Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
 
Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 9855
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Методична скарбничка

Соціологічний аналіз уроку

 

СОЦІОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ УРОКУ

1. Які форми співпраці вчитель використовує на уроці.

2. Які стосунки між педагогом і учнями на уроці (доброзичливі, натягнуті, напружені, врівноважені, штучні, стримані, непевні, аг­ресивні, депресивні тощо);

3. Як виконують учні доручення або вказівки вчителя  (нервово, спокійно, щиро, насильно, байдуже, ввічливо-коректно);

4. Як спілкуються діти між собою на уроці. 

Чи допомагають один  одному.

Чи захищають один одного.

5. Хто з дітей займається випереджувальним навчанням. 

Що ви­вчив наперед. Яку мету під час цього прагне досягти.

6. Що особливо сподобалось учням на уроці.    

 Яку б вони поста­вили йому оцінку, якби оцінювали за  10-бальною системою.

7. Чи дістали діти задоволення від уроку.  

 А від чого вони із задо­воленням відмовилися б.

8. Який педагогічний такт учителя.   

 Чи завжди педагог на уроці ввічливий, тактовний, доброзичливий. Якщо не завжди, то чому.

9. Як інакше хотіли б учні побудувати урок і стосунки з учителем.

10. Які скарги має вчитель на учнів. 

  Що хотів би змінити у сто­сунках із дітьми.

 

 

 

Категорія: Методична скарбничка | Додав: хотина (12.01.2010)
Переглядів: 1278 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
пошук на сайті
Годинник
Друзі сайту
Друзі сайту
Презентації для дітей
http://grushkivka.at.ua
Вчитель-вчителю
Я - Вихователь!
talschool-music Сервер поздоровлень, побажань та привітань МамаТато  З думкою про учня... �������-���� Вязание спицами и крючком музыка, '); Сценарии школьных мероприятий Васильківський РМК< Великовільшанська ЗОШ< поурочные, гдз, учебники
Моя кнопка
 Заступник з виховної роботи



Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz