Вправи на розвиток уваги та пам'яті - Соціально-психологічна служба - Заступник з виховної роботи
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
 
Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 9496
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Соціально-психологічна служба

Вправи на розвиток уваги та пам'яті

Вправи на розвиток уваги та пам'яті

 

Вправа 1.

Візьміть будь-який предмет (наприклад годинник, ключ), нехай дитина огляне його уважно на протязі тридцяти секунд, заплющить очі та постарається відтворити побачене якомога точніше. Якщо деякі деталі не будуть відтворені чітко, нехай дитина подивиться на предмет знову, за тим заплющить очі і так далі - до повного сприйняття предмету.

 

 

Слідкуйте за тим, щоб дитина регулярно виконувала ці вправи. Перш за все батьки, вихователі та вчителі повинні допомагати дітям розвивати свою пам'ять. Допомагати весело, цікаво, непомітно, допомагати у грі. Таких ігор, які розвивають дитячу пам'ять, величезна кількість. Деякі з них запропоновані вам у нашій ігротеці. Крок за кроком, ви навчите дітей добре запам'ятовувати, приймати правильні рішення, виявляти наполегливість та волю при досягненні своєї мети.

Вправа 2.

Нехай малюк уявить для себе обличчя, яке бачить доволі часто, але має про нього загальну уяву. Нехай дитина доповнить свої спостереження, коли знову побачить це обличчя, і почне спостереження знову; до того моменту, поки не буде уявляти.

 

 

Вправа 3.

Ввімкніть дитині аудіо казку, затим поступово зменшуйте звук до того моменту, доки можливо зрозуміти, про що говорять. Мала інтенсивність звуку примусить дитину зосередитися. Не варто продовжувати вправу більше трьох хвилин.

 

Вправа 4.

Підшукайте для дитини красивого вірша, читайте його повільно та уважно, роблячи акценти на важливих словах для точного відображення у свідомості того, про що йде мова. Дитина не повинна відволікатися на проблеми, не пов'язані з віршем.

 

Вправа 5.

За сюжетом відомої російської казки "Ріпка". Кожен герой казки співпадає з конкретною дією. Припустимо, ви говорите "бабка" - "плетете шкарпетку". Ви говорите "онучка" - підстрибуєте, якщо "дідка" - "рубаєте дрова", "кішка" - вмиваєтесь, "Жучка" - гавкаєте, "мишка" - попискуєте.

Спочатку ви говорите і показуєте рухи правильно, а потім починаєте плутати: говорите "бабка", а самі підстрибуєте.

 

Вправа 6.

Покажіть дітям різноманітні предмети (наприклад, ручка, альбом, хлопавка, олівець, ластик, пістолет, пенал, підручник, горнятко), а діти повинні плеснути у долоні, коли ви будете показувати предмети, що відносяться до шкільного приладдя.

Після цього розкладіть предмети в певній послідовності. Нехай діти уважно роздивляться предмети, а потім закриють очі. Тим часом ви поміняєте предмети місцями, а діти, відкривши очі, повинні здогадатися, що змінилося.

 

Вправа 7.

Ви називаєте тварин (вівця, лев, ведмідь, коза, лисиця, корова, заєць, півень, вовк, собака); якщо це дикі тварини, то діти повинні плескати в долоні, якщо свійські - присідати.

 

http://levko.info



Джерело: http://levko.info
Категорія: Соціально-психологічна служба | Додав: хотина (15.01.2011)
Переглядів: 2539 | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
пошук на сайті
Годинник
Друзі сайту
Друзі сайту
Презентації для дітей
http://grushkivka.at.ua
Вчитель-вчителю
Я - Вихователь!
talschool-music Сервер поздоровлень, побажань та привітань МамаТато  З думкою про учня... �������-���� Вязание спицами и крючком музыка, '); Сценарии школьных мероприятий Васильківський РМК< Великовільшанська ЗОШ< поурочные, гдз, учебники
Моя кнопка
 Заступник з виховної роботи



Copyright MyCorp © 2016
Конструктор сайтів - uCoz