Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
 
Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 9855
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » На допомогу класному керівнику

Виявлення стосунків у колективі

 Анкета для виявлення стосунків у колективі

  1) Скільки тобі років?...........................

  2) Стать.............................. чол./жін.

  3) Ти любиш школу?

1)              дуже люблю;

2)      не люблю;

3)              трішки люблю.

4) Як ти почуваєшся в школі?

1)               спокійно;

2)               весело;

3)       нудно;

4)       страшно;

5)   комфортно;
6}    неспокійно;
7)    самотньо.

5) Чи подобається тобі хтось з класу? (так/ні).

6) Якщо "гак", то що переважає у ваших стосунках?

І)   взаєморозуміння;

2)       взаємодопомога;

3)       справжнє кохання;

4)       співпереживання;

5)       повага одне до одного;

6)       заняття сексом;

7)       спільне хобі.

 

7.     Які проблеми хвилюють тебе у взаєминах з однокласниками?

8.     Які стосунки склалися у вашому класі?

 

1)               взаєморозуміння;

2)       байдужості;

3)       поваги і довіри;

4)       насилля;

5)       співпереживання;

6)       переслідування та висміювання;

7)       взаємодопомоги.

9. Чи хотів би ти запросити до себе на день народження кого-небудь з
учителів?
(так/ні).

10.  Як би ти охарактеризував стосунки між учнями вашого класу?

1)   дружні; співпрацюємо, турбуємося одне про одного та водночас від­чуваємо відповідальність за власні вчинки перед колективом; Т)   товариські, дружні, але не дуже міцні й тривалі;

3)       абсолютно байдужі: ніхто нікого не цікавить;

4)       нещирі: за злагодою приховується утиск з боку сильних;

5)       ми всі підкоряємося одному "королю" або групі нахабних небезпеч­них посіпак;

6)       ми увесь час сперечаємося та сваримося одне з одним;

7)       стосунки між нами бувають різні залежно від ситуації.

11.  Я вважаю за краще зі своїми однокласниками:

1)               вчити уроки;

2)       виїздити на природу;

3)       брати участь у громадській роботі;

4)       захищати їх від небезпеки;

5)       триматися від них подалі;

6)       проводити вільний час;

7)       допомагати тим, хто потребує цього;

8)               обговорювати особисті проблеми;

9)       проводити свій день народження;

10)         звертатися по допомогу.

12.  Що найбільше відповідає твоїй життєвій позиції?

1)               я відчуваю потребу завжди безкорисливо допомагати іншим людям;

2)       я готовий відмовитися від власних інтересів заради інших людей;

3)       я намагаюся поєднувати власні інтереси з потребами та інтересами Інших людей;

4)       я допомагаю іншим людям, якщо це не суперечить моїм інтересам;

5)       я намагаюся не турбувати інших людей через свої особисті проблеми;

6)       я можу співчувати іншій людині, проте марнувати час на будь-яку допомогу не можу;

7)       я допомагаю іншим людям, якщо сам маю з цього якийсь зиск;

8)       мене не цікавлять інші люди.

1.         Хто має втрутитися й допомогти учневі, якщо він став на неправильний шлях: погано вчиться, порушує закони, вживає наркотики  тощо?

1)       ніхто;

2)       однокласники;

3)       вчителі;

4)       батьки;

5)       міліція;

6)       церква;

7)       психолог;

Категорія: На допомогу класному керівнику | Додав: хотина (20.01.2014)
Переглядів: 1670 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
пошук на сайті
Годинник
Друзі сайту
Друзі сайту
Презентації для дітей
http://grushkivka.at.ua
Вчитель-вчителю
Я - Вихователь!
talschool-music Сервер поздоровлень, побажань та привітань МамаТато  З думкою про учня... �������-���� Вязание спицами и крючком музыка, '); Сценарии школьных мероприятий Васильківський РМК< Великовільшанська ЗОШ< поурочные, гдз, учебники
Моя кнопка
 Заступник з виховної роботи



Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz