Технологічна карта уроку
Навчальний
предмет_____________________________
Тема
уроку_____________________________________
Мета уроку
____________________________________
Тип уроку _____________________________________
Завдання уроку_________________________________
Школа ________________________________________
Учитель_______________________________________
Дата__________________________________________
Клас__________________________________________
|
Етап уроку та
завдання етапу
|
Спостереження
та аналіз
|
1
|
Організаційний момент та мотивація навчальної діяльності.
|
|
Підготувати
учнів до роботи на уроці в цілому і на кожному конкретному етапі уроку
|
2
|
Перевірка
домашнього завдання
|
|
Встановити правильність і
усвідомленість виконання
учнями домашнього завдання,
ліквідувати визначені недоліки в засвоєнні знань,
в оволодінні вміннями інтелектуального і практичного характеру
|
3
|
Всебічна перевірка ступеня засвоєння змісту навчального матеріалу.
|
|
Перевірити
знання певної кількості учнів, виявити причини і недоліки у знаннях і
вміннях; стимулювати окремих учнів та весь клас до оволодіння раціональними
прийомами учіння та самоосвіти
|
4
|
Підготовка
учнів до активного й усвідомленого засвоєння навчального матеріалу
|
|
Організувати і спрямувати навчально пізнавальну
діяльність учнів до досягнення основної мети (мотивація, актуалізація раніше
засвоєних знань та вмінь, їх об'єктивізація), Активізація навчально - пізнавальної діяльності учнів
|
5
|
Засвоєння нового матеріалу
|
|
Дати учням конкретне уявлення про елементи
предметно-наукових (терміни, поняття, правила, закони, теорії, факти тощо) і
допоміжних (філософські, методологічні, історико-наукові, міжнаукові,
міжпредметні) знань,
Виробити відповідні уміння інтелектуального і
практичного характеру, Закріпити в системі, спеціально організованої
діяльності інтелектуального і практичного характеру ті знання і вміння, які
необхідні для самостійної роботи над новим матеріалом
|
6
|
Перевірка
розуміння і корекція засвоєння учнями нового матеріалу.
|
|
Перевірити
елементи знань, що засвоюються, структурно функціональні зв`язки і логічні стосунки між ними; надати
індивідуальну допомогу учням, що її потребують.
|
7
|
Підведення підсумків уроку
|
|
Узагальнити
засвоєні знання у вигляді певної цілісності. Оцінити рівень засвоєння знань і
способів діяльності всього класу та окремих учнів
|
8
|
Домашнє завдання.
|
|
Повідомити
учням зміст д/з, пояснити методику його виконання. Звернути увагу учнів на
важливі помилки, способи їх усунення, норми часу для виконання домашнього
завдання
|
|