Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
 
Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 9856
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Превентивна робота

ШКІДЛИВІ ЗВИЧКИ ЧИ ЖИТТЯ У СВОЄ ЗАДОВОЛЕННЯ

ШКІДЛИВІ ЗВИЧКИ ЧИ ЖИТТЯ У СВОЄ ЗАДОВОЛЕННЯ

О. М. Дудкін,

Миколаївська обл.

Обладнання:

1)     аналіз анкет учнів щодо вивчення способу життя;

2)     виставка літератури;

3)     висловлювання видатних людей:

Форма проведення: диспут. Питання для обговорення:

1.     У чому сенс вашого життя?

2.     Алкоголізм, наркоманія, паління — це шкідливі звички чи хвороба?

3.     Як, на вашу думку, чи можна жити у сво задоволення, не порушуючи норми моралі?

4.     Як ви вважаєте, чи варто вносити моральні норми в Кримінальний кодекс?

5.     Чи згодні ви з твердженням, що «все, чим людина із своїм розумом відрізняється від тварини, є результатом життя в суспільстві»?

Анкета для учнів на вивчення способу життя

1.     Твій вік_____років .

Клас_____

Стать_____

2.     Чи був (була) ти доброзичливим вчора з:

   батьками і родичами;

   вчителями;

   однокласниками;

   знайомими і друзями;

   незнайомими людьми?

3.     Чи робив ти вранці зарядку?

   Так;

   ні;

   збирався робити.

4.     Якщо ти палиш, то який стаж твого паління?

   років,

   місяців,

   днів.

5.     Чи стримався (лась) ти вчора від паління?

   Так;

   ні.

6.     Чи обмежив (ла) ти кількість випалених сигарет?

3____штук до____штук.

7.     Чи збираєшся ти стриматись від паління?

   Так;

   ні;

  не знаю;

   сьогодні;

   завтра.

8.     Якщо ти вживаєш алкогольні напої (пиво, горілку, вино), то чи утримався (лась) ти від їх вживання вчора?

   Так;

   ні.

9.     Чи збираєшся ти утриматися від вживання найближчим часом?

   Так;

   ні;

   не знаю.

10.   Чим тобі запам’ятався минулий день?

   Хорошим;

   було більше поганого;

   було більше хорошого;

   поганим.

Класний керівник. Можна по-різному визначити мету свого існування, але мету треба мати — інакше то буде не життя, а животіння. Сьогодні ми поведемо нелегку розмову — розмову про підступних ворогів людства — тютюн і алкоголь. Ви, мабуть, не раз чули від дорослих про шкідливість паління і вживання спиртних напоїв. I я добре розумію, що ви самі хочете розібратися в складних суперечностях життя, навчитися критично ставитись до людських слів і справ. Звідси і прагнення на власному досвіді перевірити правильність тверджень про шкідливість сигарети й чарки вина. Лише одна затяжка тютюновим димом і лише один ковток вина — спробую, мовляв, що буде... I ніхто над цим не задумується. А замислитись варто. Людина — складний, таємний, багатогранний світ. Серце людини — вмістилище Всесвіту зосередження емоційної енергії і принципів — відношення до дійсності, у ставленні один до одного і до суспільства, а також відображають прийняті у суспільстві уявлення про добро і зло, правду і кривду, справедливість. Здатність людини встановлювати для себе певні моральні норми і дотримуватись їх називається совістю.

Життя у відповідності з законами совісті — головна ознака порядної

людини.

Як, на вашу думку, чи можна жити в своє задоволення, не порушуючи норм моралі?

(Виступи учнів, при цьому учитель аналізує результати проведеного анкетування.)

Класний керівник. А чи варто вносити моральні норми в Кримінальний кодекс?

(Виступи учнів.)

Класний керівник. В. Годвін говорив: «Все, чим людина із своїм розумом відрізняється від тварини, є результатом життя в суспільстві». А чи згодні ви з таким твердженням? (Думки учнів.)

Класний керівник Це дійсно так. Оскільки ми самі бачимо, що в наш час молодь ніде не може себе реалізувати, не має де провести свій вільний час.

А якщо порівняти людину з твариною, то на перший погляд ніби неможливе таке співставлення. Але й можна зробити висновок, що можливе. Оскільки людина по-звірячому може вбити людину, підліток закопати живцем у землю меншого за себе. І ніякого почуття провини, що відібрано чуже життя.

А мені пригадується ще такий випадок. У зоопарку гуляла юрба підлітків. І на їхні очі потрапило мале кошеня. Вони його взяли з собою і вирішили вкинути в клітку до тигра. Всі діти були збуджені й задоволені тим, що тигр на їхніх очах роздере мале кошеня. Але побачили вони зовсім іншу картину. Тигр підійшов до кошеняти, обнюхав його і навіть не думав чинити з ним розправу. Діти були приголомшені. І після того всі ходили в зоопарк і дивились як тигр-хижак жив з малим кошеням.

Класний керівник. Отже, звідси випливає, що тварина, не маючи здатності розумово мислити, як людина, все-таки не така жорстока.

А закінчити наш диспут мені хотілося б словами Дж. Лондона. Він говорив: «Початок шляху — чарка, затяжка тютюновим димом, один укол, середина — випиваюча компанія, легка затяжка сигаретами, кінець — в тюрмі за вбивство у п’яному вигляді, у стані наркотичної

 



Джерело: http://osnova.com.ua
Категорія: Превентивна робота | Додав: хотина (19.09.2010)
Переглядів: 3330 | Рейтинг: 3.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
пошук на сайті
Годинник
Друзі сайту
Друзі сайту
Презентації для дітей
http://grushkivka.at.ua
Вчитель-вчителю
Я - Вихователь!
talschool-music Сервер поздоровлень, побажань та привітань МамаТато  З думкою про учня... �������-���� Вязание спицами и крючком музыка, '); Сценарии школьных мероприятий Васильківський РМК< Великовільшанська ЗОШ< поурочные, гдз, учебники
Моя кнопка
 Заступник з виховної роботи



Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz