РЕКОМЕНДАЦІЇ
ДЛЯ КОРЕКЦІЇ ПАМ’ЯТІ
Рівні:
Низький рівень:
— вказуйте
учням, що потрібно запам’ятати;
—
вчіть дитину самостійно
забарвлювати матеріал, деталізувати, пов’язувати із значущим для неї;
—
розвивайте в учня вміння
знаходити спільне і відмінне у тому, що треба запам’ятати, з тим, що він знає;
—
запропонуйте учневі виписувати на
аркуші паперу те, що потрібно запам’ятати, і час від часу звертати на нього
увагу;
—
частіше використовуйте
інформацію, яку діти запам’ятовували; повторюйте її;
— використовуйте
під час уроків вправи та ігри для тренування пам’яті,
Середній рівень:
—
вчіть дитину запам’ятовувати не
слова, а думки; за таких умов вона зможе висловлювати її своїми словами;
—
пропонуйте учням вигадувати
запитання до інформації, яку потрібно запам’ятати, висловлювати щодо неї свою
власну думку;
—
навчіть дитину усувати фактори,
що перешкоджають концентрації, адже труднощі із запам’ятовуванням і пам’яттю -
це, переважно, результат нерозвиненої здатності до концентрації уваги,
Високий рівень:
—
для кращого запам’ятовування
вчіть дитину поетапно опрацьовувати текст: огляд, виділення головних думок;
уявно зображувати певний фрагмент тексту; створювати ланцюжок з центральних
словосполучень кожного фрагменту.
|