Підготувати учнів до роботи на уроці в цілому і на кожному конкретному етапі уроку
2
Перевірка домашнього завдання
Встановити правильність і усвідомленістьвиконання учнями домашнього завдання,
ліквідувати визначені недоліки в засвоєнні знань, в оволодінні вміннями інтелектуального і практичного характеру
3
Всебічна перевірка ступеня засвоєння змісту навчального матеріалу
Перевірити знання певної кількості учнів, виявити причини і недоліки у знаннях і вміннях; стимулювати окремих учнів та весь клас до оволодіння раціональними прийомами учіння та самоосвіти
4
Підготовка учнів до активного й усвідомленого засвоєння навчального матеріалу
Організувати і спрямувати навчальнопізнавальну діяльність учнів до досягненняосновної мети (мотивація, актуалізація раніше засвоєних знань та вмінь, Їхоб'єктивізація), Активізація навчальнопізнавальної діяльності учнів
5
Засвоєннянового матеріалу
Дати учням конкретне уявлення про елементи предметно-наукових (терміни, поняття, !правила, закони, теорії, факти тощо) і допоміжних (філософські, методологічні, історико-наукові, міжнаукові, міжпредметні) знань,
Виробити відповідні уміння інтелектуального і практичного характеру, Закріпити в системі, спеціально організованої діяльності інтелектуального і практичного характеру ті знання івміння, які необхідні для самостійної роботинад новим матеріалом
6
Перевірка розуміння і корекція засвоєння учнями нового матеріалу
Перевірити учнями суттєвих ознак, елементів знань, що засвоюються, структурно функціональних зв`язків і логічних стосунків між ними; надати індивідуальну допомогу учням, що її потребують
7
Підбиття підсумків уроку
Узагальнити засвоєні знання у вигляді певної цілістності. Оцінити рівень засвоєння знань і способів діяльності всього класу та окремих учнів
8
Інформація про домашнє завдання, інструктаж про його виконання
Повідомити учням зміст д/з, пояснити методику його виконання. Звернути увагу учнів на важливі помилки, способи їх усунення, норми часу для виконання домашнього завдання