Анкета для вивчення взаємовідносин у колективі
1. Скільки тобі років?
2. Стать чол. / жін.
3. Ти любиш школу?
дуже люблю, не люблю, трішки люблю
4. Як ти себе почуваєш у школі?
- спокійно
- весело
- нудно
- страшно
- комфортно
- неспокійно
- одиноко
5. Чи є в тебе коханий хлопчик / дівчинка?
так / ні
6. Якщо є, що найголовніше у ваших стосунках?
- взаєморозуміння
- взаємодопомога
- справжнє кохання
- ділимося своїми переживаннями
- повага один до одного
- заняття сексом
- спільне хобі
7. Які проблеми хвилюють тебе у взаємовідносинах з однокласниками?
8. Яке ставлення до людини переважає у вашому класі?
- розуміння
- байдужість
- насилля
- повага і довіра
- співпереживання
- переслідування і висміювання
- готовність допомоги
9. Чи хотів би ти запросити до себе на день народження кого-небудь з учителів?
так, ні
10. Як би ти охарактеризував взаємовідносини між учнями у вашому класі?
- дружба, співробітництво, турбота один про одного разом з відповідальністю перед колективом за свої вчинки
- товариські, дружні, але не дуже міцні і неглибокі
- повна байдужість, ніхто нікого не цікавить
- видимість благополуччя з прихованим тиском з боку сильних
- ми всі підкоряємося одному "королю” або групі нахабних і небезпечних
- ми весь час сперечаємося і сваримося один з одним
- взаємовідносини бувають різні залежно від ситуації
11. Я вважаю за краще зі своїми однокласниками
- вчити уроки
- виїздити на природу
- брати участь у громадській діяльності
- захищати їх від ворогів
- триматися від них подалі
- проводити вільний час
- допомагати тим, хто потребує цього
- обговорювати особисті проблеми
- проводити свій день народження
- звертатися за допомогою
12. Що найбільше відповідає твоїй життєвій позиції?
- я відчуваю потребу завжди безкорисливо допомагати іншим людям
- я готовий принести в жертву свої інтереси заради інших людей
- я намагаюся поєднувати власні інтереси з потребами і інтересами інших людей
- я готовий допомагати іншим людям, якщо це не суперечить моїм інтересам
- я намагаюся не турбувати інших людей через свої особисті проблеми
- я можу співчувати іншій людині, але витрачати час на всіляку допомогу не можу
- допомагаю іншим людям, якщо це і мені дає якусь користь
- мене не цікавлять інші люди
13. Хто повинен втрутитися і допомогти учневі, якщо він став на правильний шлях (погано вчиться, порушує закон, вживає наркотики)
- ніхто, однокласники, вчителі, батьки; міліція; церква; психолог; соціальний працівник; я особисто)
|