НАКАЗ
Від «___»___________200___р. №_____
ПРО ЕФЕКТИВНІСТЬ УЧАСТІ КЛАСІВ У ПРОВЕДЕННІ ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНИХ ЗАХОДІВ
У 200 / навчальному році був розроблений план виховних заходів з учнями 1-11 класів на основі річного плану школи. Діяльність педагогічного колективу була спрямована на виховання гуманіста, патріота, громадянина України. В школі працював клуб молодших школярів «Увічливі й чемні» (керівник клубу _________); для учнів — старшокласників працював правовий клуб «Сократ» (керівник ___________); «За здоровий спосіб життя» (керівник ___________); театральний гурток (керівник ____________); для учнів середніх класів – клуб «Ерудит» (керівник _____________);
загін ЮІДР (керівник_________). Під керівництвом викладача ДПЮ____________активізувалася робота з військово-патріотичного виховання. Зокрема, учні 8-х класів брали активну участь у військово-спортивній грі «Зірниця», на районних змаганнях посіли третє місце, а учні 10-х класів брали участь у військово-спортивній грі «Сокіл» і стали переможцями на районних змаганнях і посіли четверте місце на міських змаганнях.
У початковій школі стали традиційними такі свята, як «Посвята в першокласники»(1-А,1-Б, 1-В), спортивні змагання «Козацькі розваги» (2-А, Б, «Папа, мама, я — спортивна сім'я», «Веселі старти»(2-А, Б), «Новорічний калейдоскоп» (1—3 кл.). Молодші школярі брали активну участь у конкурсах малюнків «Осінь наша мила»(3-А), «Рідна матінка» (2-А), «Зима прийшла» (3-Б), «Ой весна, весна» (3-В). Цікавими були виступи учнів 2-А класу до Дня вчителя і учнів 3-Б класу до 8 березня.
Хлопчики 1-х класів узяли участь у конкурсній програмі «Забави юних козачат», а дівчата 3-х класів — у конкурсній програмі «Міс Дюй-мовочка».
1 вересня у всіх класах пройшов урок «Учимося жити в злагоді й мирі». Протягом року діти мандрували у світі ділових справ, відвідували театри, музеї, бібліотеки, для них були організовані екскурсії, походи. До святкових дат з дня визволення України, визволення Одеси та річниці Великої Перемоги проводились уроки Мужності, діти покладали квіти на Алеї Слави та до інших пам'ятників та меморіальних плит на честь визволителів.
Добре працювали вчителі початкових класів ____________. Це досвідчені вихователі, які приділяли велику увагу питанням культури поведінки, спілкування, зовнішнього вигляду та охорони життя учнів. Вони дбають про те, щоб класні приміщення були затишними, а мікроклімат у колективі — родинним.
Багатим та різноманітним було життя учнів середніх класів. Вони взяли участь у Дні Знань (1 вересня). Учні 6-В класу (кл.керівник ___________) підготували святкове привітання
однокласникам та вчителям. На початку навчального року були сформовані органи учнівського самоврядування, а пізніше учні 5-х класів увійшли до міської організації ______________, створивши шкільну організацію «Ровесник».
Учні 5-х класів пройшли випробування на звання п'ятикласника і відзначили цю подію святом «Посвята в п'ятикласники». Традиційно учні 5—7 класів беруть участь у акції «Милосердя», збирають продукти, одяг і розподіляють за адресами малозабезпеченим та людям похилого віку, що проживають в мікрорайоні школи. 10 квітня (День визволення міста) та 9 травня вони взяли активну участь у акції «Доброго ранку, ветеран».
Живий інтерес в учнів середніх класів викликають екскурсії, походи, відвідування театрів, музеїв. Цікаво провели спортивні змагання учні 6-х класів «Всім класом — на старт», 5-х класів «Веселі старти» (керівник спортивних заходів______), багато зусиль доклала вчитель
трудового навчання__________, аби підготувати і провести «Конкурс майстрів та майстринь», переможцями якого стали учні 7-х класів.
Весело пройшов новорічний карнавал. Було організовано «Лицарський турнір» (7—11 кл.),
конкурс «Нумо, дівчата!» (7-Б клас). Багато уваги приділялося вихованню, охороні життя та здоров'я дітей. За підсумками року кращим класним колективом цієї категорії учнів було визнано колектив 5-Б класу (кл.керівник_______).
Учні 8— 11 класів почали рік веселим святом Першого дзвоника, яке підготували учні 11 -х класів, а до дня міста взяли активну участь у виставці квітів «Україно, ти для мене — диво!», переможцями якої стали колективи 10-А, 9-А, 9-В, 9-Г, 8-Б класів.
Знаменною подією для учнів 10-х класів стало свято «Посвята в старшокласники», в підготовці якого взяли участь як самі десятикласники, так і їх класні керівники. Багато зусиль доклали старшокласники, аби День учителя став справжнім святом. Зусиллями 9-Б класу була святково прибрана школа, учні 8—11 класів випустили стіннівки, підготували концерт.
Незабутньою для старшокласників стала зустріч у літературній вітальні, присвячена річниці з дня народження російського поета М.Ю. Лєрмонтова.
Учні 8-А класу стали ініціаторами цікавої справи з безпеки дорожнього руху, вони провели рейд з виявлення порушників правил і випустили фотомонтаж «Вони порушують правила безпеки».
Разом з учнями 9-А класу вчителі української мови організували і провели конкурс читців, переможців було нагороджено солодкими призами.
Організовано пройшов у школі день боротьби зі СНІДом. Старшокласники взяли участь у конкурсі плакатів (переможці 10-Б, 11-А класи), а лекторська група 8-Б класу підготувала виступи і провела зустрічі у 8—11-х класах.
Традиційними в школі стали новорічні вечори (9-В), вечір зустрічі з випускниками (П-А, 11-Б), День Святого Валентина (Ю-А, 10-Б класи), конкурс «Ми — старшокласниці» (9-Г), «Батьківщину захищати готові!», конкурс на кращий переклад з іноземної мови, «Дзвони Чорнобиля». Класні керівники докладають багато зусиль, щоб виховати справжніх громадян України, людей, спроможних увійти у нове життя, здатних не пливти за течією, а йти обраним шляхом.
У жовтні були оголошені конкурси на кращий коллектив і на кращого класного керівника. За підсумками року кращим було визнано класний колектив____класу і класний керівник
Підсумовуючи, слід зазначити, що всі вихованці школи протягом року були задіяні в навчально-виховному процесі, мали доручення, були залучені до роботи гуртків, клубів, спортивних секцій, музичних шкіл, факультативів. І хоча протягом року мали місце окремі порушення дисципліни серед учнів (куріння, бійка, вживання ненормативної лексики), але серйозних правових порушень, здійснених учнями школи, не виявлено. А рівень ефективності участі класів у виховних заходах був досить високий. Про це свідчить подяка ______________райдержадміністрації за участь
школи у виставці квітів «Україно, ти для мене — диво!», грамоти за участь у спортивних змаганнях різного рівня, III місце у районній грі «Зірниця» і IV місце у міській військово-спортивній грі «Сокіл». Театральний гурток став лауреатом обласного огляду «Таланти твої, Україно», грамотами нагороджено членів клубу «Ерудит», учнів 9-х класів за участь у конкурсі з технічного моделювання, декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва.
На підставі вищезазначеного
НАКАЗУЮ:
1. За високий рівень виховної роботи школи оголосити подяку заступнику директора з виховної роботи_____________.
2. Визначити переможцями конкурсу «Кращий класний керівник школи» класних керівників _______класів_________________.
3. Нагородити грамотою школи вчителя допризовної підготовки юнаків__________за активну участь в організації військово-патріотичного виховання та за результатами перевірки міського управління освіти.
4. Нагородити грамотою школи керівника театрального гуртка учителя_________.
5. Оголосити подяку вчителю__________за багаторічний творчий підхід до справи з правового виховання.
6. Оголосити подяку вчителям_______за активну участь у роботі з виховання учнів.
7. Порушити клопотання про нагородження Грамотою Міністерства освіти і науки України
вчителя___________за кропітку роботу з підростаючим поколінням.
8. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника директора школи з виховної роботи_____________.
Директор школи
З наказом ознайомлені
Джерело: http://www.erudittar.narod.ru |