№ з/п |
Назва заходу |
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
1 |
Виявлення дітей, схильних до бродяжництва, взяття їх на облік у школі |
Протягом року |
|
2 |
Створення банку даних учнів, схильних до бродяжництва |
вересень |
|
3 |
Складання соціально - педагогічних характеристик учнів, схильних до бродяжництва. |
жовтень |
|
4 |
Проведення обстеження житлово-побутових умов цих учнів, складання актів обстеження. |
Вересень-жовтень |
|
5 |
Складання соціальних паспортів учнів, схильних до бродяжництва. |
І семестр |
|
6 |
Залучення учнів до роботи в секціях, гуртках. |
Протягом року |
|
7 |
Інформування підрозділів кримінальної міліції, служб у справах неповнолітніх про дітей, які не навчаються, скоїли правопорушення, затримані за бродяжництво, вживання наркотичних речовин. |
постійно |
|
8 |
Проведення бесіди „Правопорушення і злочин – це одне й те саме?”. |
Січень |
|
9 |
Проведення індивідуальної роботи з учнями за програмою Н.П.Анеліної „Я бажаю змінитися” |
Протягом року |
|
10 |
Систематичне проведення бесід та лекцій на виховних годинах з метою профілактики деструктивної поведінки, алкоголізму, наркоманії, СНІДу, здорового способу життя. |
Протягом року |
|
11 |
Постійно підтримувати контакти з соціальними службами, правоохоронними органами. |
Протягом року |
|
12 |
Проведення операцій „Урок”, „Літо” з метою виявлення дітей, що не приступили до занять, схильних до бродяжництва. |
Протягом року |
|
13 |
Проведення щоденного контролю за відвідуванням учнями занять. |
Постійно |
|
14 |
Організація змістовного дозвілля учнів за інтересами під час канікул |
Протягом року |
|
15 |
Організація зустрічі дітей, схильних до бродяжництва, з представниками правоохоронних органів та наркодиспансеру. |
Протягом року |
|
16 |
Гра „Ти і право” |
Квітень |
|
17 |
Проведення індивідуальних бесід з батьками учнів, схильних до бродяжництва. |
Протягом року |
|
18 |
Організація працевлаштування, продовження навчання в інших закладах і відпочинок підлітків, схильних до бродяжництва. |
Травень
червень |
|
19 |
Ознайомлення учнів із закладами, які вони обрали. |
травень |
|
20 |
Рекомендації „Як поводитись у спілкуванні з правоохоронними органами” |
|
|
21 |
Анкетування „Молодь і протиправна поведінка” |
березень |
|
22 |
Лекція для учнів „Відповідальність підлітків за правопорушення” |
квітень |
|
23 |
Діагностика особистості та її соціальних зв’язків |
вересень |
|