Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
 
Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 9859
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Методична скарбничка

ОРІЄНТОВНА СХЕМА САМОАНАЛІЗУ УРОКУ

ОРІЄНТОВНА СХЕМА САМОАНАЛІЗУ УРОКУ

 

І. Чи відповідає мій урок програмі?

*

2. Чи правильно мною були визначені і розв'язані на уроці на­вчальні, виховні і

розвиваючі завдання?

*

3. Чи оптимально було визначено зміст уроку, чи відповідає він завданням?

*

4. Що було основним, найсутгєвішим на уроці?

Чи зумів я акцен­тувати увагу учнів  на його вивченні?

*

5. Чи вдало визначена структура уроку? Чи була організована на уроці робота із

формування основних умінь, навичок, інтересів учнів?

Як здійснювались внутріпредметний і міжпредметний зв'язки?

*

6. Які методи і засоби навчання були використані на уроці?

Чибули вдалими вибір і поєднання?

*

7. Які форми навчання (масові, гєупові, індивідуальні) домінували на уроці?

Чи були вдалими Їх вибір і поєднання?

*

8. Чи об'єктивно і відповідно до норм оцінені мною знання учнів?

*

9. Чи правильно здійснювався на уроці інструктаж, визначалися об­сяг і складність

домашнього завдання?

Чи було воно диференційованим?

*

10. Що було зайвим у моїй діяльності і в діях учнів?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Методична скарбничка | Додав: хотина (12.01.2010)
Переглядів: 2654 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
пошук на сайті
Годинник
Друзі сайту
Друзі сайту
Презентації для дітей
http://grushkivka.at.ua
Вчитель-вчителю
Я - Вихователь!
talschool-music Сервер поздоровлень, побажань та привітань МамаТато  З думкою про учня... �������-���� Вязание спицами и крючком музыка, '); Сценарии школьных мероприятий Васильківський РМК< Великовільшанська ЗОШ< поурочные, гдз, учебники
Моя кнопка
 Заступник з виховної роботи



Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz