Анкета для виявлення стосунків у колективі
1) Скільки тобі років?...........................
2) Стать.............................. чол./жін.
3) Ти любиш школу?
1)
дуже люблю;
2) не люблю;
3)
трішки люблю.
4) Як ти почуваєшся в школі?
1)
спокійно;
2)
весело;
3) нудно;
4) страшно;
5) комфортно;
6} неспокійно;
7) самотньо.
5) Чи подобається
тобі хтось з класу? (так/ні).
6) Якщо
"гак", то що переважає у ваших стосунках?
І) взаєморозуміння;
2) взаємодопомога;
3) справжнє кохання;
4) співпереживання;
5) повага одне до одного;
6) заняття сексом;
7) спільне хобі.
7.
Які проблеми
хвилюють тебе у взаєминах з однокласниками?
8.
Які стосунки
склалися у вашому класі?
1)
взаєморозуміння;
2) байдужості;
3) поваги і довіри;
4) насилля;
5) співпереживання;
6) переслідування та висміювання;
7) взаємодопомоги.
9. Чи хотів би ти запросити до себе на
день народження кого-небудь з
учителів? (так/ні).
10. Як би ти охарактеризував стосунки між учнями
вашого класу?
1) дружні; співпрацюємо, турбуємося
одне про одного та водночас відчуваємо відповідальність за власні вчинки перед
колективом; Т) товариські,
дружні, але не дуже міцні й тривалі;
3) абсолютно байдужі: ніхто нікого не цікавить;
4) нещирі: за злагодою приховується утиск з боку сильних;
5) ми всі підкоряємося одному "королю" або групі
нахабних небезпечних посіпак;
6) ми увесь час сперечаємося та сваримося одне з одним;
7) стосунки між нами бувають різні залежно від ситуації.
11. Я вважаю за краще зі своїми однокласниками:
1)
вчити уроки;
2) виїздити на природу;
3) брати участь у громадській роботі;
4) захищати їх від небезпеки;
5) триматися від них подалі;
6) проводити вільний час;
7) допомагати тим, хто потребує цього;
8)
обговорювати
особисті проблеми;
9) проводити свій день народження;
10)
звертатися по допомогу.
12. Що найбільше відповідає твоїй
життєвій позиції?
1)
я відчуваю
потребу завжди безкорисливо допомагати іншим людям;
2) я готовий відмовитися від власних інтересів заради інших
людей;
3) я намагаюся поєднувати власні інтереси з потребами та
інтересами Інших людей;
4) я допомагаю іншим людям, якщо це не суперечить моїм
інтересам;
5) я намагаюся не турбувати інших людей
через свої особисті проблеми;
6) я можу співчувати іншій людині, проте марнувати час на
будь-яку допомогу не можу;
7) я допомагаю іншим людям, якщо сам маю з цього якийсь
зиск;
8) мене не цікавлять інші люди.
1.
Хто має втрутитися й допомогти учневі, якщо він став на неправильний шлях:
погано вчиться, порушує закони, вживає наркотики тощо?
1)
ніхто;
2)
однокласники;
3)
вчителі;
4)
батьки;
5)
міліція;
6)
церква;
7)
психолог;
|