Орієнтовна схема повного аналізу уроку - Методична скарбничка - Заступник з виховної роботи
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
 
Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 9499
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Методична скарбничка

Орієнтовна схема повного аналізу уроку

І. Тип і структура уроку:

1. Тип, структура уроку, його місце серед уроків з теми. 

2. Мета уроку, дидактичні завдання окремих етапів. 

3. Витрата часу. 

II. Зміст та методика повторення вивченого:

1. Повнота та глибина перевірки. 

2. Методика повторення, диференціація завдань. 

3. Кількість задіяних перевіркою учнів. 

4. Об'єктивність та аргументація оцінювання. 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу:

1. Вимоги програми. 

2. Науковість, зв'язок із життям, система тичність, доступність, співвідношення у матеріалі головного та другорядного. 

3. Відповідність матеріалу цілям та завданням уроку. 

IV. Методи навчання:

1. Оснащеність уроку наочними посібниками, дидактичними матеріалами. 

2. Обгрунтованість застосованих методів. 

3. Активізація пізнавальної діяльності. 

4. Використання методів проблемного навчання. 

5. Поєднання   фронтальної,   індивідуальної   та групової форм роботи. 

6. Самостійна робота учнів. 

7. Методика контролю та обліку знань. 

V. Засвоєння нового:

1. Добір матеріалу для формування умінь та на вичок. 

2. Самостійна робота під час закріплення. 

3. Зворотній зв'язок. Оцінювання відповідей. 

VI. Завдання додому:

1. Обсяг, характер і доступність матеріалу. 

2. Наявність та характер інструктажу. 

3. Наявність диференційованих завдань. 

4. Місце домашнього завдання на уроці. 

VII. Характер діяльності вчителя:

1. Рівень педагогічних вимог до роботи учнів, розвитку їхніх мови, мислення. 

2. Мова вчителя та загальний стиль його поведінки.

3. Організаторська, управлінська діяльність вчи теля. Робота з різними групами учнів.

4. Діяльність вчителя як консультанта та коорди натора навчання. 

VIII. Характер діяльності учнів:

1. Самостійна робота. Робота в групах. 

2. Диференціація та індивідуалізація. 

3. Активність мислення. 

4. Розвиток психічної сфери учнів.

IX. Результати уроку:

1. Підбиття підсумків.

2. Виконання плану.

3. Рівень досягнення мети.

4. Рівень якості знань, умінь, навичок, виявлених на уроці.

Джерело: http://umni4ka.at.ua
Категорія: Методична скарбничка | Додав: хотина (12.12.2010)
Переглядів: 1466 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
пошук на сайті
Годинник
Друзі сайту
Друзі сайту
Презентації для дітей
http://grushkivka.at.ua
Вчитель-вчителю
Я - Вихователь!
talschool-music Сервер поздоровлень, побажань та привітань МамаТато  З думкою про учня... �������-���� Вязание спицами и крючком музыка, '); Сценарии школьных мероприятий Васильківський РМК< Великовільшанська ЗОШ< поурочные, гдз, учебники
Моя кнопка
 Заступник з виховної роботи



Copyright MyCorp © 2016
Конструктор сайтів - uCoz