Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
 
Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 9602
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Методична скарбничка

«Створення програми роботи з учнями, які мають низькі навчальні можливості»

Педагогічна рада «Створення програми роботи з учнями, які мають низькі навчальні можливості»

Причина проведення педради: наслідком орієнтації школи на роботу з дітьми з вираженими навчальними інтересами стало підвищення кількості учнів, які мають низький рівень навчальних досягнень.

Мета: пошук варіантів рішення проблеми підвищення навченості дітей, які мають низький рівень навчальних досягнень.

Підготовча робота: проведення опитування серед учнів, учителів і батьків. Систематизовані дані в наочному вигляді представляються на педраду.

Порядок проведення педради: публічний виступ із теми «Причини низького рівня навчальних досягнень школярів» (теоретичні положення з питання проблем дітей зі слабкою навченістю, коментар до проведеного у школі дослідження - опитування вчителів, учнів, батьків).

Організація «мозкового штурму» з питання: які заходи зобов'язана містити в собі програма роботи школи з дітьми, які мають низький рівень навченості?

Усі учасники педради поділяються на чотири групи, приблизно рівні за кількістю.

Перша група - «Керівники» - поєднує директора, його заступників, голову профкому, голів ради з профілактики, резерв керівників і педагогів із вищою кваліфікаційною категорією (інтелектуальних лідерів школи).

Друга група - «Учителі» - складається з педагогів, які не ввійшли в ті дві групи, що залишились.

Третя група - «Батьки» - має у своєму складі тих учителів, чиї діти вчаться у школі.

Четверта група - «Учні» - містить у собі молодих учителів, організатора, психолога та соціального педагога.

Далі робота будується в такий спосіб:
Протягом десяти хвилин кожній групі необхідно виробити рекомендації для внесення корективів у програму роботи освітньої установи: які дії варто робити учням, їхнім батькам, учителям та адміністрації школи, щоби підвищити рівень навчальних досягнень в учнів зі слабкої навченістю?
Усі пропозиції записуються на дошці чи великих аркушах паперу за розділами майбутнього плану: «Робота з учнями», «Робота з батьками», «Робота з педагогами», «Організаційно-адміністративна робота».
Отримані записи коментуються, до них роблять необхідні додатки, здійснюється перестановка деяких пунктів. Формулюються задачі програми й основні лінії її реалізації.
Доопрацювання програми доручається експертній групі, що обирається на педраді. Призначаються терміни заслуховування першого проекту програми (за тиждень).

Автор: Т. Чернікова

Категорія: Методична скарбничка | Додав: хотина (07.01.2011)
Переглядів: 1966 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
пошук на сайті
Годинник
Друзі сайту
Друзі сайту
Презентації для дітей
http://grushkivka.at.ua
Вчитель-вчителю
Я - Вихователь!
talschool-music Сервер поздоровлень, побажань та привітань МамаТато  З думкою про учня... �������-���� Вязание спицами и крючком музыка, '); Сценарии школьных мероприятий Васильківський РМК< Великовільшанська ЗОШ< поурочные, гдз, учебники
Моя кнопка
 Заступник з виховної роботи



Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz