Робота з учнями, що потребують підвищеної
педагогічної уваги
1.
Виявлення учнів, що потребують
підвищеної педагогічної уваги (девіантна поведінка, опір виховним діям) та
складання розгорнутих списків учнів, які потребують підвищеної педагогічної
уваги, а також поновлення списків
неблагополучних сімей.
2.
Обстеження житлово-побутових умов
неблагополучних сімей та дітей девіантної поведінки, складання актів.
3.
Ведення систематичного обліку роботи з дітьми, які потребують
підвищеної педагогічної уваги.
4.
Вивчення рівня розвитку класного
колективу, стану успішності та дисципліни.
5.
Вивчення з дітьми прав дитини
("Конвенція ООН про права дитини”, Укази Президента, програми "Діти України”)
та відповідальності неповнолітніх за скоєні правопорушення.
6.
Вивчення взаємовідносин учнів
у колективі, в мікро колективі, між групові зв’язки.
7.
Вивчення морально-психологічного
клімату в класі.
8.
Вивчення індивідуальних
психологічних якостей учнів, що потребують підвищеної педагогічної уваги
(тестування, анкетування).
9.
Виявлення причин, що привели до
девіантної поведінки (індивідуальні бесіди. анкетування).
10.
Вивчення ступеня дотримання
вчителями педагогічного такту в спілкуванні з учнями, дотримання педагогічної
принциповості в оцінюванні знань, умінь і навичок учнів.
11.
Складання психолого-педагогічної
характеристики учнів, які потребують підвищеної педагогічної уваги.
12.
Години спілкування з учнями
"Морально-психологічний клімат у класі та шляхи його оздоровлення”, "Наші
взаємини та їх вплив на успішність і поведінку учнів”.
13.
Засідання класного комітету дисципліни та порядку.
14.
Залучення дітей, що потребують підвищеної педагогічної
уваги до занять у гуртках і секціях, до суспільно-корисної праці.
15.
Здійснення позакласної роботи
(диспути, вікторини, літературні і тематичні вечори, дискусії) спрямовані на
формування в учнів загальнолюдських цінностей
та рис загальнолюдської моралі.
16.
Проведення індивідуальної роботи з
учнями, які потребують підвищеної педагогічної уваги, з їх батьками.
17.
Організація і проведення
індивідуальної роботи (додаткові заняття та допомога (учнівська і вчительська))
з невстигаючими дітьми.
18.
Проведення в класах бесід та лекцій робітниками правоохоронних
органів.
19.
Проведення батьківських лекторіїв
на теми, пов’язані з профілактикою правопорушень та зміцненням дисципліни серед
учнів, зустрічей з робітниками прокуратури, наркологічного центру.
20.
Засідання методоб’єднання
вихователів, класних керівників з питань профілактики правопорушень та роботи з
дітьми, що потребують підвищеної педагогічної уваги.
|