Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
 
Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 9602
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Соціально-психологічна служба

Програма вивчення сім’ ї

Програма вивчення сім’ ї          

1.  Прізвище, ім'я учня.

2.              Адреса.                                   

3. Тип сім'ї: повна проста (батьки., діти), повна складна (батьки, діти, бабуся,

              дідусь), повна, але один із батьків нерідний, неповна.

4.              Скільки років існує сім'я.

5.              Кількість дітей.

6.              Житлові і матеріальні умови.

7.              Характеристика сім'ї за віком: вік дорослих членів сім'ї, вік дітей.

8.              Де  і ким працюють батьки.

9.              Освіта дорослих членів сім'ї.

10. Культурний рівень батьків:

-         наявність домашньої бібліотеки;

-         читання періодичної преси;

-         читання педагогічної літератури;

-         відвідування осередків літератури.

11. Сімейна атмосфера:

-         доброзичлива;

-         дружелюбна;

-         нестійка;

-         байдужа;

-         гнітюча, недоброзичлива.

 

12.       Хто з батьків більше приділяє уваги дітям.

13.       Система виховного впливу:

 

-         узгодженість усіх членів сім'ї у питаннях виховання дитини;

-         відсутність чи наявність конфліктів щодо виховання дітей;

-         відсутність виховання як системи цілеспрямованого впливу.

 

14.       Рівень (відсутність) інтересу і бажання поповнювати свої психолого-педагогічні    знання.

15.       Стосунки в сім'ї:

 

-         стосунки між батьками, старшими членами родини;

-         стосунки між батьками і дітьми;

-         стосунки між дітьми;

-         причини конфліктів в сім'ї;

 

-         особливості   протікання   конфліктів   в   сім'ї,   їх   періодичність,   інтенсивність, тривалість, способи їх вирішення.

-         вплив стосунків у сім'ї на самопочуття,  поведінку дитини в сім'ї, школі, її успішність.

16 Дозвілля сім'ї та дитини:  - як члени сім'ї проводять своє дозвілля, чому його присвячують;

-         час, використаний на дозвілля членів сім'ї;

-         форми проведення дозвілля: проведення спільне, окреме;

-         ставлення дитини до спільного сімейного дозвілля;

17.  Взаємодія сім'ї і школи:

-         відвідування батьками батьківських зборів, конференцій, диспутів, консультації тощо.

-         через кого з членів сім'ї підтримується зв'язок із школою;

-         допомога батьків школі

 

Категорія: Соціально-психологічна служба | Додав: хотина (09.01.2011)
Переглядів: 1697 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
пошук на сайті
Годинник
Друзі сайту
Друзі сайту
Презентації для дітей
http://grushkivka.at.ua
Вчитель-вчителю
Я - Вихователь!
talschool-music Сервер поздоровлень, побажань та привітань МамаТато  З думкою про учня... �������-���� Вязание спицами и крючком музыка, '); Сценарии школьных мероприятий Васильківський РМК< Великовільшанська ЗОШ< поурочные, гдз, учебники
Моя кнопка
 Заступник з виховної роботи



Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz