ПЛАН
творчої лабораторії класних керівників
Проблема: І етап. Формування
інформаційного середовища освітнього закладу (2012-2013 н.р.).
- Освітні моделі розливальної взаємодії
класного керівника й учня в умовах особистісно-орієнтованого виховання.
Серпень
1.
Методичні
поради по проведенню першого уроку.
2.
Методичні поради по структурі
учнівського самоврядування
Жовтень
1.
Захист
розробок класних годин з застосуванням інтерактивних технологій.
2.
Робота
консультпункту для молодих та малодосвідчених класних керівників.
Січень
1.
Майстерність класного керівника його творча ініціатива
вдосконалення форм і методів роботи з учнями
Заст. дир. з ВР Старінська А.Г.
2.
Моделювання фрагменту класної години з застосуванням форм
та методів особистісно-орієнтованого виховання (з досвіду роботи класних керівників).
Березень
1.
Круглий
стіл. Активні ігрові форми виховної роботи класного керівгника
Заст. дир. з ВР Старінська А.Г.
2.
Аналіз
діагностичних анкет, вивчення труднощів класних керівників, керівників гуртків,
визначення форм та термінів методичної допомоги.
Науменко А. Л.
3. Координація роботи
педагогічних керівників, батьків, щодо розвитку особистості школярів.
Травень
1.
Аукціон
педагогічних знахідок з проблеми виховання учнів.
Заст. дир. з ВР Старінська А.Г.
2.
Творчі
звіти класних керівників 11х класів з теми „Яким став мій випускник –
реалізація моделі випускника спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів
|