Класному керівнику щодо закінчення навчального року
Класному
керівнику щодо закінчення навчального року
1.Зробити і
здати підсумкову відомість успішності, зафіксувавши результати успішності для себе в зошиті класного
керівника. Проаналізувати результати успішності та поставити перед собою
завдання з індивідуальноїроботи
з учнями на наступний рік.
2.Оформити і
здати журнал.
3.Оформити
особисті справи учнів, перевірити наявність всіх особистих.
4.Домогтися
того, щоб усі учні здали книги до бібліотеки.
5.Перевірити, чи доведено до кожної дитини
та її батьків підсумки закінчення навчального року.
6.Ретельно
підготуватися до співбесіди з керівництвом школи за підсум ками класного
керівництва в навчальному році. Для чого мати при собі підчас співбесіди:
•план роботи з класним колективом на
рік за розділами;
•характеристики
класу, завдання;
•зміст роботи з
учителями класу;
•індивідуальна
робота з учнями;
•зміст роботи з батьками;
•масові виховні заходи;
•участь класу в справах школи;
•календарне
планування;
• короткий (на 1-2 стор.) звіт про роботу: що
зроблено, що не виконано ічому;
•матеріали
класних годин, "вогників", вечорів і будь-яких справ,
проведених
протягом року з класом;
•матеріали батьківських зборів;
•матеріали педагогічних фіксацій
спостереження за вихованцями;
•педагогічні характеристики на учнів
класу.
7.Обміркувати, як Ви працюватимете з
класом наступного року (обсяг
роботи, цілі та завдання, головна справа, пропозиції до плану).
8.Бути готовим:
•перерахувати позакласні заходи, які
відбулися протягом року;
•назвати учнів, які закінчили
навчальний рік з підсумковою атестацією 1-3,4-6,7-9, 10-12 балів;
•назвати учнів, які брали активну
участь у житті класу, школи;
•назвати прізвища
кращих старших чергових, які працювали протягомроку;
•назвати кількість відвіданих уроків;
•вказати проблеми, які виникали під час
роботи з класом;
•охарактеризувати форму обліку
успішності учнів класу, яку викорис товує класний керівник і як доводить
результати до відома батьків;
•назвати учнів з
високим і середнім рівнем вихованості (з точки зорукласного керівника);
•назвати прізвища
учнів, яких Ви вважаєте важкими, які викликаютьзанепокоєння;
•розказати про
підсумкові батьківські збори;
•розказати, в якій
формі були виставлені учням наприкінці року оцінки, поради, рекомендації щодо
організації самовиховання.