Карта
спостережень за учнем групи ризику_________________________________
№
|
Зміст спостережень
|
Не спостерігається
|
Іноді
|
Часто
|
1
|
Навчальна діяльність:
байдужість;
небажання вчитися;
низька успішність;
утруднення в освоєнні навчальних програм;
систематична неуспішність з одного або кількох предметів.
|
|
|
|
2
|
Взаємини з однолітками.
Положення в класі:
ізоляція;
протиставлення себе колективу;
положення ватажка мікро групи, що складаються з важких учнів.
Ставлення до інших дітей:
жорстоке поводження зі слабкими і молодшими;
зневажливе ставлення до однолітків;
приналежність до різних молодіжним групам.
|
|
|
|
3
|
Взаємини з дорослими.
З вчителями:
конфліктний характер взаємин з одним або декількома вчителями;
грубість;
нетактовність;
брехня.
З батьками:
конфліктний характер;
брехня;
грубість, хамство.
|
|
|
|
4
|
Проведення вільного часу:
не займається в гуртках та секціях;
проводить вільний час поза
домом (з друзями на вулиці);
вживає спиртні напої;
курить;
заробляє собі на життя;
|
|
|
|
5
|
Ставлення до праці, професійна орієнтація.
Вибір професії (для старшокласників):
незнання своїх можливостей і здібностей;
професійна невизначеність;
нерозвиненість тих чотирьох особистості, які необхідні для обраної
професії.
Ставлення до праці:
негативні стосунки
невиконання трудових обов'язків у школі і вдома;
несумлінне ставлення
|
|
|
|
6
|
Поведінка і вчинки.
У школі:
прогули;
порушення вимог шкільної дисципліни;
нецензурна лайка;
жаргонна мова;
псування шкільного майна;
зрив уроків;
бійки.
У родині:
втечі з дому;
невиконання домашніх обов'язків;
Протиправні вчинки:
бродяжництво;
жебрацтво;
азартні ігри;
вживання наркотиків;
проституція;
крадіжки;
вимагання;
псування майна;
нанесення тілесних ушкоджень (бійка).
|
|
|
|
|