1. Які форми співпраці вчитель використовує на уроці.
2. Які стосунки між педагогом і учнями на уроці (доброзичливі, натягнуті, напружені, врівноважені, штучні, стримані, непевні, агресивні, депресивні тощо);
3. Як виконують учні доручення або вказівки вчителя (нервово,спокійно, щиро, насильно, байдуже, ввічливо-коректно);
4. Як спілкуються діти між собою на уроці.
Чи допомагають одинодному.
Чи захищають один одного.
5. Хто з дітей займається випереджувальним навчанням.
Що вивчив наперед. Яку мету під час цього прагне досягти.
6. Що особливо сподобалось учням на уроці.
Яку б вони поставили йому оцінку, якби оцінювали за10-бальною системою.
7. Чи дістали діти задоволення від уроку.
А від чого вони із задоволенням відмовилися б.
8. Який педагогічний такт учителя.
Чи завжди педагог на уроціввічливий, тактовний, доброзичливий. Якщо не завжди, то чому.
9. Як інакше хотіли б учні побудувати урок і стосунки з учителем.