Річна циклограма діяльності соціального педагога - Соціально-психологічна служба - Заступник з виховної роботи
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
 
Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 9496
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Соціально-психологічна служба

Річна циклограма діяльності соціального педагога

Річна циклограма діяльності соціального педагога 
Серпень
 
- Формування цілей та завдань діяльності.
 
-Вибір головних орієнтирів в організації соціально-педагогічної діяльності.
 
-Дослідження
 соціуму (вивчення факторів позитивного і негативного впливу на дітей і підлітків, формування допоміжних сил, соціально-педагогічних служб). 
Вересень
 
-Загальна діагностика контингенту учнів, умов їх життєдіяльності, формування проблемного поля на основі даних діагностики.
 
- Планування,
 програмування, проектування соціально-педагогічної діяльності. 
- Робота з реалізації проблемного поля життєдіяльності учнів.
 
- Здійснення соціально-педагогічної підтримки, турботи в процесі адаптації новоприбулих, повторно навчаються, п'ятих класів у процесі педагогічної реабілітації дітей з поведінкою, що відхиляється;
 
- Робота з педагогами з розвитку емпатії та педагогічної рефлексії;
 
- Залучення батьків до активної соціально-педагогічну діяльність, встановлення «педагогічного мосту» між вчителями батьками, залучення дітей до діяльності.
 
Жовтень
 
- Активне занурення в соціально-педагогічну діяльність.
 
- Активізація роботи всіх допоміжних сил, структур, служб по залученню дітей у різні види соціально-корисної діяльності.
 
Грудень
 
- Симптоматична діагностика сімей групи соціального ризику, надання їм з повідне допомоги.
 
- Робота з педагогами щодо розвитку педагогічної рефлексії, емпатії до дітей.
 
- Підведення підсумків за перше півріччя.
 
Січень-лютий
 
-
 Подальше здійснення системно-функціонального підходу до діяльності з залученням усіх наявних допоміжних сил - суб'єктів соціально-педагогічної діяльності. 
-Професійно-орієнтаційна діагностика випускників (акцент на дітей групи соціального ризику, обдарованих).
 
Березень-квітень-травень
 
-
 Прогнозування працевлаштування випускників, що відносяться до групи ризику. Попереднє знайомство з навчальними закладами, які обрали діти. 
- Здійснення соціально-педагогічної профілактичної роботи з мінімізації негативного прогнозу (неспішності) у навчальній діяльності.
 
- Прогнозування організацію літнього відпочинку дітей групи соціального ризику.
 

Категорія: Соціально-психологічна служба | Додав: хотина (26.09.2011)
Переглядів: 2281 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
пошук на сайті
Годинник
Друзі сайту
Друзі сайту
Презентації для дітей
http://grushkivka.at.ua
Вчитель-вчителю
Я - Вихователь!
talschool-music Сервер поздоровлень, побажань та привітань МамаТато  З думкою про учня... �������-���� Вязание спицами и крючком музыка, '); Сценарии школьных мероприятий Васильківський РМК< Великовільшанська ЗОШ< поурочные, гдз, учебники
Моя кнопка
 Заступник з виховної роботи



Copyright MyCorp © 2016
Конструктор сайтів - uCoz