«Повір у себе» - Виховні години та позакласні заходи - Заступник з виховної роботи
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
 
Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 9495
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Виховні години та позакласні заходи

«Повір у себе»

Мета: переконати учнів у шкідливості куріння, викликати негативне ставлення до цієї згубної звички, пропагувати здоровий спосіб життя та переконувати учнів в можливості досягнення ними успіху без куріння і вживання алкоголю, в можливості подолання стресу способом виховання віри у свої безмежні можливості, спрямовувати духовний розвиток.

Ідея: Якщо хочеш вдосконалити світ - вдоскональ себе, аби бути гідним досконалого світу.

Нотатки щодо ідеї виховної години:

Віра в людину, віра у себе… Це ті ключові слова, з яких, на мою думку, необхідно починати будь-який виховний процес. Виховання є непростою справою, але такою, що завжди приносить свої плоди. 

Мета: переконати учнів у шкідливості куріння, викликати негативне ставлення до цієї згубної звички, пропагувати здоровий спосіб життя та переконувати учнів в можливості досягнення ними успіху без куріння і вживання алкоголю, в можливості подолання стресу способом виховання віри у свої безмежні можливості, спрямовувати духовний розвиток.

Ідея: Якщо хочеш вдосконалити світ - вдоскональ себе, аби бути гідним досконалого світу.

Нотатки щодо ідеї виховної години:

Віра в людину, віра у себе… Це ті ключові слова, з яких, на мою думку, необхідно починати будь-який виховний процес. Виховання є непростою справою, але такою, що завжди приносить свої плоди. 

Перш за все хочу нагадати, що ми живемо в період інтенсивного переходу від індустріального до інформаційного суспільства, тому нам необхідно розуміти важливість впровадження особистісно-орієнтованого виховання, створення умов для саморозвитку та самовдосконалення дітей, осмисленого визначення ними своїх можливостей і життєвих компетенцій. Тому кожен вчитель повинен розуміти і підтримувати дитину, а атрибутом його професіоналізму, звичайно, була, є і буде велика любов до дитини, любов віддана, безкорисна і не має значення якою є дитина в даний момент6 гарною чи може тою, яка в силу своєї слабості зробила якийсь проступок. Так, в наш вік розвитку високих технологій часто-густо діти отримують негативну інформацію і, не розуміючи її шкоди, завдають лиха собі та болю близьким.

Наше завдання вступити в довірливі відносини з нашими вихованцями, але не для того, щоб їх використати , а для того, щоб в потрібний момент допомогти, зупинити, вселити віру в самих себе….

На виховній годині потрібно створити всі умови для комфортного відпочинку учнів. Так саме відпочинку, саме приємного спілкування однокласників між собою та з класним керівником. Діти повинні іти на виховну годину з бажанням дізнатись про щось нове, пограти ігри, навчитись бути впевненим у собі, повірити у свої сили.

Виховний вплив на школяра має ґрунтуватися на гуманістичних засадах, що передбачає оптимістичний підхід до учня, віру в його потенційні позитивні можливості, бути засобом запобігання шкідливим звичкам та профілактики правопорушень. Ефективним засобом запобігання шкідливим звичкам у дітей є цілеспрямоване поглиблення інтересу до процесу навчання, формування провідних особистісних якостей. 

Потрібно максимально враховувати вікові психофізіологічні особливості та індивідуальні можливості кожної дитини, поглиблювати її інтереси, навички і задатки.

Хід виховної години

1.Початок. Оголошення теми і мети виховної години.

2.Розігрів.Вправа «Інтенсивна фізична взаємодія» 

Група підлітків сидить на стільцях, розташованих по колу. Ведучий (або доброволець з учасників) стоїть у його центрі, оскільки вільний стілець для нього відсутній. Ведучий об'являє, хто буде мінятись місцями. Наприклад, "Міняються місцями ті, хто в кого гарний настрій". Всі, хто відповідає даній умові, встають зі своїх стільців і швидко міняються місцями з кимось із присутніх. Ведучий у цей час повинен зайняти стілець, що звільнився. Підліток, який залишився без стільця, стає ведучим.

Основний етап

Як було видно ще з першої вправи, що учні сидять в колі, так саме в колі і варто проводити заняття такого типу, де учням пропонується розслабитись, відпочити, зняти напругу і, можливо , навіть посміятись. І як тільки діти вже «розігрілись», можна переходити до серйозних запитань, які варто заздалегідь продумувати перед кожною виховною годиною.

До теми цієї виховної години були дібрані такі запитання:

1.Що таке превентивне виховання?( якщо з’ясується, що ніхто з учнів не зеає лексичного значення цього слова, то класний керівник допомагає своїм вихованцям)

2.Як ви думаєте, чи є важливим попереджуюче виховання, чи можливо учням варто наробити власних помилок, щоб чогось навчитись? ( тут вже може розгорнуитсь невелика дискусія, як правило учні, яких розігріли в попередній вправі охоче висловлюють свою думку, закріплюють слова конкретними прикладами)

Якщо ми хочемо досягти у вихованні дітей певного успіху, то запитань не має бути так вже багато, в більшості випадків вистачить двох, трьох.То ж переходимо до наступної вправи.

Вправа «Пам’ятай»

Оскільки на даній виховній годині ми говоримо про шкідливість куріння та раннє виявлення цієї пагубної звички у учнів, то вправа буде виглядати так. Скажімо її розпочинає Станіслав і він говорить: «Я вважаю щокуріння шкодить органам дихання». Це його аргумент. Біля Станіслава сидить Оксана. Вона продовжує: «Він, Стас, і він вважає, що куріння шкодить для органів дихання, а я – Оксана, і я думаю, що жінка, яка палить не може народити здорових дітей». Третій учень продовжує: «Стас вважає куріння шкідливим для органів дихання, Оксана вважає шкідливим для майбутнього покоління, а я – Олег, вважаю, що курець – це потенційний хворий на рак» і т.д. Ця вправа допомагає учням знаходити все нові і нові аргументи шкідливості даної звички, розвиває пам’ять, бо кожен має називати аргумент свого товариша, спонукає учня висловлювати свою думку, робить його розкутим і вчить його спілкуватись.

Обговорення ходу та результатів заняття. (передбачити хід обговорення неможливо, але це завжди дуже цікаво навіть для дорослого). Можна запропонувати висновок у вигляді фрази і попросити учнів прив’язати до обговорюваної теми.Наприклад, длу сучасних дітей, важливо почувати себе у своїх діях вільними, тобто вони хочуть свободи. То тут підійде фраза, яку я випадково зустріла на форумі, де люди ділились власними думками, і мені прийшла до душі така теза : « Робити те, що вважаєш правильним - свобода. Робити усе, що забажаєш - дикість. Робити щось корисне лише для себе - егоїзм. Чинити правдиво з найбільшою користю для інших - справжня свобода».Після обговорення виховну годину можна завершити, але обов’язково запросити учнів на наступну виховну годину та попередньо оголосити її тему. 

Рудік Ірина,гімназія ім.О.Партицького,м.Жидачів



Джерело: http://tolerant.org.ua
Категорія: Виховні години та позакласні заходи | Додав: хотина (10.11.2011)
Переглядів: 6016 | Рейтинг: 2.7/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
пошук на сайті
Годинник
Друзі сайту
Друзі сайту
Презентації для дітей
http://grushkivka.at.ua
Вчитель-вчителю
Я - Вихователь!
talschool-music Сервер поздоровлень, побажань та привітань МамаТато  З думкою про учня... �������-���� Вязание спицами и крючком музыка, '); Сценарии школьных мероприятий Васильківський РМК< Великовільшанська ЗОШ< поурочные, гдз, учебники
Моя кнопка
 Заступник з виховної роботи



Copyright MyCorp © 2016
Конструктор сайтів - uCoz