Схема аналізу
виховної роботи
класним керівником
- Стисла характеристика колективу
та окремих учнів:
- загальні відомості про учнів
та їхні сім’ї;
- суспільна та пізнавальна
активність;
- відповідальність за загальну
справу;
- самодисципліна;
- уміння переборювати труднощі;
культура поведінки в школі та поза нею;
- працьовитість;
- повага до законів, символів
держави.
- Визначення виховних завдань,
які поставлені в минулому році
( аналіз
причин невиконання тих чи інших з них ).
- Аналіз змісту виховання ( які
звички, знання, вміння, навички формувалися в учнів ).
- Аналіз використовуваних методів
( власного прикладу, переконання, вимоги, стимулювання, доручення,
бесіди, пояснення, ігри, змагання).
- Аналіз використовуваних форм
виховної роботи ( класних годин, зборів, екскурсій, колективних
творчих справ ).
- Аналіз умов виховання:
- санітарно- побутових;
- гігієнічних;
- естетичних;
- природних;
- соціально- культурних.
- Аналіз засобів виховання:
- дитячого колективу ( рівень
згуртованості, сформованості громадської думки, традиції, наявність
лідерів, неформальних груп спілкування );
- системи суспільних відносин у
школі;
- особистості вчителя;
- системи учнівського
самоврядування ( визначення його ефективності ).
- Аналіз результативності
індивідуальної виховної роботи:
- з учнями, схильними до
девіантної поведінки;
- з обдарованими дітьми.
- Аналіз роботи з батьками:
- взаємодії;
- проведення батьківських
зборів, їхня результативність.
- Аналіз результатів виховної
роботи:
- визначення реального рівня
виховання;
- визначення ступеня
відповідності реальних результатів і поставлених цілей;
- характеристика динаміки змін
рівня вихованості за роками навчання.
- Аналіз роботи класного керівника з виховної роботи за напрямками (що
було заплановано, що виконано, що не виконано, причини невиконання):
· громадянсько-патріотичне виховання;
· морально-етичне виховання;
· екологічне виховання;
· економічне виховання;
· правове виховання;
· превентивне виховання;
· національне виховання;
· художньо-естетичне виховання;
· фізичне виховання та оздоровлення;
· родинно-сімейне виховання.
- Додатки: карта здоров’я
учнів класу, карта вихованості.
Джерело: http://sokolschool.pl.ua |