
-
ставлення
дитини до спільного сімейного дозвілля;
17. Взаємодія сім'ї і школи:
-
відвідування
батьками батьківських зборів, конференцій, диспутів, консультації тощо.
-
через
кого з членів сім'ї підтримується зв'язок із школою;
-
допомога
батьків школі
|