SlideShare a Scribd company logo
1 of 14
6 клас
Урок етики
Тема: Як почуття та емоції впливають на наше життя
Мета: сформувати поняття «почуття» та «емоції», вчити наводити приклади почуттів та
емоцій під час аналізу ситуацій, навчити розподіляти почуття та емоції за групами;
розвивати комунікативну та соціальну компетентності, уміння працювати з
різними джерелами інформації;
виховувати культуру почуттів, емоційно врівноважених, чуттєвих людей.
Очікувані результати: після цього уроку учні зможуть:
давати визначення , називати відмінні риси почуттів та емоцій,
характеризувати ставлення людей до різних життєвих ситуацій,
з власного досвіду наводити приклади вираження почуттів та емоцій,
висловлювати власну думку про силу моральних почуттів.
Тип уроку: комбінований урок
Обладнання: підручник, проектор, екран, роздавальний матеріал, відеокліпи „Пісня про
Україну” (вик. В.Сорочик), «Ведмежа рятується від пуми», фізкультпауза «Коли
все дістало…»
Структура уроку:
1. Організаційний момент (30 с.)
2. Мотивація навчальної діяльності (4 хв.)
3. Оголошення теми, представлення її змісту та очікуваних результатів (3,5 хв.)
4. Вивчення нового матеріалу (первинне сприйняття) (4 хв.)
5. Осмислення знань і умінь (7 хв.)
6. Систематизація й узагальнення нових знань на перетворюючому та творчому рівнях (7
хв.)
7. Підведення підсумків уроку (5 хв.)
8. Інструктаж домашнього завдання (3 хв.)
Перебіг уроку:
І. Організаційний момент:
1. Привітання.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності:
1. Інтерактивна вправа» «Сядьте ті, хто сьогодні…
– отримав бал «10»,
– вже з’їв щось солодке,
– роздивлявся, йдучи до школи хмаринки,
– дуже чекає снігу,
– готовий до вивчення етики.
2. Фронтальна бесіда:
– Що відчували, коли розуміли, що зараз можете сісти, але залишалися стояти?
– Кому було байдуже?
– Що ж вами відбувалося?
ІІІ. Оголошення теми, представлення її змісту та очікуваних результатів:
1. Вступне слово вчителя:
Людина не може залишатися байдужою до того що її оточує. Навколишній світ
хвилює людину, пробуджує в неї інтерес. Душевні переживання, як приємні так і
неприємні, під впливом внутрішніх та зовнішніх подразників викликають у людини різні
емоції, завдяки яким формуються почуття.
1. Повідомлення теми уроку (3 слайди на екрані):

– Яка назва вам більше сподобалася? Чому?
2. Повідомлення очікуваних результатів:
Отже сьогодні на уроці ми вивчимо, що таке емоції та почуття,
навчимося визначати відмінні риси почуттів та емоцій,
спробуємо виявити своє ставлення до різних життєвих
ситуацій,
з’ясуємо, чи потрібно виражати свої почуття та емоції,
будемо висловлювати власну думку про силу моральних
почуттів.
ІV. Вивчення нового матеріалу (первинне сприйняття):
1. Робота за підручником:
с. 78 – читання тексту «Що таке емоції» за абзацами з поетапною бесідою:
– Які ж відчуття може переживати людина?
– Завдяки чому ми отримуємо першу інформацію про ті чи інші речі?
– Навіщо нам емоції?
– З якої причини все навкруги може здаватися похмурим та недобрим?
– Коли все навкруги виблискує та сяє?
V. Осмислення знань і умінь
1. Робота в малих групах:
– об’єднання в групи (4): – Що в нашому оточенні складається з чотирьох
складових? ( ніжки більшості меблів; кути, сторони, вершини чотирикутників; пори року)
– отримання завдань на картках:
І група 1. Розподіліть емоції на позитивні (+) та негативні (–), відповідно позначивши їх.
задоволення
жах
нетерплячість
гнів
розчарування
захоплення
упевненість
занепокоєння
симпатія
2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці емоції та почуття.
3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.
ІІ група 1. Розподіліть емоції на позитивні (+) та негативні (–), відповідно позначивши їх.
прикрість
огидливість
жаль
ніжність
вдячність
розгубленість
захоплення
туга
гіркота
2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці емоції та почуття.
3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.
ІІІ група 1. Розподіліть емоції на позитивні (+) та негативні (–), відповідно позначивши їх.
розчулення
радощі
гордість
спокійне сумління
каяття
огидливість
відчай
заздрість
ревнощі
2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці емоції та почуття.
3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.
ІV група 1.Поясни, чому ці емоції та почуття відносять до нейтральних:
цікавість
байдужість
подив
спокійно-відображувальний настрій
здивування
2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці емоції та почуття.
3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.
2. Презентація виконаних завдань від груп.
Фізкультпауза. Виконання вправ за зразком кліпу «Коли все дістало…» (проекція на
екран)
VІ. Систематизація й узагальнення нових знань на перетворюючому та творчому
рівнях:
1. Перегляд відеоролика «Ведмежа рятується від пуми».
2. Вправа «Уявний мікрофон»:
– Чому блищать очі? Що засмутило? (жаль, перелякалася)
– Що підсилювало ваш емоційний стан? (музика, звуки тварин)
– Що відчули в кінці фрагменту? Чому?
3. Перегляд відеоролика «Пісня про Україну» (вик. В.Сорочик).
4. Вправа «Уявний мікрофон»:
– Чи схожі відчуття після останнього перегляду з тими, що були раніше?
Чому?
5. Робота в малих групах (4):
– отримання завдань на картках, зміст яких однаковий:
Виберіть почуття та емоції, які б ви відчули на місці:
І група – ведмедика,
ІІІ група – патріоту України,
ІІ група – пуми,
ІV група – глядача кліпу про природу.
6. Міні-дискусія:
– Чи не соромно показувати свої почуття на людях?
– Чи слід бурно висловлювати свої емоції?
VІІ. Підведення підсумків уроку:
1. Відповіді учнів за планом уроку:
– Про що дізналися на уроці?
– Чи справдилися очікування? Чому так вийшло, що допомогло (чи завадило)?
– Про обов’язково розкажете батькам, друзям?
ІХ. Інструктаж домашнього завдання:
1. Опрацювати п. 3 уроку №13: прочитати, дати відповідь на ? завдання 7.
2. Намалювати два смайли за вивченою сьогодні класифікацією.

ДОДАТКИ
1. Розподіліть емоції на позитивні (+) та негативні (–),
відповідно позначивши їх.

задоволення
нетерплячість
розчарування
упевненість
симпатія
жах
гнів
захоплення
занепокоєння
2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці
емоції та почуття.
3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.
1. Розподіліть емоції на позитивні (+) та негативні (–),
відповідно позначивши їх.

прикрість
жаль
вдячність
захоплення
гіркота
огидливість
ніжність
розгубленість
туга
2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці
емоції та почуття.
3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.
1. Розподіліть емоції на позитивні (+) та негативні (–),
відповідно позначивши їх.

розчулення
гордість
каяття
відчай
ревнощі
радощі
спокійне сумління
огидливість
заздрість
2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці
емоції та почуття.
3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.
1.Поясни, чому ці емоції та почуття відносять до
нейтральних:

цікавість
подив
здивування
байдужість
спокійно-відображувальний настрій
2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці
емоції та почуття.
3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.
Почуття:
патріотизму
честі
солідарності
творчого натхнення
трагічного
довіри
полегшення
незадоволення
страху
ображення
неприязні
нудьги
злості
сорому
докору сумління

відповідальності
справедливості
честі
прекрасного
переляк
поваги
безпеки
занепокоєння
гніву
ненависті
люті
смутку
невпевненості
презирства
розчарування
Почуття:
патріотизму
честі
солідарності
творчого натхнення
трагічного
довіри
полегшення
незадоволення
страху
ображення
неприязні
нудьги
злості
сорому
докору сумління

відповідальності
справедливості
честі
прекрасного
переляк
поваги
безпеки
занепокоєння
гніву
ненависті
люті
смутку
невпевненості
презирства
розчарування
Почуття:
патріотизму
честі
солідарності
творчого натхнення
трагічного
довіри
полегшення
незадоволення
страху
ображення
неприязні
нудьги
злості
сорому
докору сумління

відповідальності
справедливості
честі
прекрасного
переляк
поваги
безпеки
занепокоєння
гніву
ненависті
люті
смутку
невпевненості
презирства
розчарування
Почуття:
патріотизму
честі
солідарності
творчого натхнення
трагічного
довіри
полегшення
незадоволення
страху
ображення
неприязні
нудьги
злості
сорому
докору сумління

відповідальності
справедливості
честі
прекрасного
переляк
поваги
безпеки
занепокоєння
гніву
ненависті
люті
смутку
невпевненості
презирства
розчарування

More Related Content

What's hot

Органолептична оцінка чаю
Органолептична оцінка чаюОрганолептична оцінка чаю
Органолептична оцінка чаюkasynya
 
деформовані тексти
деформовані текстидеформовані тексти
деформовані текстиAnton Gichko
 
невербальні засоби спілкування презентація
невербальні засоби спілкування презентаціяневербальні засоби спілкування презентація
невербальні засоби спілкування презентаціяLina1717
 
м вінграновський
м вінграновськийм вінграновський
м вінграновськийSvetikShvager
 
Емоції (мультимедійна презентація)
Емоції (мультимедійна презентація)Емоції (мультимедійна презентація)
Емоції (мультимедійна презентація)Gnotan
 
Формування медіаграмотності та медіакомпетентності учнів на уроках українсько...
Формування медіаграмотності та медіакомпетентності учнів на уроках українсько...Формування медіаграмотності та медіакомпетентності учнів на уроках українсько...
Формування медіаграмотності та медіакомпетентності учнів на уроках українсько...Репетитор Історія України
 
Я досліджую світ за НУШ для 1 класу (автор Тетяна Гільберт та ін.)
Я досліджую світ за НУШ для 1 класу (автор Тетяна Гільберт та ін.)Я досліджую світ за НУШ для 1 класу (автор Тетяна Гільберт та ін.)
Я досліджую світ за НУШ для 1 класу (автор Тетяна Гільберт та ін.)VsimPPT
 
5.Невербальні засоби спілкування.pptx
5.Невербальні засоби спілкування.pptx5.Невербальні засоби спілкування.pptx
5.Невербальні засоби спілкування.pptxFEKLAandPROKOPNA
 
1 Профілактична програма тренінгових занять з педагогами «Ресурсність педагог...
1 Профілактична програма тренінгових занять з педагогами «Ресурсність педагог...1 Профілактична програма тренінгових занять з педагогами «Ресурсність педагог...
1 Профілактична програма тренінгових занять з педагогами «Ресурсність педагог...gorlakov20232024
 
1 klas-bukvar-kravcova-2018-1
1 klas-bukvar-kravcova-2018-11 klas-bukvar-kravcova-2018-1
1 klas-bukvar-kravcova-2018-1KnijekNet
 
План конспект уроку "Однорідні члени речення" 8 клас
План конспект уроку "Однорідні члени речення" 8 класПлан конспект уроку "Однорідні члени речення" 8 клас
План конспект уроку "Однорідні члени речення" 8 класЯрослав Тарновецкий
 
Г. Ібсен. Ляльковий дім
Г. Ібсен. Ляльковий дімГ. Ібсен. Ляльковий дім
Г. Ібсен. Ляльковий дімolyasmetyukh
 
Самооцінка характеру.Проект самовиховання
Самооцінка характеру.Проект самовихованняСамооцінка характеру.Проект самовиховання
Самооцінка характеру.Проект самовихованняssuser9c4473
 
Урок 11 для 3 класу - Структурування інформації в документах, папках. Поняття...
Урок 11 для 3 класу - Структурування інформації в документах, папках. Поняття...Урок 11 для 3 класу - Структурування інформації в документах, папках. Поняття...
Урок 11 для 3 класу - Структурування інформації в документах, папках. Поняття...VsimPPT
 
Чисті речовини та суміші
Чисті речовини та сумішіЧисті речовини та суміші
Чисті речовини та сумішіЕлена Мешкова
 
Шістдесятники.ppt
Шістдесятники.pptШістдесятники.ppt
Шістдесятники.pptssuseraf2246
 
Принципи підготовки та проведення дебрифінгу (А.В.Загребельний)
Принципи підготовки та проведення дебрифінгу (А.В.Загребельний)Принципи підготовки та проведення дебрифінгу (А.В.Загребельний)
Принципи підготовки та проведення дебрифінгу (А.В.Загребельний)MCH-org-ua
 

What's hot (20)

Органолептична оцінка чаю
Органолептична оцінка чаюОрганолептична оцінка чаю
Органолептична оцінка чаю
 
деформовані тексти
деформовані текстидеформовані тексти
деформовані тексти
 
невербальні засоби спілкування презентація
невербальні засоби спілкування презентаціяневербальні засоби спілкування презентація
невербальні засоби спілкування презентація
 
м вінграновський
м вінграновськийм вінграновський
м вінграновський
 
Емоції (мультимедійна презентація)
Емоції (мультимедійна презентація)Емоції (мультимедійна презентація)
Емоції (мультимедійна презентація)
 
Формування медіаграмотності та медіакомпетентності учнів на уроках українсько...
Формування медіаграмотності та медіакомпетентності учнів на уроках українсько...Формування медіаграмотності та медіакомпетентності учнів на уроках українсько...
Формування медіаграмотності та медіакомпетентності учнів на уроках українсько...
 
Я досліджую світ за НУШ для 1 класу (автор Тетяна Гільберт та ін.)
Я досліджую світ за НУШ для 1 класу (автор Тетяна Гільберт та ін.)Я досліджую світ за НУШ для 1 класу (автор Тетяна Гільберт та ін.)
Я досліджую світ за НУШ для 1 класу (автор Тетяна Гільберт та ін.)
 
О.В.Полковенко. Косметичні проблеми підлітків
О.В.Полковенко. Косметичні проблеми підлітківО.В.Полковенко. Косметичні проблеми підлітків
О.В.Полковенко. Косметичні проблеми підлітків
 
5.Невербальні засоби спілкування.pptx
5.Невербальні засоби спілкування.pptx5.Невербальні засоби спілкування.pptx
5.Невербальні засоби спілкування.pptx
 
1 Профілактична програма тренінгових занять з педагогами «Ресурсність педагог...
1 Профілактична програма тренінгових занять з педагогами «Ресурсність педагог...1 Профілактична програма тренінгових занять з педагогами «Ресурсність педагог...
1 Профілактична програма тренінгових занять з педагогами «Ресурсність педагог...
 
1 klas-bukvar-kravcova-2018-1
1 klas-bukvar-kravcova-2018-11 klas-bukvar-kravcova-2018-1
1 klas-bukvar-kravcova-2018-1
 
План конспект уроку "Однорідні члени речення" 8 клас
План конспект уроку "Однорідні члени речення" 8 класПлан конспект уроку "Однорідні члени речення" 8 клас
План конспект уроку "Однорідні члени речення" 8 клас
 
Г. Ібсен. Ляльковий дім
Г. Ібсен. Ляльковий дімГ. Ібсен. Ляльковий дім
Г. Ібсен. Ляльковий дім
 
Самооцінка характеру.Проект самовиховання
Самооцінка характеру.Проект самовихованняСамооцінка характеру.Проект самовиховання
Самооцінка характеру.Проект самовиховання
 
Урок 11 для 3 класу - Структурування інформації в документах, папках. Поняття...
Урок 11 для 3 класу - Структурування інформації в документах, папках. Поняття...Урок 11 для 3 класу - Структурування інформації в документах, папках. Поняття...
Урок 11 для 3 класу - Структурування інформації в документах, папках. Поняття...
 
Чисті речовини та суміші
Чисті речовини та сумішіЧисті речовини та суміші
Чисті речовини та суміші
 
вставні слова, словосполучення
вставні слова, словосполученнявставні слова, словосполучення
вставні слова, словосполучення
 
Фонетика, 5 клас
Фонетика, 5 класФонетика, 5 клас
Фонетика, 5 клас
 
Шістдесятники.ppt
Шістдесятники.pptШістдесятники.ppt
Шістдесятники.ppt
 
Принципи підготовки та проведення дебрифінгу (А.В.Загребельний)
Принципи підготовки та проведення дебрифінгу (А.В.Загребельний)Принципи підготовки та проведення дебрифінгу (А.В.Загребельний)
Принципи підготовки та проведення дебрифінгу (А.В.Загребельний)
 

Similar to Як почуття та емоції впливають на наше життя

подаруй світу посмішку примак
подаруй світу посмішку примакподаруй світу посмішку примак
подаруй світу посмішку примакnelarina
 
Розвиток емоційного інтелекту в Новій українській школі
Розвиток емоційного інтелекту в Новій українській школіРозвиток емоційного інтелекту в Новій українській школі
Розвиток емоційного інтелекту в Новій українській школіe-ranok e-ranok
 
Попередження агресивності у підлітків
Попередження агресивності у підлітківПопередження агресивності у підлітків
Попередження агресивності у підлітківOleksandrRuzaiev
 
Презентація до уроку
Презентація до уроку Презентація до уроку
Презентація до уроку Влад Кейс
 
Презентація до уроку
Презентація до урокуПрезентація до уроку
Презентація до урокуВлад Кейс
 
Tema emozii
Tema  emoziiTema  emozii
Tema emoziicdecit
 
реабілітаційний напрям діяльності практичного психолога
реабілітаційний напрям діяльності практичного психологареабілітаційний напрям діяльності практичного психолога
реабілітаційний напрям діяльності практичного психологаolga_ruo
 
Комплексне заняття насилля
Комплексне заняття насилляКомплексне заняття насилля
Комплексне заняття насилляandriy1991
 
відкрите заняття який я насправді
відкрите заняття  який я насправдівідкрите заняття  який я насправді
відкрите заняття який я насправдіНаталя Толок
 
конспект урзм на тему
конспект урзм на темуконспект урзм на тему
конспект урзм на темуnjhujdbwz
 
тема 9 (1)
тема 9 (1)тема 9 (1)
тема 9 (1)cit-cit
 
конфлікти і здоров'я1
конфлікти і здоров'я1конфлікти і здоров'я1
конфлікти і здоров'я1Jo01
 
Емоції та почуття Основи здоров’я
Емоції та почуття Основи здоров’яЕмоції та почуття Основи здоров’я
Емоції та почуття Основи здоров’яКовпитська ЗОШ
 

Similar to Як почуття та емоції впливають на наше життя (20)

Урок 10
Урок 10Урок 10
Урок 10
 
подаруй світу посмішку примак
подаруй світу посмішку примакподаруй світу посмішку примак
подаруй світу посмішку примак
 
Розвиток емоційного інтелекту в Новій українській школі
Розвиток емоційного інтелекту в Новій українській школіРозвиток емоційного інтелекту в Новій українській школі
Розвиток емоційного інтелекту в Новій українській школі
 
Попередження агресивності у підлітків
Попередження агресивності у підлітківПопередження агресивності у підлітків
Попередження агресивності у підлітків
 
229
229229
229
 
Презентація до уроку
Презентація до уроку Презентація до уроку
Презентація до уроку
 
Презентація до уроку
Презентація до урокуПрезентація до уроку
Презентація до уроку
 
Tema emozii
Tema  emoziiTema  emozii
Tema emozii
 
реабілітаційний напрям діяльності практичного психолога
реабілітаційний напрям діяльності практичного психологареабілітаційний напрям діяльності практичного психолога
реабілітаційний напрям діяльності практичного психолога
 
Комплексне заняття насилля
Комплексне заняття насилляКомплексне заняття насилля
Комплексне заняття насилля
 
Intelekt
IntelektIntelekt
Intelekt
 
відкрите заняття який я насправді
відкрите заняття  який я насправдівідкрите заняття  який я насправді
відкрите заняття який я насправді
 
конспект урзм на тему
конспект урзм на темуконспект урзм на тему
конспект урзм на тему
 
тема 9 (1)
тема 9 (1)тема 9 (1)
тема 9 (1)
 
конфлікти і здоров'я1
конфлікти і здоров'я1конфлікти і здоров'я1
конфлікти і здоров'я1
 
Емоції та почуття Основи здоров’я
Емоції та почуття Основи здоров’яЕмоції та почуття Основи здоров’я
Емоції та почуття Основи здоров’я
 
Vystup chornobay
Vystup chornobayVystup chornobay
Vystup chornobay
 
РЗМ Чому без сім’ї немає щастя на Землі.docx
РЗМ Чому без сім’ї немає щастя на Землі.docxРЗМ Чому без сім’ї немає щастя на Землі.docx
РЗМ Чому без сім’ї немає щастя на Землі.docx
 
РЗМ Чому без сім’ї немає щастя на Землі.docx
РЗМ Чому без сім’ї немає щастя на Землі.docxРЗМ Чому без сім’ї немає щастя на Землі.docx
РЗМ Чому без сім’ї немає щастя на Землі.docx
 
117,23.doc
117,23.doc117,23.doc
117,23.doc
 

More from Лидия Рудакова

викторина по сказкам шарля перро
викторина по сказкам шарля перровикторина по сказкам шарля перро
викторина по сказкам шарля перроЛидия Рудакова
 
виховна година з пдр абетка безпеки
виховна година з пдр абетка безпекивиховна година з пдр абетка безпеки
виховна година з пдр абетка безпекиЛидия Рудакова
 
І (районний) етап конкурсу патріотичного календаря «Знай історію, плекай майб...
І (районний) етап конкурсу патріотичного календаря «Знай історію, плекай майб...І (районний) етап конкурсу патріотичного календаря «Знай історію, плекай майб...
І (районний) етап конкурсу патріотичного календаря «Знай історію, плекай майб...Лидия Рудакова
 
Закріплення звукових значень букви "Д"
Закріплення звукових значень букви "Д"Закріплення звукових значень букви "Д"
Закріплення звукових значень букви "Д"Лидия Рудакова
 
Таблиці додавання й віднімання числа 9 з переходом через десяток. Периметр мн...
Таблиці додавання й віднімання числа 9 з переходом через десяток. Периметр мн...Таблиці додавання й віднімання числа 9 з переходом через десяток. Периметр мн...
Таблиці додавання й віднімання числа 9 з переходом через десяток. Периметр мн...Лидия Рудакова
 
Стиль бароко в укр.мистецтві
Стиль бароко в укр.мистецтвіСтиль бароко в укр.мистецтві
Стиль бароко в укр.мистецтвіЛидия Рудакова
 
До уроку художньої культури
До уроку художньої культуриДо уроку художньої культури
До уроку художньої культуриЛидия Рудакова
 
Візуалізація поезії І.І.Кононенка
Візуалізація поезії І.І.КононенкаВізуалізація поезії І.І.Кононенка
Візуалізація поезії І.І.КононенкаЛидия Рудакова
 
Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"
Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"
Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"Лидия Рудакова
 
Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"
Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"
Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"Лидия Рудакова
 

More from Лидия Рудакова (20)

викторина по сказкам шарля перро
викторина по сказкам шарля перровикторина по сказкам шарля перро
викторина по сказкам шарля перро
 
викторина
викторинавикторина
викторина
 
Урок мужності
Урок мужностіУрок мужності
Урок мужності
 
Казкова вікторина
Казкова вікторинаКазкова вікторина
Казкова вікторина
 
День ЦЗ
День ЦЗДень ЦЗ
День ЦЗ
 
виховна година з пдр абетка безпеки
виховна година з пдр абетка безпекивиховна година з пдр абетка безпеки
виховна година з пдр абетка безпеки
 
1 урок 3 в
1 урок 3 в1 урок 3 в
1 урок 3 в
 
І (районний) етап конкурсу патріотичного календаря «Знай історію, плекай майб...
І (районний) етап конкурсу патріотичного календаря «Знай історію, плекай майб...І (районний) етап конкурсу патріотичного календаря «Знай історію, плекай майб...
І (районний) етап конкурсу патріотичного календаря «Знай історію, плекай майб...
 
Закріплення звукових значень букви "Д"
Закріплення звукових значень букви "Д"Закріплення звукових значень букви "Д"
Закріплення звукових значень букви "Д"
 
Таблиці додавання й віднімання числа 9 з переходом через десяток. Периметр мн...
Таблиці додавання й віднімання числа 9 з переходом через десяток. Периметр мн...Таблиці додавання й віднімання числа 9 з переходом через десяток. Периметр мн...
Таблиці додавання й віднімання числа 9 з переходом через десяток. Периметр мн...
 
Стиль бароко в укр.мистецтві
Стиль бароко в укр.мистецтвіСтиль бароко в укр.мистецтві
Стиль бароко в укр.мистецтві
 
Шевченківський конкурс
Шевченківський конкурсШевченківський конкурс
Шевченківський конкурс
 
олімпіади
олімпіадиолімпіади
олімпіади
 
Складаємо ЗНО
Складаємо ЗНОСкладаємо ЗНО
Складаємо ЗНО
 
До уроку художньої культури
До уроку художньої культуриДо уроку художньої культури
До уроку художньої культури
 
Візуалізація поезії І.І.Кононенка
Візуалізація поезії І.І.КононенкаВізуалізація поезії І.І.Кононенка
Візуалізація поезії І.І.Кононенка
 
Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"
Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"
Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"
 
Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"
Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"
Урок з природознавства , 2 клас "Життя тварин у лісі влітку"
 
Тече вода з-під явора...
Тече вода з-під явора...Тече вода з-під явора...
Тече вода з-під явора...
 
Садок вишневий коло хати
Садок вишневий коло хатиСадок вишневий коло хати
Садок вишневий коло хати
 

Recently uploaded

Kryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnen
Kryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnenKryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnen
Kryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnenolha1koval
 
Роберт Шеклі. Біографія письменника-фантаста
Роберт Шеклі. Біографія письменника-фантастаРоберт Шеклі. Біографія письменника-фантаста
Роберт Шеклі. Біографія письменника-фантастаAdriana Himinets
 
Знайомтесь: книжкові бестселери: інформаційна книжкова візитка. Рекомендаційн...
Знайомтесь: книжкові бестселери: інформаційна книжкова візитка. Рекомендаційн...Знайомтесь: книжкові бестселери: інформаційна книжкова візитка. Рекомендаційн...
Знайомтесь: книжкові бестселери: інформаційна книжкова візитка. Рекомендаційн...Чернівецька обласна бібліотека для дітей
 
Проєкт «ІТ.UA: народжені в Україні». Єгор Анчишкін
Проєкт «ІТ.UA: народжені в Україні». Єгор Анчишкін Проєкт «ІТ.UA: народжені в Україні». Єгор Анчишкін
Проєкт «ІТ.UA: народжені в Україні». Єгор Анчишкін НБУ для дітей
 
Презентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptx
Презентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptxПрезентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptx
Презентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptxssuserc6cee7
 
критерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdf
критерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdfкритерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdf
критерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdfolha1koval
 
КНИЖКА ВЧИТЬ ЯК НА СВІТІ ЖИТЬ ЛІТОПИСИ.ppt
КНИЖКА ВЧИТЬ ЯК НА СВІТІ ЖИТЬ ЛІТОПИСИ.pptКНИЖКА ВЧИТЬ ЯК НА СВІТІ ЖИТЬ ЛІТОПИСИ.ppt
КНИЖКА ВЧИТЬ ЯК НА СВІТІ ЖИТЬ ЛІТОПИСИ.pptТаисия Папенчук
 
Критерії самоцінювання Іноземні мови.pdf
Критерії самоцінювання  Іноземні мови.pdfКритерії самоцінювання  Іноземні мови.pdf
Критерії самоцінювання Іноземні мови.pdfolha1koval
 
Луцький центр ПТО соціальний проєкт .pptx
Луцький центр ПТО соціальний проєкт .pptxЛуцький центр ПТО соціальний проєкт .pptx
Луцький центр ПТО соціальний проєкт .pptxhome
 
Черкаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверей
Черкаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверейЧеркаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверей
Черкаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверейvitaliyinformatik
 

Recently uploaded (12)

17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx
17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx
17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx
 
Kryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnen
Kryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnenKryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnen
Kryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnen
 
Роберт Шеклі. Біографія письменника-фантаста
Роберт Шеклі. Біографія письменника-фантастаРоберт Шеклі. Біографія письменника-фантаста
Роберт Шеклі. Біографія письменника-фантаста
 
Знайомтесь: книжкові бестселери: інформаційна книжкова візитка. Рекомендаційн...
Знайомтесь: книжкові бестселери: інформаційна книжкова візитка. Рекомендаційн...Знайомтесь: книжкові бестселери: інформаційна книжкова візитка. Рекомендаційн...
Знайомтесь: книжкові бестселери: інформаційна книжкова візитка. Рекомендаційн...
 
Проєкт «ІТ.UA: народжені в Україні». Єгор Анчишкін
Проєкт «ІТ.UA: народжені в Україні». Єгор Анчишкін Проєкт «ІТ.UA: народжені в Україні». Єгор Анчишкін
Проєкт «ІТ.UA: народжені в Україні». Єгор Анчишкін
 
Презентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptx
Презентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptxПрезентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptx
Презентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptx
 
критерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdf
критерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdfкритерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdf
критерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdf
 
17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx
17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx
17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx
 
КНИЖКА ВЧИТЬ ЯК НА СВІТІ ЖИТЬ ЛІТОПИСИ.ppt
КНИЖКА ВЧИТЬ ЯК НА СВІТІ ЖИТЬ ЛІТОПИСИ.pptКНИЖКА ВЧИТЬ ЯК НА СВІТІ ЖИТЬ ЛІТОПИСИ.ppt
КНИЖКА ВЧИТЬ ЯК НА СВІТІ ЖИТЬ ЛІТОПИСИ.ppt
 
Критерії самоцінювання Іноземні мови.pdf
Критерії самоцінювання  Іноземні мови.pdfКритерії самоцінювання  Іноземні мови.pdf
Критерії самоцінювання Іноземні мови.pdf
 
Луцький центр ПТО соціальний проєкт .pptx
Луцький центр ПТО соціальний проєкт .pptxЛуцький центр ПТО соціальний проєкт .pptx
Луцький центр ПТО соціальний проєкт .pptx
 
Черкаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверей
Черкаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверейЧеркаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверей
Черкаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверей
 

Як почуття та емоції впливають на наше життя

  • 1. 6 клас Урок етики Тема: Як почуття та емоції впливають на наше життя Мета: сформувати поняття «почуття» та «емоції», вчити наводити приклади почуттів та емоцій під час аналізу ситуацій, навчити розподіляти почуття та емоції за групами; розвивати комунікативну та соціальну компетентності, уміння працювати з різними джерелами інформації; виховувати культуру почуттів, емоційно врівноважених, чуттєвих людей. Очікувані результати: після цього уроку учні зможуть: давати визначення , називати відмінні риси почуттів та емоцій, характеризувати ставлення людей до різних життєвих ситуацій, з власного досвіду наводити приклади вираження почуттів та емоцій, висловлювати власну думку про силу моральних почуттів. Тип уроку: комбінований урок Обладнання: підручник, проектор, екран, роздавальний матеріал, відеокліпи „Пісня про Україну” (вик. В.Сорочик), «Ведмежа рятується від пуми», фізкультпауза «Коли все дістало…» Структура уроку: 1. Організаційний момент (30 с.) 2. Мотивація навчальної діяльності (4 хв.) 3. Оголошення теми, представлення її змісту та очікуваних результатів (3,5 хв.) 4. Вивчення нового матеріалу (первинне сприйняття) (4 хв.) 5. Осмислення знань і умінь (7 хв.) 6. Систематизація й узагальнення нових знань на перетворюючому та творчому рівнях (7 хв.) 7. Підведення підсумків уроку (5 хв.) 8. Інструктаж домашнього завдання (3 хв.) Перебіг уроку: І. Організаційний момент: 1. Привітання. ІІ. Мотивація навчальної діяльності: 1. Інтерактивна вправа» «Сядьте ті, хто сьогодні… – отримав бал «10», – вже з’їв щось солодке, – роздивлявся, йдучи до школи хмаринки, – дуже чекає снігу, – готовий до вивчення етики. 2. Фронтальна бесіда: – Що відчували, коли розуміли, що зараз можете сісти, але залишалися стояти? – Кому було байдуже? – Що ж вами відбувалося? ІІІ. Оголошення теми, представлення її змісту та очікуваних результатів: 1. Вступне слово вчителя: Людина не може залишатися байдужою до того що її оточує. Навколишній світ хвилює людину, пробуджує в неї інтерес. Душевні переживання, як приємні так і
  • 2. неприємні, під впливом внутрішніх та зовнішніх подразників викликають у людини різні емоції, завдяки яким формуються почуття. 1. Повідомлення теми уроку (3 слайди на екрані): – Яка назва вам більше сподобалася? Чому? 2. Повідомлення очікуваних результатів: Отже сьогодні на уроці ми вивчимо, що таке емоції та почуття, навчимося визначати відмінні риси почуттів та емоцій, спробуємо виявити своє ставлення до різних життєвих ситуацій, з’ясуємо, чи потрібно виражати свої почуття та емоції, будемо висловлювати власну думку про силу моральних почуттів. ІV. Вивчення нового матеріалу (первинне сприйняття): 1. Робота за підручником: с. 78 – читання тексту «Що таке емоції» за абзацами з поетапною бесідою: – Які ж відчуття може переживати людина? – Завдяки чому ми отримуємо першу інформацію про ті чи інші речі? – Навіщо нам емоції? – З якої причини все навкруги може здаватися похмурим та недобрим? – Коли все навкруги виблискує та сяє? V. Осмислення знань і умінь 1. Робота в малих групах: – об’єднання в групи (4): – Що в нашому оточенні складається з чотирьох складових? ( ніжки більшості меблів; кути, сторони, вершини чотирикутників; пори року) – отримання завдань на картках: І група 1. Розподіліть емоції на позитивні (+) та негативні (–), відповідно позначивши їх. задоволення жах нетерплячість гнів розчарування захоплення упевненість занепокоєння симпатія 2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці емоції та почуття. 3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями. ІІ група 1. Розподіліть емоції на позитивні (+) та негативні (–), відповідно позначивши їх. прикрість огидливість жаль ніжність вдячність розгубленість захоплення туга гіркота 2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці емоції та почуття. 3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями. ІІІ група 1. Розподіліть емоції на позитивні (+) та негативні (–), відповідно позначивши їх. розчулення радощі гордість спокійне сумління каяття огидливість відчай заздрість ревнощі 2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці емоції та почуття. 3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.
  • 3. ІV група 1.Поясни, чому ці емоції та почуття відносять до нейтральних: цікавість байдужість подив спокійно-відображувальний настрій здивування 2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці емоції та почуття. 3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями. 2. Презентація виконаних завдань від груп. Фізкультпауза. Виконання вправ за зразком кліпу «Коли все дістало…» (проекція на екран) VІ. Систематизація й узагальнення нових знань на перетворюючому та творчому рівнях: 1. Перегляд відеоролика «Ведмежа рятується від пуми». 2. Вправа «Уявний мікрофон»: – Чому блищать очі? Що засмутило? (жаль, перелякалася) – Що підсилювало ваш емоційний стан? (музика, звуки тварин) – Що відчули в кінці фрагменту? Чому? 3. Перегляд відеоролика «Пісня про Україну» (вик. В.Сорочик). 4. Вправа «Уявний мікрофон»: – Чи схожі відчуття після останнього перегляду з тими, що були раніше? Чому? 5. Робота в малих групах (4): – отримання завдань на картках, зміст яких однаковий: Виберіть почуття та емоції, які б ви відчули на місці: І група – ведмедика, ІІІ група – патріоту України, ІІ група – пуми, ІV група – глядача кліпу про природу. 6. Міні-дискусія: – Чи не соромно показувати свої почуття на людях? – Чи слід бурно висловлювати свої емоції? VІІ. Підведення підсумків уроку: 1. Відповіді учнів за планом уроку: – Про що дізналися на уроці? – Чи справдилися очікування? Чому так вийшло, що допомогло (чи завадило)? – Про обов’язково розкажете батькам, друзям? ІХ. Інструктаж домашнього завдання: 1. Опрацювати п. 3 уроку №13: прочитати, дати відповідь на ? завдання 7. 2. Намалювати два смайли за вивченою сьогодні класифікацією. ДОДАТКИ
  • 4.
  • 5.
  • 6.
  • 7. 1. Розподіліть емоції на позитивні (+) та негативні (–), відповідно позначивши їх. задоволення нетерплячість розчарування упевненість симпатія жах гнів захоплення занепокоєння 2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці емоції та почуття. 3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.
  • 8. 1. Розподіліть емоції на позитивні (+) та негативні (–), відповідно позначивши їх. прикрість жаль вдячність захоплення гіркота огидливість ніжність розгубленість туга 2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці емоції та почуття. 3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.
  • 9. 1. Розподіліть емоції на позитивні (+) та негативні (–), відповідно позначивши їх. розчулення гордість каяття відчай ревнощі радощі спокійне сумління огидливість заздрість 2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці емоції та почуття. 3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.
  • 10. 1.Поясни, чому ці емоції та почуття відносять до нейтральних: цікавість подив здивування байдужість спокійно-відображувальний настрій 2. Підберіть слова та вирази, що виражають ці емоції та почуття. 3. Інсценізуйте два діалоги з обраними емоціями.