КАРТА ОЦІНЮВАННЯ ПРОВЕДЕНОГО УРОКУ
Мета______________________________________________________________________
Тема______________________________________________________________________
Тип уроку__________________________________________________________________
Клас________________________
Вчитель____________________________________________________________________
№ |
Критерії оціиювання |
1 |
2 |
3 |
4 |
бали |
бали |
балн |
балів |
1 |
Уміння чітко і ясно визначати мету
і завдання уроку |
|
|
|
|
2 |
Наявність чіткого плану |
|
|
|
|
3 |
Реалізація намічених мети і завдань
під час навчального процесу |
|
|
|
|
4 |
Добір змісту розкриття теми, теоретичний
рІВень викладання матеріалу |
|
|
|
|
5 |
Використання наочності, ТЗН,
дидактичних матеріалів |
|
|
|
|
6 |
Обгрунтованість вибору методів |
|
|
|
|
7 |
Диференційований підхід до учнів |
|
|
|
|
8 |
Формування умінь самостійної роботи |
|
|
|
|
9 |
Облік і контроль знань |
|
|
|
|
10 |
Якість самоаналізу результатів |
|
|
|
|
Висновки:________________________________________________________
Пропозиції:________________________________________________________
__________________________________________________________________
ПОКАЗНИКИ ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА
В ЧОТИРИ ВАРІАНТНІЙ СИСТЕМІ ОЦІНЮВАННЯ
Рівні чотириваріантної системи:
1) високий (4 бали);
2) добрий (3 бали);
3) задовільний (2 бали);
4) недостатній (1 бал).
Вища категорія присвоюється педагогу, якщо він одержав 90-100 % від максимально можливих 40 балів, тобто >= 36 балів.
Перша - 80-90 %, >= 32 бали.
Друга - 70-80 %, >= 28 балів.
Спеціаліст - 50 '10, >= 20 балів.
Звання «вчитель-методист» (за сумою балів, як для вищої категорії), але за пунктами 3 і 9 показників оцінки по 4 бали.
Звання «старший учитель» - аналогічно вищій категорії, але за пунктами 3 і 9 показників оцінки мають бути 3-4 бали.
|