ОРІЄНТОВНА СХЕМА САМОАНАЛІЗУ УРОКУ
І. Чи відповідає мій урок програмі?
*
2. Чи правильно мною були визначені і розв'язані на уроці навчальні, виховні і
розвиваючі завдання?
*
3. Чи оптимально було визначено зміст уроку, чи відповідає він завданням?
*
4. Що було основним, найсутгєвішим на уроці?
Чи зумів я акцентувати увагу учнів на його вивченні?
*
5. Чи вдало визначена структура уроку? Чи була організована на уроці робота із
формування основних умінь, навичок, інтересів учнів?
Як здійснювались внутріпредметний і міжпредметний зв'язки?
*
6. Які методи і засоби навчання були використані на уроці?
Чибули вдалими вибір і поєднання?
*
7. Які форми навчання (масові, гєупові, індивідуальні) домінували на уроці?
Чи були вдалими Їх вибір і поєднання?
*
8. Чи об'єктивно і відповідно до норм оцінені мною знання учнів?
*
9. Чи правильно здійснювався на уроці інструктаж, визначалися обсяг і складність
домашнього завдання?
Чи було воно диференційованим?
*
10. Що було зайвим у моїй діяльності і в діях учнів?
|