Орієнтовна схема аналізу виховного заходу - Методична скарбничка - Заступник з виховної роботи
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
 
Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 9499
Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Методична скарбничка

Орієнтовна схема аналізу виховного заходу

    Орієнтовна схема аналізу виховного заходу

Дата: ________________________________________________________

Клас(и)    _____________________

Форма заходу: _________________________________________________

Тема:____________________________________________________________

Мета заходу:___________________________________________________

Хто проводить:__________________________________________________

Мета відвідування:______________________________________________

Основні параметри аналізу.

І. Аналіз готовності педагога (педагогічного колективу) до проведення ви­ховного заходу:

1. постановка мети і завдань заходу; на виховання яких якостей учнів спря­мовано захід;

2. урахування рівня вихованості учнів під час визначення мети і зав­дань заходу;

3. місце даного заходу в загальній системі виховної роботи.

II. Процес підготовки:

1. спрямовуюча роль класного керівника (педагога-організатора, керівника гуртка) у ході підготовки заходу, тактовна допомога учням;

2. роль органів самоврядування під час підготовки й проведення заходу;

3. забезпечення в процесі підготовки згуртованої, злагодженої роботи колек­тиву; формування стосунків співробітництва, взаємодопомоги, вимогливості;

4. організація діяльності учнів (вихованців): уточнення обов'язків і повнова­жень кожного учня (вихованця) та встановлення конкретних термінів виконан­ня окремих завдань тощо.

III. Проведення заходу:

1. Організація:

а) місце проведення, оформлення приміщення, обладнання, використання наочності, ТЗН;

б) своєчасність початку та організоване проведення;

в) дотримання регламенту, доцільність його використання;

т) участь представників громадськості, батьків у проведенні заходу; ефек­тивність їхньої участі;

ґ) дотримання під час заходу санітарно-гігієнічних вимог, правил пожежної безпеки, техніки безпеки;

д) запобігання перевтомі та врахування особливостей фізичного розвитку учнів (вихованців);

е) зовнішній вигляд учнів (вихованців);

ж) дисципліна.

2. Зміст:

а) цілеспрямованість; чи доведено мету до учнів (вихованців);

б) зв'язок із життям класу, школи, району, міста;

в) використання під час проведення заходу питань, які хвилюють учнів;

г) врахування вікових та індивідуальних особливостей; ґ) емоційна насиченість заходу;

д) вплив на розширення світогляду учнів, на розвиток пізнавальних інтересів.

3. Методика проведення:

а) чи оптимально обрано форму проведення (бесіда, ранок, лекція, година спілкування, конференція, конкурс тощо);

б) роль класного керівника (педагога-організатора, керівника гуртка) у проведенні заходу, його педагогічна майстерність;

в) наявність елементів обговорення, відкритого обміну думками в ході заходу;

г) рівень самостійності учнів у обговоренні проблем.

 IV. Результати:

1. Досягнення поставлених педагогом мети та завдань даного заходу.

2. Виконання плану заходу.

3. Аналіз ставлення учнів до змісту заходу, рівень їхньої активності.

4. Чи був захід цілісною системою, чи набором різних, необ'єднаних між со­бою частин?

5. Що вдалося краще, що гірше? Цікаві знахідки педагога.

V. Загальні висновки


                  Аналіз виховного заходу

Дата: _____________________________________________

Клас(и):_____________________

Форма заходу: ______________________________________

Тема:_________________________________________________

Мета заходу:________________________________________

Хто проводить:_______________________________________

Мета відвідування:___________________________________

 

 

 

Параметри аналізу

 

 

Позитивні аспекти заходу (досягнення)

 

 

Негативні аспекти заходу (зауваження)

 

 

І. Аналіз готовності  педагога

 

 

 

 

 

II. Процес підготовки

 

 

 

 

 

 

III. Проведення заходу:

 

1.Організація
 
2.Зміст
 
3. Методика  проведення

 

 

 

 

 

IV. Результати

 

 

 

 

 

V. Загальні висновки

 

 

 

 

 

VI. Рекомендації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Методична скарбничка | Додав: хотина (12.01.2010)
Переглядів: 21345 | Рейтинг: 4.8/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
пошук на сайті
Годинник
Друзі сайту
Друзі сайту
Презентації для дітей
http://grushkivka.at.ua
Вчитель-вчителю
Я - Вихователь!
talschool-music Сервер поздоровлень, побажань та привітань МамаТато  З думкою про учня... �������-���� Вязание спицами и крючком музыка, '); Сценарии школьных мероприятий Васильківський РМК< Великовільшанська ЗОШ< поурочные, гдз, учебники
Моя кнопка
 Заступник з виховної роботи



Copyright MyCorp © 2016
Конструктор сайтів - uCoz