Психолого-педагогічний аналіз позакласного виховного заходу І. Обґрунтування вибору змісту, форми та цілей виховного заходу 1. Тема __________________________________________________________________ 2. Мета __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ 3. Форма проведення заходу (лекція, бесіда, диспут, екскурсія тощо) __________________________________________________________________ 4. Відповідність заходу віковим особливостям школярів __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ 5. Причини, внаслідок яких виникла потреба проведення заходу з цієї тематики (зацікавленість школярів, отримання необхідної інформації для вчителя, особливості ситуаціїї, що склалася, конкретний випадок, що потребує реагування, тощо) _________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ 6. Основні завдання виховного заходу ____________________________________________________________________________________________________________________________________ ІІ . Психологічне обґрунтування виховного заходу 1. Попередня організаційна робота з підготовки до заходу з боку шкільного психолога (психодіагностування, підготовка теоретичного матеріалу, робота з учнями, педагогами, батьками, консультування зі спеціалістами та ін.) _________________________________________________________________________ 2. Попередня робота з підготовки до заходу з боку учнів (вивчення літератури, підготовка виступів і т. ін.) _________________________________________________________________________ 3. Які особистісні якості, знання, вміння та навички знадобляться під час підготовки до заходу _________________________________________________________________________ 4. Прізвища учнів, яких необхідно залучити до підготовки й проведення заходу _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ 5. Розвитку яких психічних процесів та якостей школярів сприяють інформація та завдан- ня, використані в цьому заході _________________________________________________________________________ 6. На розвиток яких особистісних якостей спрямований захід _________________________________________________________________________ ІІІ . Психолого-педагогічний аналіз перебігу заходу 1. Організація початку заходу _________________________________________________________________________ 2. Рівень дисципліни учнів під час проведення заходу _________________________________________________________________________ 3. Рівень зацікавленості учнів запропонованим матеріалом _________________________________________________________________________ 4. Рівень емоційності учнів _________________________________________________________________________ 5. Прояв почуттів, емоцій у школярів під час проведення заходу _________________________________________________________________________ 6. Оцінка роботи ведучих заходу _________________________________________________________________________ ІV. Самоаналіз заходу 1. Чи досягнуто поставленої мети _________________________________________________________________________ 2. Оцінка підготовленості до виховного заходу з боку педагога (врахування вікових осбли- востей, робота з різними групами учівського колективу, педагогічний такт, різноманіття використаного педагогічного «арсеналу» та ін.) _________________________________________________________________________ 3. Недоліки в проведенні заходу _________________________________________________________________________ 4. Успішність заходу _________________________________________________________________________ 5. Рекомендації з подальшої роботи
Джерело: http://teacher.at.ua |