Я, Маляр Альона Іванівна проходила педагогічну практику в Коренівському
навчально-виховному комплексі „спеціалізована школа І-ІІІ ступенів – дошкільний
навчальний заклад” з 12 січня по 23 лютого 2011 року. Практику проходила в 3
класі, класним керівником якого є Федірко Тетяна Михайлівна.
В школу я ходила 6 тижнів
кожного дня. Виконуючи обов’язки вчителя 3 класу я проводила уроки з читання,
математики, рідної мови, природознавства, трудового навчання, логіки, основ
здоров’я за розкладом. Але крім цього проводила безліч позакласних заходів.
Таких як: „З кольорами я дружу”, „Найрозумніший”, „Славний козацький рід”,
„Подорож до країни ввічливості”, „Голос природи серцем слухати навчись” та
інші.
Під час практики я спостерігала
і аналізувала роботу вчителя та діяльність учнів під час уроків та в позаурочний
час. За час практики допомагала вчительці виготовляти наочні матеріали до
уроків, перевіряти зошити та щоденники, а також допомагала на уроках учням, які
відставали в навчальній діяльності від інших. На перервах проводила з дітьми
хвилинки-цікавинки та рухливі ігри для розвитку в учнів уваги, мислення,
пам’яті, спритності та витривалості. Також проводила виховні бесіди, конкурси,
екскурсії.
В роботі спостерігались
деякі труднощі, тому що я виконувала обов’язки вчителя, а це велика
відповідальність за те щоб дати учням знання доступні для їх розумового,
фізичного і психічного розвитку. Але найтяжчим мені здалося проведення
виховного заходу. Адже потрібно було точно розробити план його проведення,
роздати учням слова, щоб вони їх вивчили, а потім правильно, цікаво і красиво
його провести, тому що захід планувалося провести з участю учнів початкової
ланки, тобто позашкільний.
На мою думку ця педагогічна
практика для мене дуже корисна тому, що сприяла формуванню і закріпленню інтересу до професії вчителя, а
також формуванню педагогічних здібностей.
Ефективність роботи в класі
сприяло те, що я змогла знайти спільну мову з дітьми – це, вважаю найбільшим
своїм досягненням здобутим під час проходження практики.
Недоліки в
навчально-виховній роботі вчителя я не помічала. Тетяна Михайлівна добре вміє
організувати клас до роботи, вміло керує дисципліною, цікаво, доступно і
зрозуміло пояснює навчальний матеріал, при цьому використовуючи наочність,
враховує вікові та індивідуальні особливості учнів, а також вміє зацікавити і
включити в роботу кожного учня в класі. Загалом я можу сказати, що діти її
поважають і люблять.
22.02.2011 р.
________________
(підпис)
|