Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
 
Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 9602
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Методична скарбничка

Технологічна карта уроку

Технологічна карта уроку

 

Навчальний предмет_____________________________

Тема уроку_____________________________________

Мета уроку ____________________________________

Тип уроку ­_____________________________________

Завдання уроку_________________________________

Школа ­________________________________________

Учитель_______________________________________

Дата__________________________________________

Клас__________________________________________

 

 

 

Етап уроку та завдання етапу

Спостереження та аналіз

1

Організаційний момент та мотивація навчальної діяльності.

 

Підготувати учнів до роботи на уроці в ціло­му і на кожному конкретному етапі уроку

2

Перевірка домаш­нього завдання

 

Встановити правильність і усвідомленість виконання учнями домашнього завдання,

ліквідувати визначені недоліки в засвоєнні знань, в оволодінні вміннями інтелектуаль­ного і практичного характеру

3

Всебічна перевірка ступеня засвоєння змісту навчального матеріалу.

 

Перевірити знання певної кількості учнів, виявити причини і недоліки у знаннях і вміннях; стимулювати окремих учнів та весь клас до оволодіння раціональними прийомами учіння та самоосвіти

4

Підготовка учнів до активного й усвідомленого засвоєння навчального матеріалу

 

Організувати і спрямувати навчально ­пізнавальну діяльність учнів до досягнення основної мети (мотивація, актуалізація рані­ше засвоєних знань та вмінь, їх об'єктивізація), Активізація навчально  - пізнавальної діяльності учнів

5

Засвоєння  нового матеріалу

 

 

Дати учням конкретне уявлення про елемен­ти предметно-наукових (терміни, поняття, правила, закони, теорії, факти тощо) і допо­міжних (філософські, методологічні, істори­ко-наукові, міжнаукові, міжпредметні) знань,

Виробити відповідні уміння інтелектуального і практичного характеру, Закріпити в системі, спеціально організованої діяльності інтелек­туального і практичного характеру ті знання і вміння, які необхідні для самостійної роботи над новим матеріалом

6

Перевірка розуміння і корекція засвоєння учнями нового матеріалу.

 

Перевірити  елементи знань, що засвоюються, структурно функціональні  зв`язки і логічні стосунки між ними; надати індивідуальну допомогу учням, що її потребують.

7

Підведення підсумків уроку

 

Узагальнити засвоєні знання у вигляді певної цілісності. Оцінити рівень засвоєння знань і способів діяльності всього класу та окремих учнів

8

Домашнє завдання.

 

Повідомити учням зміст д/з, пояснити методику його виконання. Звернути увагу учнів на важливі помилки, способи їх усунення, норми часу для виконання домашнього завдання

 

 

 

Категорія: Методична скарбничка | Додав: хотина (29.01.2011)
Переглядів: 2020 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
пошук на сайті
Годинник
Друзі сайту
Друзі сайту
Презентації для дітей
http://grushkivka.at.ua
Вчитель-вчителю
Я - Вихователь!
talschool-music Сервер поздоровлень, побажань та привітань МамаТато  З думкою про учня... �������-���� Вязание спицами и крючком музыка, '); Сценарии школьных мероприятий Васильківський РМК< Великовільшанська ЗОШ< поурочные, гдз, учебники
Моя кнопка
 Заступник з виховної роботи



Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz