№ п/п |
Зміст роботи |
Відповідальний |
Термін виконання |
1. |
Підсумки роботи Ради за минулий навчальний рік. Затвердження плану роботи на 2010-2011 н.р. |
Голова ради, заступник голови ради |
серпень |
2. |
Робота з учнями, що перебувають на внутрішньо шкільному обліку:
- індивідуальні бесіди;
- спостереження;
- відвідування уроків;
- залучення до участі в роботі гуртків та спортивних секцій, контроль за відвідуванням;
- залучення до позакласної роботи;
- психодіагностична робота;
- діагностика причин та запобігання правопорушенням. |
Класні керівники, соціальний педагог, психолог, організатор. |
Протягом року |
3. |
Робота з неблагополучними сім’ями, діти з яких перебувають на внутрішньо шкільному обліку.
- надання консультації щодо виховання дітей;
- індивідуальна робота з батьками;
- обстеження матеріально-побутових умов; |
Соціальний педагог
Склад ради |
Протягом року
2 рази на рік |
4. |
Вивчення стану навчально-виховної роботи, дисципліни в класі (9-В) |
Заступник директора з навчально-виховної роботи, соціальний педагог. |
жовтень
лютий |
5. |
Діагностика причин та запобігання правопорушенням (робота з дітьми "групи ризику”). |
Соціальний педагог |
Протягом року. |
6. |
Забезпечення взаємо інформування з відділом освіти, службою в справах неповнолітніх, РВГУ МВС України щодо невідвідування занять дітьми "Групи ризику” та виниклі екстремальні ситуації з дітьми. |
Соціальний педагог |
Протягом року |
7. |
Своєчасне вживання заходів щодо виявлення "важких” підлітків, посилення педагогічного впливу на них. |
Склад ради |
Вересень-жовтень |
8. |
Проведення рейдів спільно з батьківськими комітетами класів з метою перевірки проведення дозвілля підлітками. |
Склад ради |
Протягом року |
9. |
З метою запобігання бродяжництва, що веде до виникнення правопорушень, проводити систематичний контроль за відвідуванням занять дітьми "групи ризику”. |
Соціальний педагог |
Протягом року |
10. |
Засідання педагогічних колективів класів, де навчаються "важкі” учні. Аналіз стану навчання. Робота з учнями, що мають бали початкового рівня. |
Вчителі, склад ради. |
За потребою. |
11. |
З метою розвитку соціальної активності учнів, почуття власної гідності, зміцнити учнівське самоврядування |
Педагог-організатор |
Протягом року |
12. |
При здійсненні виховного процесу врахувати вікові особливості учнів.
1. 1-4 класи
- наступність у роботі дитячого садка та початкової школи;
- проведення ранньої діагностики відхилень у поведінці учнів.
2. 5-9 класи.
- вивчення учнів та їх нахилів, широке залучення їх до різноманітних об’єднань за інтересами.
3. 10-11 класи.
- пошуки оптимальних шляхів спільної діяльності учителів і учнів;
- надання учням самостійності у вирішенні найбільш суттєвих питань життя шкільного колективу. |
психолог
Соціальний педагог |
Січень-лютий
Протягом року |
13. |
Заходи по профілактиці негативних явищ серед молоді. (за окремим планом). |
Педагог-організатор, соціальний педагог. |
листопад |
14. |
Робота щодо організації літнього відпочинку учнів, що перебувають на обліку. |
Педагог-організатор, соціальний педагог. |
|