Щоденник індивідуального психолого-педагогічного вивчення вихованця дитячого будинку
Щоденник індивідуального психолого-педагогічного вивчення вихованця дитячого будинку П.І.Б. дата народження
Загальні відомості про вихованця. 1. П. І.Б. 2. Рік і дата народження. 3. Місце народження. 4. Дата прибуття до дитячого будинку. 5. Домашня адреса. 6. Місце попереднього навчання(з якої школи прибув,чи відвідував дошкільний заклад). 7. Звідки прибув. Відомості про сім'ю,склад сім'ї. Особливості поведінки. Ставлення до дітей. Взаємостосунки в сім'ї. Позитивний і негативний вплив членів сім'ї на дитину. Ставлення вихованця до батьків та інших членів сім'ї.
Стан і розвиток психічних функцій.
1. Сприйняття.
2. Уважність,спостережливість.
3. Тип і рівень розвитку пам'яті. 4. Процеси мислення, рівень розвитку.
5. Уявлення.
6. Почуття та емоції.
Стан навчальної підготовки.
1. У яких класах навчався по два роки.
2. Відомості про успішність навчання. 3. Загальний розвиток(техніка читання,ерудиція,культура мовлення,розумові здібності(пам'ять мислення,увага)). 4. Основні причини невстигання. 5. Характеристика рівня знань і недоліків з основних предметів.
Індивідуально-типові особливості.
1. Здібності, нахили, інтереси. 2. Потреби (духовні,матеріальні,високі,примітивні). 3. Темперамент (тип і методика виявлення). 4. Вольові якості (сміливість, рішучість, наполегливість, витримка). 5. Самооцінка. 6. Мотиви вчинків (розум, захоплення, бажання, імпульси).
Характер особистості і громадський облік вихованця. 1. Світогляд. Погляди. 2. Громадська активність,участь у суспільно-корисній діяльності. 3. Становище в колективі, товариському середовищі. 4. Відомості про друзів вихованця. Прізвище,рід занять,рівень впливу ,характер дружби. 5. Становлення до оточуючих,до себе і своєї поведінки. 6. Становлення до фізичної праці. 7. Становлення до навчання і розумової праці. 8. Особисті моральні якості (як засвоєне поняття норми поведінки).
Карта індивідуального вивчення вихованця. Дата Результати вивчення і висновки про ставлення особистості. Педагогічні заходи.
План індивідуальної роботи вихователя з вихованцем. Вказати період:
Позитивні і негативні якості та особливості вихованця. Педагогічні завдання і заходи з розвитку позитив¬них і усуненню негативних якостей вихованця.