Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
 
Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 9855
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Соціально-психологічна служба

РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ УВАГИ УЧНІВ

РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ УВАГИ УЧНІВ

Рівень нижче середнього, низький:

1.         Враховуйте час найбільшої ефективності уваги учнів протягом уроку. Стійка увага зберігається від 8 до 23 хвилин. Продуктивніше подавати мнемонічний матеріал саме в цей час.

2.          Спостерігайте за зовнішніми проявами спрямованості уваги дитини. Спрямовуйте її залежно від виду роботи.

3.          Враховуйте, що в умовах тривалої концентрації на одноманітному слабкому подразнику виникає ефект коливання уваги. Періодично включайте у лекційний матеріал проблемні завдання, що потребують розумових зусиль.

4.        Не відволікайте учнів, якщо ви дали завдання, що потребує концентрації уваги: не ходіть класом, не продовжуйте пояснення тоїцо.

5.          Зосередженню уваги допоможе і просте запитання, яке ви можете поставити після відповіді дитини: «На яке запитання ти щойно відповідав?» Допомагає сконцентрувати увагу і просте повторення запитання.

6.         Давайте більше запитань для роботи з підручником, оскільки єдиним організатором уваги у такій роботі є зміст матеріалу, а не зовнішні чинники.

7.  Вчасно використовуйте вправи на відпочинок.

Середній рівень:

1.        Частіше використовує засіб взаємної перевірки письмових завдань, який сприяє концентрації уваги учнів.

2.          Підкріплюйте увагу дітей через певні проміжки часу відповідними завданнями, оціночними судженнями тощо.

3.        Враховуйте, що збільшення обсягу елементів, що сприймається, викликає зменшення уваги і навпаки.

Високий рівень:

1.         Враховуйте, що занадто частий перехід від одного виду діяльності до іншого втомлює. Використовуйте розподіл уваги не більше, ніж на 2-3 об’єкти.

2.       Частіше урізноманітнюйте форми роботи, завдання. Це активізує не лише увагу, але й інші психічні процеси дитини.

3.  Пам’ятайте, що нове і невизначене привертає увагу.

Категорія: Соціально-психологічна служба | Додав: хотина (16.01.2013)
Переглядів: 1196 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
пошук на сайті
Годинник
Друзі сайту
Друзі сайту
Презентації для дітей
http://grushkivka.at.ua
Вчитель-вчителю
Я - Вихователь!
talschool-music Сервер поздоровлень, побажань та привітань МамаТато  З думкою про учня... �������-���� Вязание спицами и крючком музыка, '); Сценарии школьных мероприятий Васильківський РМК< Великовільшанська ЗОШ< поурочные, гдз, учебники
Моя кнопка
 Заступник з виховної роботи



Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz