1. Теоретико-методологічні
основи процесу національного виховання в сучасних умовах.
2. Методи і форми педагогічної діагностики та прогнозування виховного
процесу, рівня вихованості учнів, учнівського колективу.
3. Розвиток духовності школярів на основі засвоєння соціокультурних
досягнень вітчизняної та світової культури.
4. Психолого-педагогічні особливості формування ціннісних орієнтацій в
учнівському середовищі.
5. Індивідуальна виховна робота з учнями різних вікових груп.
6. Самовиховання учнів, саморозвиток їх суспільно цінних якостей та
створення умов для самореалізації як неповторної індивідуальності.
7. Система роботи класного керівника з регулювання та корегування
міжособистісних стосунків в учнівських колективах.
8. Диференціація та індивідуалізація виховання – необхідна умова
розкриття творчої особистості.
9. Методи позитивного впливу на дитину та управління дитячим
колективом.
10. Система профілактики правопорушень дітей та підлітків на основі
гуманізації сучасної школи.
11. Особливості методики підготовки та проведення позакласних заходів
на засадах народної педагогіки.
12. Екологічне виховання як фактор формування екологічної культури
особистості.
13. Нові моделі управління виховним процесом.
14. Особистісна культура вихователя як основна умова ефективності
навчально-виховного процесу.
15. Роль сім’ї у профілактиці відхилень у поведінці дитини.
16. Проблема забезпечення єдності виховання, перевиховання і
самовиховання у процесі педагогічної профілактики.
17. Трудове виховання як засіб попередження і подолання відхилень у
поведінці учнів.
18. Формування здорового способу життя у сучасних умовах.
|