1. Підготовка учителя до
уроку (записи на дошці, обладнання, таблиці).
2. Обладнання робочого місця школяра (чи є все необхідне для уроку), підготовка
учнів до уроку.
3. Чи правильно визначені вчителем навчальні, виховні, розвиваючі цілі? Які
конкретно навчально-пізнавальні завдання ставив учитель перед учнями на уроці?
Чи досягнув учитель мети на уроці?
4. Відповідність змісту уроку програмі. Місце се ред інших уроків щодо вивчення
всієї теми.
5. Виконання основних принципів дидактики (науковість, наочність, доступність,
єдність теорії з практикою).
6. Як визначено структуру уроку, види, прийоми і методи роботи відповідно до
мети, змісту уроку і рівня підготовленості учнів класу?
7. Як здійснювався диференційований підхід у навчанні школярів? Попередження
неуспішності учнів.
8. НОП на уроці, раціональне використання часу на уроці.
9. Контроль за знаннями учнів. Форми контро лю. Види опитування. Об'єктивність
оцінювання.
10. Способи розвитку розумової діяльності школярів.
11. Система повторення.
12. Види перевірки домашнього завдання.
13. Усвідомлення у засвоєнні учнями правил, ма тематичних понять, математичної
символіки.
14. Розвиток математичної мови.
15. Як розв'язувалося завдання — озброїти учнів методами самостійної роботи
(проведення спеціаль них індивідуальних завдань, самостійна робота з
підручником, літературою, навчаючих самостійних робіт)?
16. Прищеплювання інтересу до предмета.
17. Міжпредметні зв'язки
18. Спілкування вчителя з учнями (такт, вміння володіти класом, бажання
допомогти учневі).
19. Домашні завдання (рівень, обсяг, інструктаж, врахування індивідуальних
можливостей).
20. Підбиття підсумку уроку.
Джерело: http://umni4ka.at.ua |