Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
 
Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 9602
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Соціально-психологічна служба

РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ МИСЛЕННЄВИХ УМІНЬ УЧНІВ

РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ МИСЛЕННЄВИХ                              УМІНЬ УЧНІВ

Рівні:

Дуже низький рівень:

        формуйте у дітей вміння виділяти ознаки предметів та впізнавати пред­мети на даними ознаками;

   вчіть порівнювати два і більше предметів;

         вчіть класифікувати предмети і явища та узагальнювати їх за планом (проаналізувати предмети чи явища, виділити істотні ознаки; виділити головні ознаки відповідно до мети завдання; об’єднати їх словами чи реченнями).

Середній, високий рівні

        формуючи уміння здійснювати аналіз і синтез, спирайтеся на побутовий досвід дитини;

         вчіть дітей виявляти аналогію або її відсутність; добирайте приклади з вашого предмета, демонструйте аналогію і давайте завдання дітям на вияв­лення її;

         використовуйте на уроках абстрактні поняття, давайте завдання на їх конкретизацію;

- розвивайте у дітей навички використання індуктивного й дедуктивного методів пізнання.

Категорія: Соціально-психологічна служба | Додав: хотина (16.01.2013)
Переглядів: 435 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
пошук на сайті
Годинник
Друзі сайту
Друзі сайту
Презентації для дітей
http://grushkivka.at.ua
Вчитель-вчителю
Я - Вихователь!
talschool-music Сервер поздоровлень, побажань та привітань МамаТато  З думкою про учня... �������-���� Вязание спицами и крючком музыка, '); Сценарии школьных мероприятий Васильківський РМК< Великовільшанська ЗОШ< поурочные, гдз, учебники
Моя кнопка
 Заступник з виховної роботи



Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz