1. Збір учнів 1 А, 1 Б класів.
2. Бесіда «Як пройшов навчальний день?» (що сподобалося, що було цікавого
на уроках).
3. Вправи на зняття психоемоційного напруження.
Прогулянка – спостереження у міський парк.
Мета: закріпити поняття «зимуючі» і «перелітні»
птахи, на основі співставлень формувати уяву про ранню осінь;
ознайомити з правилами поведінки, яких потрібно
дотримуватись під час перебування в довкіллі в осінню пору;
виховувати бережливе ставлення до природи.
1. Спостереження за осінньою природою. Бесіда.
2. Самостійні спостереження дітей, ігри.
Повернення з прогулянки. Приведення одягу в порядок: міні – бесіда
«Кожній речі – своє місце». Підготовка до обіду.
Обід.
Мета: закріпити в учнів
навички самообслуговування, культури та гігієни поведінки в їдальні,
бережливого ставлення до хліба і продуктів харчування;
вчити шанувати працю поварів та обслуговуючого
персоналу.
1. Міні – бесіда «Культура харчування. Корисні страви».
Денний сон.
1. Міні – бесіда про корисність денного сну.
Заняття з самообслуговування «Ледача подушка» (прибирання ліжок, чергування
чергових у кімнаті).
Гра – подорож «Палац культурної людини».
Мета: розширити і
поглибити знання про риси культурної людини, мовну культуру;
Виховувати ці риси, культуру мовного
спілкування.
Читання і розгляд дитячого журналу «Пізнайко» з переходом до виконання
завдання з читання.
1. Самостійне читання дітьми.
2. Робота в парах (взаємоперевірка).
3. Індивідуальна робота вихователя з окремими учнями з читання.
Прогулянка на шкільному подвір’ї.
1. Ситуаційно – рольова гра «Як спілкуватися з незнайомими людьми».
2. Проведення рухливих ігор «Шуліка», «Карасі», «Щука», «Хитра лисиця»,
ігри за вибором дітей.
3. Робота з батьками. Консультації, індивідуальні бесіди.
|