«Профілактика попередження суїцидальної поведінки серед учнів» - Превентивна робота - Заступник з виховної роботи
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
 
Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач сайту - хто Ви?
Всього відповідей: 9496
Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0


Сьогодні нас відвідали:

Головна » Статті » Превентивна робота

«Профілактика попередження суїцидальної поведінки серед учнів»

 Шукати подібне:

                                                    Програма

Козацького НВК «загальноосвітня школа І-ІІІступенів – дошкільний навчальний заклад»

«Профілактика попередження суїцидальної поведінки серед учнів»

 

Мета:

-         організація роботи щодо попередження суїциду серед учнів;

-         діагностика та виявлення учнів групи «ризику»;

-         підвищення рівня знань педагогічного колективу, батьків з питань суїцидальної поведінки підлітків;

-         вироблення стійких мотивацій і практичних навичок щодо збереження життя як найвищої людської цінності.

 

Напрямки роботи

                         Завдання

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 2.

 

 

 

 

 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 4.

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Психологічна просвіта педагогів, батьків, учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Створення позитивного психологічного клімату в НВК

 

 

 

 Психологічна та педагогічна діагностика суїцидальних тенденцій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Психологічне консультування учнів та психолого-педагогічна корекція суїцидальних тенденцій

 

 

 

 

Створення у НВК інформаційного куточка з методичною літературою, інформацією про телефон довіри, даними про адреси і режими роботи спеціалізованих лікарень, психологічних центрів допомоги, інших фахівців;

        проведення  психолого-педагогічних семінарів, консиліумів, майстер-класів із запрошенням фахівців на теми: «Емоційні розлади у дітей та підлітків», «Фактори, що впливають на суїцидальну поведінку підлітка», «Як підняти соціальний статус учня в групі», «Цінність особистості», «Як допомогти дитині при загрозі суїциду?», «Конфлікти між учителями і підлітками», «Вибір адекватних методів педагогічної дії»;

        проведення  педагогічних рад, батьківських зборів з даної теми;

        проведення індивідуальних консультацій з вчителями і батьками дітей із групи суїцидального ризику;

        організація роботи  Батьківського всеобучу з тем «У сім‘ї – підліток», «Емоційні порушення у дітей», «Депресивні стани у підлітків», «Алкоголізм і наркоманія у підлітковому віці», «Психологія особистісних і міжособистісних конфліктів»;

        проведення циклу бесід з учнями про цінність особистості й сенс життя; диспутів «Я – це Я», «Я маю право відчувати і висловлювати свої почуття», «Невпевненість у собі», «Конфлікти», «Підліток і дорослий», «Спілкування з дорослими», «Спілкування з однолітками протилежної статі», «Підліткові ініціації», «Основні проблеми підліткового віку», «Стрес і депресія».

 

Залучення учнів до громадської діяльності (спортивні секції, гуртки, клуби, студії тощо), культурно-виховних заходів, які сприяють формуванню позитивних громадянських, естетичних почуттів, духовності учнів і педагогів.

 

 

У процесі спостереження – звернення уваги педагогів на фактори ризику: спадковість; вербальна і фізична агресія; висока конфліктність у спілкуванні; прагнення до домінування або орієнтація на залежність; ізоляція або неприйняття однолітками; різкі зміни в поведінці; низький або високий IQ; неадекватна самооцінка; несприятливе сімейне оточення; психотравматичні події (смерть близької людини, міжособистісний конфлікт, поганий вчинок, погані стосунки у сім‘ї тощо); алкоголізм і наркоманія, асоціальний спосіб життя;

        виявлення ознак емоційних порушень

        виконання спеціальних психодіагностичних методів.

 

 

Навчання технік керування емоціями, зняття м‘язового й емоційного напруження;

        навчання конструктивних поведінкових реакцій у проблемних ситуаціях (тренінг проблемно-вирішальної поведінки;

        розвиток позитивної самооцінки цінності особистості, її соціального статусу в групі, тренінги особистісного зростання;

        консультативна робота з батьками, педагогами, учнями, спрямована на зняття факторів, що спонукають чи провокують суїцид.

 

 

 

 

            

Категорія: Превентивна робота | Додав: хотина (12.02.2012)
Переглядів: 4609 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1  
Lzre'v

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
пошук на сайті
Годинник
Друзі сайту
Друзі сайту
Презентації для дітей
http://grushkivka.at.ua
Вчитель-вчителю
Я - Вихователь!
talschool-music Сервер поздоровлень, побажань та привітань МамаТато  З думкою про учня... �������-���� Вязание спицами и крючком музыка, '); Сценарии школьных мероприятий Васильківський РМК< Великовільшанська ЗОШ< поурочные, гдз, учебники
Моя кнопка
 Заступник з виховної роботи



Copyright MyCorp © 2016
Конструктор сайтів - uCoz