Педагогічна рада
«Створення програми роботи з учнями, які мають низькі навчальні можливості»
Причина проведення
педради: наслідком орієнтації школи на роботу з дітьми з вираженими навчальними
інтересами стало підвищення кількості учнів, які мають низький рівень
навчальних досягнень.
Мета: пошук варіантів
рішення проблеми підвищення навченості дітей, які мають низький рівень
навчальних досягнень.
Підготовча робота:
проведення опитування серед учнів, учителів і батьків. Систематизовані дані в
наочному вигляді представляються на педраду.
Порядок проведення педради:
публічний виступ із теми «Причини низького рівня навчальних досягнень школярів»
(теоретичні положення з питання проблем дітей зі слабкою навченістю, коментар
до проведеного у школі дослідження - опитування вчителів, учнів, батьків).
Організація «мозкового
штурму» з питання: які заходи зобов'язана містити в собі програма роботи школи
з дітьми, які мають низький рівень навченості?
Усі учасники педради
поділяються на чотири групи, приблизно рівні за кількістю.
Перша група - «Керівники»
- поєднує директора, його заступників, голову профкому, голів ради з
профілактики, резерв керівників і педагогів із вищою кваліфікаційною категорією
(інтелектуальних лідерів школи).
Друга група - «Учителі» -
складається з педагогів, які не ввійшли в ті дві групи, що залишились.
Третя група - «Батьки» -
має у своєму складі тих учителів, чиї діти вчаться у школі.
Четверта група - «Учні» -
містить у собі молодих учителів, організатора, психолога та соціального
педагога.
Далі робота будується в
такий спосіб:
Протягом десяти хвилин кожній групі необхідно виробити рекомендації для
внесення корективів у програму роботи освітньої установи: які дії варто робити
учням, їхнім батькам, учителям та адміністрації школи, щоби підвищити рівень
навчальних досягнень в учнів зі слабкої навченістю?
Усі пропозиції записуються на дошці чи великих аркушах паперу за розділами
майбутнього плану: «Робота з учнями», «Робота з батьками», «Робота з
педагогами», «Організаційно-адміністративна робота».
Отримані записи коментуються, до них роблять необхідні додатки, здійснюється
перестановка деяких пунктів. Формулюються задачі програми й основні лінії її
реалізації.
Доопрацювання програми доручається експертній групі, що обирається на педраді.
Призначаються терміни заслуховування першого проекту програми (за тиждень).
Автор: Т.
Чернікова
|