Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
 
Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 9855
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Виховні години та позакласні заходи

Людина-індивід, всі разом колектив. Тренінг для старшокласників
Мета: створити діловий, творчий психо¬логічний клімат.
Девіз: Розуміти один одного, поважати, прощати, любити.

Хід тренінгу

1. Привітання. Знайомство.
Психолог пропонує кожному учаснику по колу зробити рекламу самому собі. Це має бути лаконічна фраза, одне речення, в якій можна сказати своє ім’я та щось про себе. Після того, як в усіх буде можливість себе прорекламувати, вправа закінчується аплодисментами.

2. Повторення правил.
Зараз я пропоную пригадати наші правила. Ви отримаєте по одному аркуші паперу А-4, на ньому записане одне з правил. Ваше завдання: потрібно намалювати на аркуші паперу символ, який би передавав зміст даного правила.
На підготовку 4 хв.
Учасники презентують свої символи, та вивішують на дошку.
Запитання: «Що нового побачили ми у правилах нашої групи після виконання такого завдання?»

3. Вступ.
Психолог. Характерна риса справжньої школи — це благодатний клімат, що визна-чає ставлення вчителів і дітей до всього, що відбувається як до особисто значущого, важ¬ливого і цікавого. Колектив — це єдине ціле, це учителі і учні. Ми спілкуємось, пізнаючи один одного все глибше.
Сьогодні на нашому тренінгу ми спробує¬мо створити творчий, діловий психологічний клімат, аби якомога більше дізнатися один про одного.

4. Очікування.
Зараз ви отримаєте по стікеру (вирізаному у вигляді квітки), на своїй квітці кожен має записати свої очікування від сьогоднішнього заняття.
Після виконання пропонується по черзі кожному учаснику прочитати, що написано на його квітці. Після того, як всі учасники зачитають свої записи, пропонується прикріпити їх на плакат, на якому зображена ваза.
Запитання: «Про що говорить наша ваза?»

5. Вправа «Числа, які правлять світом»
Номер будинку і квартири, номер те¬лефону і авто, номер паспорта і дата на-родження. Скільки чисел у нашому житті! Нумерологія — містика чисел — переконує, що ці цифри даються долею не випадково.
У кожного є своє число, дане йому при народженні. Запишіть свою дату народжен¬ня. Наприклад, 25.07.1976. Знайдіть суму всіх цифр. Додаємо доти, поки не буде число з однією цифрою. А тепер послухайте, що зна¬чить ваше число.
1— у багатьох релігіях світу це — символ божественної сили. Його носії — яскраво ви¬ражені лідери. Вони цілеспрямовані і праг¬нуть до влади. Для досягнення мети такі люди розраховують тільки на себе і не сприймають натиску з боку. Вони впевнені в унікальності і часто досягають успіху.
2 — цим людям притаманні романтизм і фантазія. Вони мають філософські нахили, вміють добре пристосовуватися до різних об¬ставин. Легко поступаються в дрібницях, але від головної мети не відступають, тому дуже часто успішні в бізнесі. Двоїстість особистості робить їх непостійними. Але «двієчники» — ласкаві і не люблять лишатися на самоті.

З—саме своєю триєдністю сильна «Свята Трійця». Трійка — символ динамічності осо¬бистості. Люди з числом «З» — артистичні, мають нахили до творчості. Вони

щедрі. Але повсякденності вони не переносять, потребу¬ють різноманітності.
4 — люди з цією цифрою надійні. Вони друзів не зраджують. Понад усе в житті цінять надійність, стабільність. У почуттях і вчинках вони, як правило, простодушні, через це виби¬рати для спілкування «трієчників» їм не реко¬мендують — «четвірочник» швидко засумує. Але для тих, хто шукає партнера серйозного і надовго — то це те, що вам треба.
5—у п'ятірці криється сильна, але супереч¬лива енергетика. Якщо п'ятиконечна зірка дивиться вершиною вгору — це енергія по¬зитивна, якщо вершиною вниз — навпаки. Кожний носій «5» робить для себе цей вибір. Ці люди люблять волю і експерименти, пре¬красні працівники.
6—шестиконечна зірка в давнину вважа¬лась символом гармонії. Пізніше до шістки почали ставитися як до символу переходу, незавершеності. Люди з символом «б» вміють узагальнювати, підкоряти собі інших. Мета їх¬нього життя — постійність, їхня вимогливість до інших — підвищена. Вони розумні, але їх легко вивести з рівноваги.
7 — це — щаслива цифра. Людям з циф¬рою «7» притаманно більше удачі ніж іншим. Вони «везучі». Якщо у вашому житті це не так, то ви відійшли від цього шляху. Намагайтесь зрозуміти, що ви зробили не так. Люди з цією цифрою — потайні, мають сильний неза¬лежний характер і схильні до нестандартних вчинків. Але в душі емоційні, тому з ними не доведеться сумувати.
8—символ влади. Покладена на бік вісімка стає символом безпомічності. Носії «8» мають сильну волю. Такі люди рішучі і завжди йдуть до кінця. Вони завжди вірні в усьому.
9—символ космосу. Такі люди вкрай сен¬тиментальні, їх легко образити, вони вміють переживати біль. Носії «9» — ідеальні вико¬навці будь-яких робіт, готові працювати цілу добу без .відпочинку. Таким людям потрібна похвала, ласка, підтримка.

6. Вправа – руханка «М’яч у колі»
Мета: зняття фізичного та емоційного напруження, покращення настрою в групі.
Учасники стають у коло, утворюючи ногами ворота. Психолог кидає м’яч у коло. Учасники руками захищають свої ворота, а також руками намагаються забити гол. Хто пропустить гол, захищає свої ворота однією рукою, а хто два рази пропустив м’яч, тоді виходить з гри.

7. Вправа «Яким я буду через 5 років»
Один з учасників сідає на «гарячий стілець»

Психолог. Подивіться на учасника у центрі кола. Ви його вже добре знаєте. Уявіть його через п'ять років, розкажіть, де він працю¬ватиме, що робитиме у вільний час,
чи буде у його сім'я?
Поки група висловлюється, учень мов¬чить.
Обговорення
• Яким ви уявляєте своє майбутнє?
• Чого очікуєте?
• Чого побоюєтесь?

8. Тест «Який у вас самоконтроль?»
Відповідайте «так» або «ні» на запитання, проставляючи « + » або « — ».


1. Мені важко наслідувати інших людей.
2. Я б, мабуть, зміг принагідне скорчити з себе дурника, щоб привернути увагу чи роз¬важити інших.
3. З мене міг би вийти непоганий актор.
4. Іншим людям інколи здається, що я пе¬реживаю щось глибше, ніж це є насправді.
5. У компанії я рідко опиняюсь у центрі уваги.
6. У різних ситуаціях і в спілкуванні з різ¬ними людьми я часто поводжусь зовсім по іншому.
7. Я можу відстоювати тільки те, в чому щиро переконаний.
8. Щоб досягти успіху в справах і в стосун¬ках з людьми, я стараюсь бути таким, яким мене хочуть побачити.
9. Я можу бути привітним з людьми, яких не переношу.
10. Я завжди такий, яким здаюся.
Ключ
Відповідь «так» на висловлювання, яке збігається з питанням 2, 3, 4, б, 8, 9, 10. «Ні» на висловлювання — 1, 5 , 7. За збіг — 1 бал. Підрахуйте бали.
О—3: у вас низький самоконтроль. Ви не вважаєте за потрібне змінити його залежно від ситуації. Ви здатні до широкого саморозкриття в спілкуванні. Дехто вважає вас «незручним» у спілкуванні через прямолінійність.
4—6: у вас середній самоконтроль. Ви щирі, але стримані у своїх емоціях. Вам треба біль¬ше зважати у своїй поведінці на оточення.
7—10: у вас високий самоконтроль. Ви лег¬ко входите в будь-яку роль, гнучко реагуєте на зміну ситуацій. І навіть можете передбачити враження, яке ви справляєте на навколиш-ніх.
Враховуйте результати тесту у своєму спілкуванні з людьми!

9. Підсумок.
Ось і підійшло до завершення наше заняття. Зараз пропоную висловитись стосовно аншого заняття, що було цікавого, чи справдились наші очікування і наскільки.

10. Прощання.
Візьміться за руки і побажайте один одному щось гарне.
Нехай завжди буде у вас гарний настрій – запорука доброзичливого спілкування
Дякую за увагу.

Категорія: Виховні години та позакласні заходи | Додав: Лесюня (01.02.2010) | Автор: Шостак Олеся E
Переглядів: 9393 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
пошук на сайті
Годинник
Друзі сайту
Друзі сайту
Презентації для дітей
http://grushkivka.at.ua
Вчитель-вчителю
Я - Вихователь!
talschool-music Сервер поздоровлень, побажань та привітань МамаТато  З думкою про учня... �������-���� Вязание спицами и крючком музыка, '); Сценарии школьных мероприятий Васильківський РМК< Великовільшанська ЗОШ< поурочные, гдз, учебники
Моя кнопка
 Заступник з виховної роботи



Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz